آشپزخانه مدرن،89 مدل و طرح جدید 2022 سلام ساختمان-پارسیان دکور

البته در این بین بهترین توصیه و پیشنهادی که می توان به قشر جوان و علاقه مند به رنگهای سفید و مشکی داشت، انتخاب ترکیب دو رنگ سفید و مشکی با هم برای دکوراسیون آشپزخانه منزلشان است. این ترکیب به دلیل خنثی بودن می توانند با تمام رنگ های موجود در در چرخه ی رنگ که باب سلیقه ی شماست هماهنگ شوند و ظاهر ایده آلی را برای دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد نمایند. رنگ سفید می تواند رنگ سیاه را که بعنوان یک رنگ یاغی و سرکش شناخته می شود را به تعادل برساند و رنگ سیاه نیز از سردی و بی روحی سفید می کاهد. د رادامه چند عکس از ترکیب این دو رنگ که برای اجرای کابینت آشپزخانه استفاده شده را مشاهده می کنید.

  • در زمانهای گذشته آشپزخانه یا مطبخ معمولا در زیر پله یا قسمتی از زیر زمین خانه ساخته می‌شد.
  • یکی دیگر از المان هایی که معمولا در آشپزخانه مدرن دیده می شود میز کانتر است.
  • انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه دست شما را برای انتخاب انواع طرح و رنگ بین کابینتی ها باز نگاه میدارد و با خیال راحت بدون دغدغه شلوغ شدن یا تیرگی فضا می توانید از ایده های گوناگون در این خصوص استفاده کنید.
  • نحوه اجرای کابینت در آشپزخانه در فضا سازی آن تاثیر ویژه ای دارد.
  • از لوازم دکوری و اکسسوری های سنتی مثل کوزه ، ظروف سفالی با نقوش آبی ،ظروف مسی و قابلمه های سنگی استفاده کنید.

بنابراین مجله خبری دکوراسیون ایرانی ساده در طراحی داخی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه لازم و کافی داشته باشید. در این زمینه چند نکته و اصول کلی وجود دارد که در ادامه برای شما آورده ایم. دکوراسیون آشپزخانه را بدون توجه به فضاهایی که در اطراف آن قرار گرفته اند خصوصا پذیرایی یا نشیمن، چیدمان نکنید. تماشای یک آشپزخانه سفید رنگ یک دست به تنهایی با نمایشی که همین فضا در کنار یک پذیرایی شلوغ تیره و کم نور دارد بسیار متفاوت است.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

معمولا در دکورراسیون آشپزخانه کابینت ها بیشترین نقش را ایفا می کنند. بطوری که از آنها برای نگهداری ظروف و لوازم آشپزی استفاده می شود. همچنین با توجه به فضایی که برای طراحی آشپزخانه و کابینت ها داریم ، می توانیم از کابینت های چند طبقه یا کابینت های هوایی و زمینی استفاده کنیم. که این کار سبب تنوع و ریتم در طراحی و چیدمان کابینت ها در آشپزخانه می شود.

ایده جذاب تزیین بوفه آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه مدرن و کوچک بهتر است اُپن حذف شود تا فضا بزرگ تر شود. میز و صندلی را حذف کرده و به جای آن صندلی های پایه دار (اُپن) انتخاب کنید. دکور آشپزخانه‌ سنتی از نظر امکانات فرقی با آشپزخانه‌های مدرن ندارند و گاه جدیدترین امکانات روز را هم دارند اما ظاهر دکوراسیون آن‌ها سنتی طراحی شده تا حس و حال گذشته را تداعی ‌کند. دیزاین آشپزخانه سنتی در سبک‌های مختلف ایرانی، رومی و اروپایی طراحی می‌شود که انتخاب هرکدام از این سبک‌ها به سلیقه و تجهیزات در دسترس شما بستگی دارد. در دکوراسیون آشپزخانه ایراتی است که می‌تواند همزمان نقش و رنگ را به فضای ساده و احتمالا مدرن و هم حال و هوای سنتی و ایرانی را به آشپزخانه ایرانی شما بیاورد. به ‌طور کلی لوازم آشپزخانه به دلیل شرایط محیطی و آلودگی‌های ناشی از دود و چربی زودتر رنگ کهنگی به خود می‌گیرند و به تدریج باعث از بین رفتن شادابی و نشاط آشپزخانه خواهند شد.

میتونست رنگ کفپوش ها مقداری گرم تر باشه تا فضا رو از کسل بودن دربیاره. در هر آشپزخانه اصولي مثلث کار نقش مهمي دارد که شامل سه راس يعني سينک ظرفشويي، اجاق گاز و يخچال مي باشد. میزهای غذاخوری در انواع و اقسام سبک ها و ست ها در بازار موجود است و میزهای غذاخوری دیواری که بعضی از آنها هم به صورت تاشو هستند جای کمی را اشغال می کنند و مناسب خانه های هستند که متراژ کمی دارد و تعدا.. بسیاری از افرادی که تصمیم به خرید صندلی اپن برای آشپزخانه منزل خودشان را دارند سعی می کنند قبل از رفتن به فروشگاه ها و مراکز خرید مدل های مختلف صندلی های اپن یا حتی قیمت های صندلی اپن آشپزخانه را سرچ ..