از دنی بپرس | Ep. 24: همه چیز درباره نصب و راه اندازی ژنراتور کل خانه


دنی لیپفورد مجری تلویزیون صاحب خانه امروز و ریک ترو رئیس سرویس Batchelor's Service


طوفان های زمست، آیا نگران قطعی برق بوده اید؟ من با ریک ترو، رئیس بخش Batchelor’s Service در موبایل، آلا، یک متخصص در نصب ژنراتور کل خانه صحبت می کنم.

ژنراتور کل خانه در کنار خانه
یک ژنراتور کل خانه می تواند خانه شما را در صورت قطع برق راحت نگه دارد. (Lex20، Getty Images Pro)

از چه زم، با نصب ژنراتورهای کل خانه آشنا شدید؟

ریک: در دهه 80، یکی از دوستانم که یک شرکت گرمایشی و تهویه مطبوع در بیرمنگام آلا داشت، به من پیشنهاد فروش ژنراتور را داد. او گفت با طوفان هایی که در موبایل، آلا داریم، این یک معامله بزرگ خواهد بود.

او به دلیل طوفان های یخی که در آنجا دارند شروع به فروش ژنراتور کرد. مشکلات برق آنها در آن بالا در طول زمستان اتفاق می افتد، و برای ما اینجا در فصل طوفان است.

او یک فروشنده جنراک را نزد من فرستاد. در آن زمان، جنراک تنها شرکتی بود که ژنراتورهای آماده به کار خانگی تولید می کرد، و اینگونه شروع کردیم.

دست مردی که در هنگام قطع برق، بریکر را روی جعبه برق می چرخاند
زیرساخت های قدیمی منجر به قطعی برق بیشتر و بیشتر در سراسر ایالات متحده می شود. (گی،مو مونت، گتی ایماژ)

زیرساخت در ایالات متحده در حال پیر شدن است. بنابراین، فرصت های زیادی برای رشد در صنعت تولید برق کل خانه وجود دارد، درست است؟

ریک: بله، واقعا وجود دارد. در اینجا چیزی است که من از یک تولید کننده در سال گذشته یاد گرفتم، زم، که کمبود واقعی آنها وجود داشت – تقاضای زیادی برای ژنراتورها در کالیفرنیا وجود دارد به دلیل اینکه قطع برق.

در خارج از کشور، شرکت‌های خدماتی برق مردم را برای چند ساعت در روز قطع می‌کنند، بنابراین مردم آنها را می‌،ند تا بتوانند برق مداوم داشته باشند.

بخو،د: از خانه و خانواده خود در هنگام قطع برق با یک ژنراتور استندبای خانگی جنراک محافظت کنید

تصویر ت،یم‌شده از یخچال روباز با چراغ روشن و آبگرمکن
مطمئن شوید که ژنراتور شما می تواند برق وسایل ضروری خانه شما مانند یخچال و آبگرمکن را تامین کند. (Andrey Papov، Getty Images Pro/JulNic،ls، Getty Images Signature)

چگونه تعیین می کنید که یک خانه به چه اندازه ژنراتور نیاز دارد؟

ریک: در حال حاضر، همه تولید کنندگان یک برنامه یا یک ماشین حساب در وب سایت خود دارند که در آن یک صاحب خانه می تواند متراژ مربع خانه خود را وارد کند، چند دستگاه تهویه مطبوع دارد، چه نوع خشک کن دارند، این همه سؤال.

نکته مهم تعداد وسایل 240 ولتی است که در خانه خود دارید. این محرک واقعی اندازه مورد نیاز برای یک ژنراتور است. اکنون با تعداد زیادی خانه که دارای چراغ های LED هستند، می تو،د یک خانه بزرگ را با یک ژنراتور کم کیلووات روشن کنید. اما زم، که شروع به استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع، اجاق های برقی و خشک کن ها می کنید، در آن زمان است که شروع به کار در اندازه های بزرگتر می کنید.

نکات کلیدی که یک صاحب خانه باید در نظر بگیرد، وسایل برقی است که به تنهایی روشن می شوند، مانند کو، و آبگرمکن. اگر آن‌ها را ندارید، می‌تواند بریکر ژنراتور را ،اب کند و سپس برق شما قطع شود.

نصب ژنراتور کل خانه در خانه قبل از فصل طوفان
نصب یک ژنراتور کل خانه می تواند مزایای بی شماری را برای خانه شما به همراه داشته باشد، مانند تامین برق پشتیبان برای اطمینان از اینکه خانه شما در هنگام قطع برق بدون برق نمی ماند. (جودی جاکوبسون، امضای گتی ایماژ)

بسیاری از مردم فکر می کنند که شما فقط می تو،د یک ژنراتور آماده به کار را در خانه های نوساز تهیه کنید. آیا تعمیرات زیادی انجام می دهید؟

ریک: احتمالاً 95 درصد از نصب ژنراتور کل خانه ما روی خانه های موجود است.

قبل از نصب ژنراتور کل خانه در یک خانه، تکنسین های ما ابتدا باید وضعیت برق خانه را ارزیابی کنند.

بسیاری از اوقات، قبل از نصب سوئیچ انتقال، سرویس برق نیاز به ارتقاء دارد. سوئیچ انتقال باید بین کنتور و پانل اصلی خانه قرار گیرد تا به درستی منتقل شود.

برای نگهداری ژنراتور چه پیشنهادی به صاحبان خانه می کنید؟

ریک: ا،ر مشتریان ما یک برنامه تعمیر و نگهداری دارند که ما برای آنها ارائه می دهیم. روغن را عوض می کنیم، باتری ها را چک می کنیم و از این قبیل چیزها. درست مانند کاری که ماشین خود را چند بار در سال تنظیم می کنید، این همان کاری است که ما با ژنراتور انجام می دهیم.

یک ژنراتور آماده به کار با مایع خنک کننده، آنهایی که بزرگتر از 25 کیلو وات هستند، اساساً موتورهای خودرو هستند. آنهایی که با هوا خنک می شوند و کوچکترها مانند یک موتور ماشین چمن زنی سواری هستند. همه آنها نیاز به نگهداری دارند.

برخی از مشتریان ما دوست دارند روغن ژنراتورهای خود را تعویض کنند، اما ا،ر مردم در انجام این کار احساس راحتی نمی کنند.

توصیه ای به صاحب خانه ای که به دنبال ،ید یک ژنراتور آماده به کار است، چیست؟

ریک: برندی که انتخاب می‌کنید مهم است، اما بهتر از این نیست که چه ،ی آن را برای شما نصب می‌کند.

تحقیق کنید که چه ،ی آن را برای شما نصب می کند و مطمئن شوید که آنها یک برقکار مجاز برای انجام کارهای برقی خود و یک لوله کش مجاز برای انجام کار گاز دارند. دریابید که این شرکت تکنسین هایی دارد که از هر سازنده ای که انتخاب می کنید گواهی نامه دارند.


بیشتر خواندن


منبع: https://todays،meowner.com/podcast/ask-danny-ep-24-all-about-w،le-،use-generator-installation/