المان های موثر در دکوراسیون اتاق خواب کدامند؟ گروه بینا

رنگ زرد جزء رنگ‌هایی است که انرژی فوق العاده‌ای را به اتاق خواب می‌دهد. برای اینکه مطمئن شوید این رنگ به همراه طرح بالا، برای اتاق فرزند شما مناسب است یا نه، می‌توانید از دکوراتور ما بخواهید که طراحی 3 بعدی طرح را به شما تحویل بدهد. با وجود تنوع بالایی که در دکوراسیون داخلی وجود دارد و عدم شناخت درستی که اغلب مردم از هنر طراحی و دکوراسیون دارند، دیزاین و چیدمان اصولی منزل، کار سخت و دشواری است. برای این که چنین فضایی در اتاق خوابتان ایجاد کنید، ابتدا دکور کل منزلتان را در نظر بگیرید.

برای مثال در طراحی‌های مدرن و در اتاق های با رنگ روشن، مبلمان با رنگ‌های تند و گاها متضاد در یک انتخاب، خوب به حساب می‌آید اما در طراحی های کلاسیک اتاق خواب، مبلمان در هماهنگی با تنالیته‌ی رنگ اصلی طراحی مدنظر قرار می‌گیرد. در انتخاب فرش و پرده بهتر است به دکور اتاق خواب و سبک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و همچنین پالت و تم رنگی آن توجه کنیم. مثلا اگر در اتاق از وسایل و دکوری‌های زیادی استفاده شده است بهتر است طرحی که برای فرش و پرده در نظر می‌گیریم ساده‌تر و خلوت‌تر باشد. درست است، سلیقه و روحیات فرد درخواست کننده، در انتخاب دکوراسیون اتاق خواب بسیار موثر است، اما باید میزان فضای در دسترس در نظر گرفته شود و طراح داخلی به وسیله شرایط و امکانات یک طراحی مناسب را طراحی و ایجاد کند‌. افرادی که از صبح تا شب درگیر کار و فعالیت هستند، هنگامی که با خستگی و کلافگی به خانه برمی گردند، دکوراسیون اتاق خواب زیبا و شیک سبب، ایجاد یک فضای توام با آرامش و لذت می شود. برای اشخاصی که به شدت به خواب، راحتی و استراحت اهمیت می دهند، طراحی مناسب و جذاب دکوراسیون اتاق خواب بسیار مهم و حائز اهمیت هست.

  • طراحی داخلی، چیدمان و دکوراسیون داخلی، نورپردازی با کنترل کامل روی شدت نور.
  • سرتخت هندسی بیشتر در اتاق خواب هایی که وسایل و دکورسیون ساده ای دارند، کاربرد دارد.
  • بعضی ها سقف ساده دوست دارند و فقط با رنگ آمیزی ، زیبایی سقف را تکمیل می کنند .
  • کمد دیواری یکی از ابزارهایی است که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب است .

بهتر است قبل از اینکه وسایل اتاق خواب را خریداری کنید به مدل اتاق خواب و هندسه آن توجه کنید و بعد وسیله ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که چیدمان اتاق خواب مربع شکل با چیدمان اتاق خواب مستطیل شکل نباید مشابه هم باشند و چیدمان شما باید با توجه به هندسه فضا صورت گیرد. اتاق خواب شما باید مانند یک پناهگاه ویژه باشد که بتوانید در آن آرام باشید. اگر فضای کافی دارید و به دنبال کمی بیشتر هستید تا اتاق خواب خود را مانند خانه احساس کنید ، به راه هایی فکر کنید که می توانید یک گوشه خصوصی برای خود ایجاد کنید. یک صندلی پنجره ، یک زیر شیروانی ، یا حتی فقط یک صندلی راحت و زیرپایی پا همگی مکان های عالی را برای خندیدن برای برخی اوقات خصوصی ایجاد می کند.

تزیین اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب جدید و مدرندیزاین اتاق خواب باید از سایر فضاهای خانه ساده تر باشد. اگر رنگ های زیادی دارید که بخواهید در اتاق استفاده کنید، بدست آوردن یک فضای آرام بخش سخت می شود. اتاق خواب مکانی امن و آرام برای خواب و استراحت بعد از پایان یک روز سخت کاری و در زمانی که به تنهایی و آرامش نیاز دارید، می باشد.

با اینکار نور را به اطراف پراکنده می­‌کنید و موقع استراحت نور سقف چشمانتان را اذیت نمی کند. نورهای ملایم اتاق خواب، آرامش را به شما القا می‌کند و خواب راحتی خواهید داشت. اتاق خواب دخترانه رویایی از کودکی برای تمامی دختران جذاب و هیجان انگیز است. اتاق کودک علاوه بر دکوراسیون زیبا باید آرام و استاندارد باشد. کودکان مداوم در حال رشد و تکامل هستند و تمامی لوازم و رنگ های اطراف آن ها در رشد آن ها تأثیرگذار است. رنگ اتاق خواب دخترانه می تواند در ذهن و افکار کودک تأثیربگذارد.

تم قهوه ای ، زرد ، طلایی ، سفید ، آبی و سبز با گلهای برجسته طرفداران بیشتری دارد . اتاق خواب یکی از قسمتهای مهم خانه است و امن ترین بخش یک خانه به حساب می‌آید. با طراحی یک دکوراسیون و دیزاین اصولی می‌توان اتاق خواب را به گوشه دنجی برای استراحت، مطالعه، تماشای فیلم و …تبدیل کرد. برای داشتن یک اتاق خواب راحت و آرامش بخش می‌توانید از نکاتی که ما برای شما خواهیم گفت استفاده کنید. با ما همراه باشید تا 7 ترفند اصولی و مدرن را برای دکوراسیون اتاق خواب بیان کنیم.

این سرویس خواب بدون دستگیره و به رنگ ونگو می باشد که جز پرطرفدار ترین رنگ ها در سفارشات به شمار می رود.. سرویس خواب دو نفره بوستون یک کالای خواب زیبا با نمای لوکس می باشد و به سبب نوع طراحی دلنشین، جز محصولات پرطرفدار به شمار می رود. این کار از ام دی اف ساخته شده است و روکش آن نمایی براق و بسیار جذابی دارد. تخت خواب یک نفره بوستون از مدل های جدید با طرحی منحصر به فرد است.2.

سبک میانه‌ی‌قرن (mid-century)

عنصر اصلی در اتاق خواب کودک، محلی برای نگه داری لباس ها و اسباب بازی هاست، مبلمان و جای نشیمن راحت و جمع و جور برای کودک مزیتی بزرگ محسوب می شود. در مورد رنگ اتاق هم ترجیحا بهتر است از رنگ های خوشایند و بیشتر روشن استفاده کرد. کاربری عناصر دکوراسیونی را که چندین سال است مهمان دکوراسیون منزل شما هستند، می توانید تغییر دهید و مجددا آن ها را به دکوراسیون برگردانید. به عنوان مثال یک جعبه چوبی قدیمی را به عنوان میز کنار تختی استفاده کنید. در این راستا می توانید آن را رنگ کنید تا جلوه متفاوتی پیدا کند و با پالت رنگ دکوراسیون متناسب باشد و یا آن را به صورت دست نخورده حفظ کنید تا جلوه ای روستیک به چیدمان اتاق خواب تان بدهد. ، به علاوه لازمست کمد اتاق خواب به نحو مناسبی بر طبق نیازمندی های هر خانواده و ساکن اتاق طبقه بندی و پارتیشن بندی شده باشد.

اما این جمله به این معنی نیست که سبک دکوراسیون مدرن به زیبایی اهمیت نمی‌دهد. بلکه فقط مدرنیسم از به ‌کاربردن تزئینات اضافی پرهیز می‌کند و زیبایی را در سادگی خلق می کند. خطوط مستقیم و مشخص در وسایل و مبلمان، فضای باز زیاد در اتاق، از عناصر مهم این نگرش هستند.

استفاده از رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم، نباتی و … به‌عنوان رنگ اصلی، در کنار رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، قهوه و … یکی از اصول سبک طراحی مینیمال است. برای آن‌که اغلب اوقات اتاق نوزادتان تمیز و مرتب دیده‌شود، می‌توانید در دیزاین آن از رنگ‌های خنثی و روشن، بیش‌تر استفاده کنید. رنگ صورتی به‌عنوان یک رنگ فانتزی و جذاب شناخته‌شده‌است؛ بنابراین در کنارش برای فانتزی‌تر نشان دادن فضا می‌توان از طراحی‌های خاص و بعضی عروسک‌ها بنا به سلیقه دخترتان استفاده کرد. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره انواع کفشور خطی و مزایا و معایبش را بخوانید.