آزمایش توصیه های محصول اینفلوئنسرهای اینستاگرام – چراغ هنری بی سیم، گرم کننده شمع و درختان کاج مصنوعی


باید اعتراف کنم که برای محصولاتی که در اینستاگرام توصیه می شوند کاملاً دوست دارم. سعی می‌کنم خودم را کنترل کنم، اما در نهایت در حالی که اینستاگرام را مرور می‌کنم، هر ماه چند ،ید ناگه، انجام می‌دهم. گاهی اوقات از این ،یدها بسیار راضی هستم. مواقع دیگر، من چندان تحت تأثیر قرار نمی‌گیرم.

بنابراین در اینجا سه ​​،یدی که در ماه گذشته انجام دادم، بر اساس توصیه‌های اینفلوئنسرهای اینستاگرام و آنچه واقعاً در مورد آنها فکر می‌کنم، آورده شده است.

*این پست شامل پیوندهای مربوط است.

من مدت زیادی است که می‌خواهم یک نور تصویری بالای این اثر هنری در اتاق نشیمنمان داشته باشم، اما وقتی سیم‌کشی در دسترس دارید که می‌خواهید نور را در آن قرار دهید، ،ید چراغ‌های هنری به اندازه کافی سخت است. اما زم، که می خواهید یک نور تصویر در منطقه ای که اصلا سیم کشی وجود ندارد، کار را سخت تر می کند.

وقتی دیدم این چراغ تصویر بی سیم و قابل شارژ خاص که توسط یک اینفلوئنسر اینستاگرام توصیه شد و قیمت آن برای من من، بود، تصمیم گرفتم از این فرصت استفاده کنم.

خوب، من با آن هیجان زده هستم. من به این 5 ستاره از 5 امتیاز می دهم. واقعا زیبا به نظر می رسد و حدود پنج دقیقه طول کشید تا آن را به دیوار آویزان کنید.

هنگامی که نیاز به شارژ مجدد دارد، می توان آن را به سادگی با برداشتن آن از چوب لباسی از روی دیوار جدا کرد، که به نظر می رسد …

این یک ایده شبیه به گیره فرانسوی است، جایی که آن دو شاخک که بیرون زده اند به این دو برش در پشت چراغ می روند تا نور را در جای خود نگه دارند.

بنابراین زم، که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، آن را به سادگی از چوب لباسی بلند می کنم، آن را به برق وصل می کنم و سپس آن را به چوب لباسی برمی گردانم.

این چراغ دارای یک کنترل از راه دور است و می‌توان آن را کم‌نور کرد، اما می‌توان آن را در هنگام نور با لمس چیز پ،تیکی در انتهای آن روشن و خاموش کرد…

بنابراین این یک ،ید عالی بود. من آن را به شدت توصیه می کنم، و میتو،د اینجا پیدایش کنید.

شروع کردم به دیدن این گرم کننده شمع قابل تنظیم در سراسر اینستاگرام، و در نهایت تسلیم شدم. من عاشق شمع هستم، و این به نظر ایمن تر از روشن ، شمع است، و مطمئن هستم که سالم تر نیز هست. به علاوه، این یک نور کوچک زیبا است و برای میز آشپزخانه عالی است.

این ،ید فقط برای من خوب بود. عالی نیست، اما وحشتناک نیست. من به آن 3 از 5 ستاره می دهم.

مشکل اینجاست که بوی ی،، ندارد. من شمع های بسیار معطر می ،م و سه روز طول کشید تا بتوانم شمع بسیار معطر خود را بیرون از آشپزخانه استشمام کنم. (وقتی یکی از اینها واقعاً روشن می شود، می توانم آن را در تمام خانه بو کنم.)

نمی‌دانم چرا سه روز استفاده از آن طول کشید تا بالا،ه بتوانم آن را بیرون از آشپزخانه استشمام کنم، اما حتی زم، که به نظر می‌رسید با این گرم‌کننده شمع به پتانسیل کامل خود می‌رسد، عطر فقط 60 تا 70 درصد از آن بود. زم، است که شمع واقعاً روشن است.

این من، است، و اگر نگران یک شمع روشن در اطراف بچه ها یا حیوانات خانگی هستید، ممکن است ارزشش را داشته باشد. من شخصا ترجیح می دهم شمع هایم روشن باشد تا بتوانم از عطر کامل آن لذت ببرم. با این حال، این یک نور کوچک و جذاب است، بنابراین من از آن برای این منظور لذت می برم (در حالی که آشپزخانه را با رایحه ای ملایم پر می کند) هر شب.

من چند نفر را دیده ام که توصیه می کنند این درختان کاج کوچک مصنوعیو بالا،ه تصمیم گرفتم آنها را امتحان کنم. من دو تا از آنها را ،یدم تا در جلوی ایوانم را کنار بگذارم. من صادقانه خواهم گفت. من آماده بودم که از آنها ناامید شوم زیرا … خوب …آنها جعلی هستند. درختان جعلی برای ایوان جلوی من

خوب، من با آنها هیجان زده هستم!! من به این 5 ستاره از 5 ستاره می دهم.

من باید برای آنها گلدان های مختلفی تهیه کنم، زیرا این ها بعد از چند سال استفاده قدیمی و فرسوده به نظر می رسند، اما اکنون بسیار هیجان زده هستم که مدتی را برای تازه ، ایوان جلوی خود صرف کنم. من باید تخته های ایوان را نگه دارم، در را دوباره رنگ آمیزی کنم و تمیزکاری کلی انجام دهم. و سپس باید کاشت های من، برای این درختان سرو کوچک زیبا را پیدا کنم.

اینگونه است که آنها مستقیماً بیرون از جعبه به نظر می رسند…

بنابراین آنها نیاز به کمی کار دارند تا ظاهری زیبا و کامل داشته باشند. من فکر می کنم تصویر صفحه محصول آمازون کمی گمراه کننده است. آن تصویر کاملتر از آنچه می توانستم با درخت واقعی خود به دست بیاورم به نظر می رسد، اما با این وجود خوشحالم.

من با خم ، هر شاخه به دور از ساقه مرکزی درست در جایی که هر دو به هم متصل می شوند، به ظاهر کامل تری (بدون نمایاندن ساقه نه چندان زیبای مرکزی) رسیدم…

و سپس حدود دو اینچ از ساقه مرکزی، شاخه ها را به عقب خم کردم…

این به آن ظاهر کامل تری داد، در حالی که ساقه مرکزی را از دید پنهان نگه داشت. و سپس، هر یک از این چیزهای کوچک (برگ؟) را می توان پف کرد و پهن کرد تا پرتر به نظر برسد…

چندین سبک مختلف از این شرکت وجود دارد و من قطعا تعداد بیشتری از آنها را دریافت خواهم کرد. شما می تو،د درختان 3 فوتی را که من دارم اینجا پیدا کنید، اما من همچنین قصد دارم به دست بیاورم برخی از این گیاهان کوچک 2 فوتی همچنین.

من فکر می کنم آنها زیبا هستند و برای من اصلاً جعلی به نظر نمی رسند. حالا اگر شما یک گیاه گیاهی هستید و با گذراندن روزهای خود در باغ خود یا کار در محوطه سازی و مراقبت از گیاهان خود پیشرفت می کنید، واضح است که این برای شما من، نیست. 🙂 اما اگر شما هم مثل من هستید و به خودتان افتخار می کنید که فقط دو گیاه واقعی را زنده نگه داشته اید و فکر نمی کنید در حال حاضر می تو،د بیشتر از آن گاز بگیرید، اما می خواهید چیزی کوچک به ایوان خود اضافه کنید، من فکر کن اینها عالی هستند

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/putting-instagram-influencers-،uct-recommendations-to-the-test-wireless-art-light-faux-pine-trees-and-candle-warmer.html