آشپزخانه مدرن،89 مدل و طرح جدید 2022 سلام ساختمان-پارسیان دکور

نورپردازی در بالای و پایین کابینت ها آشپزخانه را روشن تر می کند. در این مجله خبری دکوراسیون ایرانی از ترکیب طرح و رنگ چوب با طیف رنگ‌ نارنجی حس شادابی و سرزندگی به فضا منتقل شده است. همچنین استفاده از گل و گیاهان و عناصر ایرانی در آشپزخانه فضای گرمی در این دکوراسیون آشپزخانه ایرانی به‌وجود آورده است. آنچه که در این مطلب از شارین آرک به بیان آن پرداختیم، ارائه اصول و نکاتی در زمینه طراحی آشپزخانه بود. استفاده از راه کار های ارائه شده می تواند در اجرای یک طراحی زیبا در آشپزخانه به شما کمک کند.

  • در یک طراحی اصولی تمامی اجزا و و المان‌های طراحی ازجمله رنگ، نور، پرده، پنجره، کف‌پوش و..
  • به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود.
  • در دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی نمی‌توان از کابینت‌های مدرن استفاده کرد بنابراین بهتر است شما کابینت‌های آشپزخانه سنتی ایرانی خود را از بین طرح‌های روستیک، کلاسیک و ممبران انتخاب کنید.
  • نوع کابینت و متراژ کابینت تعیین می‌کنند که برای این قسمت از دکوراسیون آشپزخانه به چه میزانی بودجه کنار بگذارید.
  • سعی کنید اگر آشپزخانه شما کوچک است یک پنجره دوجداره نیز داشته باشد تا فضای آشپزخانه نورانی تر باشد.

سبک کلاسیک در هر کجایی که استفاده شود از تزیینات، ظرایف ها و زرق و برق فراوان آن قابل تشخیص است. در مورد کابینت های سبک کلاسیک، کابینت بیشتر چوبی بوده و تزیینات زیادی دارد. البته امروزه از کابینت های جنس ممبران هم استفاده زیادی می شود. دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت ویژه ایی برخوردار است چرا که آشپزخانه را به نام مرکز خانه می شناسیم.

بازار مبل چهاردانگه: آدرس، قیمت، مدل مبلمان

همچنین پله پله بودن کابینت‌ها در سمت راست از دلگیر و بسته شدن فضای آشپزخانه جلوگیری کرده است. برای آشپزخانه های کوچک رنگ های روشن مناسب می باشند زیرا با استفاده از این رنگ ها فضای آشپزخانه دلباز تر به نظر می رسد. نحوه اجرای کابینت در آشپزخانه در فضا سازی آن تاثیر ویژه ای دارد. زیرا اگر این کار به صورت حرفه ای انجام شود، فضاسازی خوبی در آشپزخانه صورت خواهد گرفت. ۴۵- عکس دکوراسیون آشپزخانه لوکس را در قالب یک میز غذاخوری ۸ نفره مشاهده می کنید.

مناسب ترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون

مي تونيد کاشي هاي شش ضلعي رو در قسمت هاي مختلف آشپزخونه تون استفاده کنيد و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه اي خاص و چشمگير تبديل کنيد. در واقع سبکی است که در آن از عناصر ساده، چوبی و دست‌ ساز روستایی استفاده می ‌شود. مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. بهتر است ظروف سنگین و شکستنی در کابینت های پایینی باشند و ظرف های با ارتفاع بیشتر در عقب کابینت قرار بگیرند و ظروف پرکاربرد در جلوی دست باشند. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. در مواقعی که اجاق گاز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، باید شیر اصلی گاز ورودی به آن بسته باشد.

استفاده از کانتر، جزیره، ویترین شیشه ای و دکوری علاوه بر کارایی یکی از مزایای آشپزخانه های بزرگ است که معمولا آشپزخانه های کوچک از این موارد محروم هستند. در خانه های ایرانی آشپزخانه ها قسمت مهم و جذاب ماجراست و خانم های خانه دار حساسیت زیادی در خرید وسایل و چیدمان دکوراسیون آن دارند. جای قرار گرفتن یخچال و گاز و ماشین لباسشویی و چیدمان داخل کابینت ها و انتخاب رنگ آن ها اهمیت زیادی دارد. بزرگ و کوچک بودن آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی آن تاثیر گذار است و اینکه چه فضایی در اختیار شما قرار دارد در نوع خرید وسایل و چیدمان آن ها تأثیرگذار خواهد بود. آشپزخانه یکی از مهم‌ترین فضاهای هر خانه می باشد و در واقع روح یک خانه را ایجاد می کند که برای طراحی دکوراسیون داخلی آن لازم است به معماری آن توجه کنید. استاندارد ها و نکاتی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد که می توان با رعایت کردن آن ها نتایج مطلوب و آشپزخانه کاربردی تری را برای خود طراحی کنید.

شما می‌توانید از عناصر ساده‌ای مثل گلدان، چراغ تزیینی کوچک و ظروف شیشه‌ای رنگی ساده استفاده کنید. در این مقاله ما سعی کردیم به جدیدترین سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت بپردازیم. در این مدل از آشپزخانه‌ها از طراحی تا کار اجرا نیاز به یک تیم متخصص و ماهر دارد.

این آباژورهای مسی بدون اینکه خیلی نمایان باشند ، لمس فلزی پیچیده ای را به شما منتقل می کنند. ۴۳- به نظر می رسد این چراغ های آویز آشپزخانه به قالب های تزئینی سقف ، به مانند گوشواره بسته شده اند. ۴۰- در آشپزخانه هایی که ویژگی های تزئینی وجود ندارد ، می توانید با استفاده از کاشی هندسی یا کف پوش وینیل ، تقویت بصری ایجاد کنید.