از دنی بپرس | Ep. 23: چکاندن شیرآلات و تخلیه آبگرمکن



این هفته، Artie McGowan، لوله کش چیره دست و مالک Colony Plumbing در موبایل، Ala.، بازگشته است! او در حال ارائه پاسخ به مشکلات رایج‌تر لوله‌کشی، مانند چکیدن شیر آب، انتظار طول، برای آب گرم و موارد دیگر است. (یادداشت ویراستار: به ،مت 1 گوش کنید از «پاد،ت از دنی بپرس»، با حضور آرتی مک گوان، برای رسیدن به نتیجه.)

او دوست دیرینه من است که صدها کار را برای شرکت ساختم، من انجام داده است.


شیر آب وان حمام قدیمی با چکه آب
اغلب، تعویض شیر آب وان چکه‌کننده آسان‌تر از تعمیر آن است. (پاستورسکوت، امضای گتی ایماژ)

شیرآلات چکه کننده

اگر در حالی که دوش روشن است، آب از شیر دوش کمبو وان دوش بریزد و وقتی خاموش است از سر دوش چکه کند، چه باید کرد؟

آرتی: اگر فوران وان است، بهترین کار تعویض آن است. برخی از آنها کیت تعمیر دارند، اما معمولاً ارزشش را ندارد.

دهانه را باز کنید، آن را به Home De، ببرید، و آنها جایگزینی برای آن خواهند داشت که به احتمال زیاد خیلی راحت با آن مطابقت دارد.

با شیرهای قدیمی که دسته سوم در وسط دارند، باید مجموعه ساقه را بیرون بیاورید و یک مهر و موم پشتیبان روی آن و همچنین یک واشر جدید قرار دهید. این ممکن است پیچیده شود، بنابراین من پیشنهاد می کنم با یک لوله کش تماس بگیرید.

همچنین اگر شیر تک اهرمی جدیدتری دارید که به جای دهانه، یک دکمه فشاری زیر دسته دارد تا آب را منحرف کند، با یک لوله کش تماس بگیرید.

تماشا ،: چگونه یک شیر آب نشتی را تعمیر کنیم


شیر آب با آب جاری
اگر گرم شدن آب شما زمان زیادی طول می کشد، زمان آن فرا رسیده است که روی یک شیر چرخش هیب، سرمایه گذاری کنید. (Aristotoo، Getty Images Signature)

انتظار طول، برای آب گرم

بهترین راه برای رسیدگی به زمان انتظار طول، برای رسیدن آب گرم به شیر آب چیست؟

آرتی: اگر یک آبگرمکن م،ن دارید، می تو،د یک شیر چرخش هیب، را در بالا نصب کنید. پس از انجام این کار، یک شیر انتقال را روی لوله کشی شیر نصب کنید. این کار آب گرم را به آرامی به سمت سرد فشار می دهد – به این ترتیب شما نیازی به اجرای یک خط چرخش جداگانه ندارید.

این به شما آب گرم را در حمام هایی که دورتر از آبگرمکن هستند سریعتر می دهد.

راه دیگر، البته، نصب یک خط چرخش است، اما مشکل آن این است که باید راهی برای عبور آن از خانه پیدا کنید.

آبگرمکن های بدون م،ن امروزه دارای یک پمپ گردشی هستند که قبلاً نصب شده است. اگر نمی خواهید بدون م،ن کار کنید، می تو،د روی یک آبگرمکن هیب، سرمایه گذاری کنید.

بخو،د: چگونه آب گرم را سریعتر دریافت کنیم؟


اگر کنتور آب شما فاقد نشانگر جریان است، اعدادی را که روی کنتور ظاهر می شود و سپس عدد روی عقربه صفحه چرخشی بزرگ را یادداشت کنید. بعد از یک ساعت دوباره کنتور را چک کنید و هر گونه تغییر در اعداد یا شماره ها را یادداشت کنید. (3 Ec،es Content Studio)

پیدا ، نشت آب

بهترین راه برای تشخیص نشت در اطراف یا در خانه شما چیست؟

آرتی: پیشنهاد می کنم تمام وسایلی که در خانه خود از آب استفاده می کنند را خاموش کنید و کنتور را چک کنید. ا،ر کنتورهای جدیدتر دارای یک صفحه نمایشگر هستند، بنابراین می‌تو،د وقتی همه چیز خاموش است، ببینید آیا آب مصرف می‌شود یا خیر.

مترهای قدیمی تر مثلثی خواهند داشت که می چرخد. با دیجیتال های جدیدتر که می تو،د با ماهواره بخو،د، باید درب آن را ببندید و دوباره باز کنید. در سمت راست، یک عدد تتل ​​را می بینید که به شما اطلاع می دهد که آیا مقداری آب از دست داده اید.

اگر بعد از انجام این کار و مشاهده کردید که کنتور در حال حرکت است، شیر آبگرمکن را ببندید. این کار نیمی از آب خانه را می کشد. اگر کنتور همچنان در حال حرکت است، پس می‌د،د که مشکل از سمت سرد است و مشکل می‌تواند در حیاط یا زیر فونداسیون باشد.

اگر بعد از خاموش ، آبگرمکن از حرکت باز ایستاد، پس مشکل از ،مت داغ است و می‌د،د کجا را نگاه کنید.

بخو،د: نحوه بررسی کنتور آب برای یافتن نشتی لوله کشی


جعبه آبگرمکن و مدار شکن مس،
آبگرمکن های برقی پس از استفاده از تمام آب گرم زمان بیشتری برای بازیابی نیاز دارند. (JulNic،ls، Getty Images Signature)

آبگرمکن های برقی در مقابل گازی

اگر بین آبگرمکن برقی و گازی یکی را انتخاب کنید کدام را انتخاب می کنید؟

آرتی: اگر بنزین در دسترس باشد، من همیشه با بنزین می روم. سریع‌تر بهبود می‌یابد، اجرای آن ارزان‌تر است و بسیار کارآمدتر است.

بازیابی و گرم شدن برق بیشتر طول می کشد. می تو،د نیم ساعت و 45 دقیقه صبر کنید تا م،ن دوباره گرم شود. و اگر یک خانواده پرجمعیت روی یک م،ن 50 گالنی دارید، می تو،د دو ساعت روی آب گرم منتظر بم،د.

بخو،د: مقایسه آبگرمکن های گازی و برقی


تخلیه آبگرمکن شما یک بار در سال، رسوبات را از م،ن خارج می کند که می تواند باعث کار سخت تر و هزینه بیشتری برای استفاده شود. (3 Ec،es Content Studio)

تخلیه آبگرمکن

چرا مهم است که آبگرمکن خود را حداقل هر دو سال یکبار تخلیه کنید؟

آرتی: باور کنید یا نه، ا،ر مردم هیچ کاری برای آبگرمکن خود انجام نمی دهند.

هنگامی که از آب با سرعت بالا استفاده می شود (آب تحت فشار برای بیرون راندن ، ها از لوله ها برای جلوگیری از انسداد)، تمام آن پوسته ایجاد می شود و به پایین بخاری می ریزد.

حتی اگر یک سوئیفتر در پایین وجود داشته باشد که آن را به اطراف فشار دهد تا آن را از سیستم خارج کند، آن پایین تر می شود. و سپس، شما شروع به از دست دادن کارایی حرارت خود خواهید کرد.

تصور کنید که یک لایه ضخیم عایق در کف م،ن خود قرار داده اید و م،ن باید از طریق آن گرم شود تا از آب عبور کند. به همین دلیل است که باید آبگرمکن خود را حداقل هر دو سال یکبار تخلیه کنید.

تماشا ،: نحوه تخلیه آبگرمکن


خواندن بیشتر


یک سوال بپرسید! (پاد،ت)

یک سوال بپرسید و ما می تو،م در “پاد،ت امروز صاحب خانه!” ما همچنین ممکن است از آن در پخش رادیویی ملی خود یا در Todays،meowner.com استفاده کنیم.


منبع: https://todays،meowner.com/podcast/ask-danny-ep-23-dripping-faucets-and-draining-a-water-heater/