آشپزخانه مدرن،89 مدل و طرح جدید 2022 سلام ساختمان

امروزه با ساخت و سازهای جدید و متصل بودن آشپزخانه به سایر اتاق ها دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی را در زیباسازی خانه ایفا می‌کند. به همین جهت چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. وسایلی مثل یخچال، اجاق گاز، قابلمه ها، ظروف مختلف و … باید در جای مناسب قرار گیرند.

  • اگر از خانم ها سوال شود که چه آشپزخانه ایی را دوست دارید؟ اکثر خانم ها می گویند، آشپزخانه بزرگ.
  • انواع چراغ های ریلی (برای بالای کانتر)، فلش لایت ها، چراغ های ال ای دی و لوسترهای سقفی و چراغ های دیواری کنار سینک در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب میان.
  • نورپردازی از طریق یک منبع مانند لوستر در مرکز سقف و روی کانتر انجام می‌شود.
  • آشپزخانه ای که کاملاً سفید رنگ است یک محیط خوب و مناسب است برای برای بکارگیری وسایل رنگارنگ و بوجود آوردن تضاد در دیزاین آشپزخانه.

دکوراسیون آشپزخانه شیک برای ایرانیها بخاطر صرف زمان زیاد در آشپزخانه چه هنگام آشپزی و چه هنگام صرف غذا اهمیت دو چندانی دارد. استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه هم به لحاظ طراحی و تعبیه کابینت‌های زیاد با عمق و ابعاد بزرگ و هم طراحی دو منظوره فضاهایی مثل اپن آشپزخانه هم برای استفاده از میز غذاخوری و هم میزکار و هم گذاشتن وسایل دکوری و … نکاتی است که علاوه بر انتخاب رنگ‌های روشن باید آنها را در زمان طراحی مدنظر قرار داد. البته نورپردازی و نحوه دسترسی آسان به اکسسوری‌ها را هم باید مورد توجه قرار داد تا یک دکوراسیون آشپزخانه شیک و بی نقص داشته باشیم.

همچنین استفاده از صندلی های تاشو کوچک نیز در دکوراسیون آشپزخانه‌ های کوچک امری ضروری به نظر می آید.

پس باید سعی کنید ارتباط و هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه با فضای روبرویش حفظ شود. در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی یکی از اصلی ترین نکات نحوه چیدن وسایل منزل می باشد. نوع چیدمان کابینت ها و به خصوص محل قرار گرفتن اجاق گاز، یخچال و سینک ظرف شویی و فاصله این سه مورد بسیار مهم می باشد. فاصله این نقاط و دسترسی به یکدیگر ایجاد یک مثلث می کند که این چیدمان از مدل های رایج و و سنتی چیدمان آشپزخانه نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به شمار می رود. دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل مدل های هایگلاس، فوق برجسته و کابینت اتریش، کابینت نیمن، کابینت ام دی اف می باشد که هر کدام از این محصولات مشخصات و قیمت مختلفی دارند. همان طور که می دانید رنگ سفید یکی از رنگ های خنثی بوده و برای طراحی دکوراسیون آشپرخانه های مدرن و کلاسیک مناسب است و بسیاری از افراد از این رنگ برای طراحی دکوراسیون آشپرخانه خود استفاده می کنند.

طرح های جذاب برای دکوراسیون پذیرایی (بیش از 20 نمونه کار)

چون با زیاد شدن وسایل آشپزخانه امروزی همچون چای ساز، ماکروویو، غذاساز، قهوه ساز و… دیگر نمی‌توان این لوازم را تنها بر روی چند قفسه جای داد. استفاده از کاشی و سرامیک‌های سنتی پرکاربردترین طرح‌های ایرانی به شمار می‌آیند. به همین دلیل اگر قصد دارید یک آشپزخانه به سبک ایرانی طراحی کنید حتما در بخشی از آن کاشی و سرامیک سنتی به کار ببرید. کاشی و سرامیک با طرح و رنگ‌های شاد سنتی، کاشی‌هایی با رنگ‌های فیروزه‌ای یا طرح‌های اسلیمی برای دیزاین آشپزخانه ایرانی بسیار مناسب هستند.

توجه کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید تا جلوه و نمای بیشتری به محیط آشپزخانتان ببخشید. اگر بخواهیم چند تا از محبوب ترین دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ رو معرفی کنیم می توانیم به ترکیب رنگ سفید و قهوه ای یا سفید و طوسی یا سفید و آبی در سبک نئوکلاسیک اشاره کرد. در این میان، طراحی یک دکور بزرگ رنگی مانند کابینت های آشپزخانه ، هرقدر هم که با مبلمان، اکسسوری ها و ست رنگی پذیرایی هماهنگ شده باشد، باز هم نتیجه ای جز افزودن بر شلوغی و آشفتگی فضا نخواهد داشت.

لوازم برقی در دکوراسیون آشپزخانه

به روز کردن وسایل آشپزخانه یکی دیگر از راههای ایجاد تغییر در آشپزخانه است. This entry was posted in آشپزخانه, دکوراسیون and tagged خدمات دکوراسیون. همانگونه که اشاره گردید بهتر است از کابینت های مدرن با متریال های جذاب و براق و یا به صورت ترکیبی از کابینت های مات و براق استفاده نمود. با نزدیک شدن به فصل زمستان بیشتر افراد به دنبال روشن کردن وسایل گرمایشی منزل خود هستند در این مطلب به انواع وسایل گرمایشی منزل و تفاوت آنها می پردازیم. کابینت های مدل غربی معمولاً جایی برای این ابزارها در نظر می گیرند و هیچ یک از این ابزارها در بیرون از کابینت و در مقابل چشم قرار نمی گیرند. در این مرحله لازم است دقت کافی به عمل آید تا یک محیط رفاهی و توام با آرامش برای کسانی که قرار است در خانه ساخته شده ساکن شوند، فراهم بشود.