المان های موثر در دکوراسیون اتاق خواب کدامند؟ گروه بینا

هر نوع اثری که با سلیقه شما مطابقت دارد را می توانید انتخاب کنید از جمله یک تابلو نقاشی، پوستر و کلکسیونی از قاب عکس های خانوادگی. این سبک بسیار شبیه به سبک اسکاندیناوی است، با این تفاوت که این سبک مربوط به زمان مدرنیسم است و شامل آثار هنری‌ای مانند چاپ انتزاعی یا الگوهایی است که طراحی اسکاندیناوی هرگز شامل آن‌ها نمی‌شود. مدرنیسم اواسط قرن، تناژ رنگی روشن‌تری دارد و کمی ملایم تر از طرح اسکاندیناوی است. این سبک ریشه در دهه‌ی ۷۰ میلادی آمریکا داشته و سبکی است که افراد در آن می‌توانند فضا را با لوازمی که از فرهنگ و سبک زندگی آنها نشات می‌گیرد پر کنند و به اتاق خواب خود روح و نشاط ببخشند.

  • همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ترکیب رنگ سفید و لوازمی با سبک طراحی کلاسیک هم می‌تواند به اندازه لوازم با سبک طراحی مدرن، زبا و جذاب باشد.
  • اگر هم نمی‌دانید که چه متریالی برای اجرای طرح بالا، مناسب شما است، می‌توانید از ما مشاوره رایگان بگیرید و قیمت این طرح را با انواع متریالی که می‌خواهید، از ما بپرسید.
  • انتخاب آن به هدف شما از طراحی داخلی و بازسازی منزل محیطتان بر میگردد.
  • لازم به ذکر است که این سبک برای افرادی مناسب است، که شیفته مد و تکنولوژی امروزی نیستند و مایل‌اند ساعاتی از روز را به دور از دغدغه‌های روزانه‌، با مرور خاطرات خوش گذشته و عکس‌ها و وسایل قدیمی خاص خود سپری کنند.
  • شما می توانید از یک یا دو دیوار کوب کنار تخت خواب یا یک آباژور زمینی و بلند با کمی فاصله از تخت استفاده کنید.

نوع وسایلی که برای اتاق خواب تان انتخاب می کنید تعیین کننده میزان بهینه بودن استفاده تان از محیط آن هستند. انتخاب تختخواب جک دار یا کشودار، میز کنسول و قرار دادن چند سبد حصیری یا باکس زیر آن و پاف صندوق دار از جمله مناسب ترین گزینه های پیش روی شما هستند. در گوشه ای از اتاق خواب می توانید فضایی برای نگهداری و همچنین تعویض لباس بسازید. در این راستا پارچه ای تک رنگ یا دارای طرح یکسان را انتخاب کنید، آن را از چوب پرده آویزان کنید و سپس درون آن فضا هم یک جالباسی قرار دهید تا فضایی متفاوت، کاربردی و مدرن در اتاق خواب تان داشته باشید. فرقی نمی کند اتاق خوابتان چه ابعادی دارد در هر صورت باید حداقل یک نقطه کانونی داشته باشد (بله اتاق های بزرگتر می توانند بیشتر از یک نقطه کانونی داشته باشند). منظور از نقطه کانونی عنصری از دکوراسیون است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند.

اگر علاقه دارید که لوازم را طبق سلیقه خود خریداری کرده و قرار دهید، می‌توانید این سبک را انتخاب کنید. تخت خواب مرکز توجه و قسمت اصلی اتاق شماست پس در انتخاب نوع آن بسیار دقت کنید و با توجه به سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب که برای شما توضیح خواهیم داد، مطابق سلیقه خود، بهترین آن‌ها را برگزینید. موضوع مهم این جاست که شما آن وسیله را دوست دارید و از آن استفاده می کنید حتی اگر در آخر در اتاق دیگری از آن استفاده کنید.

اندازه فرش مناسبی را برای دکور اتاق خواب انتخاب کنید!

در قسمت پایین اتاق دو عدد میز تحریر به همراه یک صندلی سفید قرار داده شده و در کنار آن یک مبل کوچک برای استراحت در نظر گرفته شده است. کاغذ دیواری هایی که امسال مد هستند و می توانید از آنها برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید را با هم می بینیم. راه حلی ساده و زیبا که مطابق سبک هایی مانند روستیک یا اسکاندیناوی است.

دوم؛ یک کمد دیواری بزرگ و جادار با درب ریلی، ارتفاع تا سقف و یک آینه قدی در نظر بگیرید. درون کمد به بخش ها و اجزای کوچک مطابق نیازمندی های اهالی خانه پارتیشن بندی شود. مثلا اگر لباس های زمستانی متعددی دارید و یا کیف و کفش های زیادی هست که بایستی در این کمد جای بگیرد، طبقاتی متناسب با ابعاد آن ها در نظر بگیرید. رها کردن کمد بدون تقسیم بندی های زیاد یک اشتباه بسیار بزرگ و متداول است.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه | 28 مدل اتاق دخترانه شیک

مدرنیته شدن راحتی و سبکی و رنگ های ملایم را به فضایمان میاورد. و لی با رعایت اصول طراحی مدرنیته میتوان به حس رضایت و آرامش رسید. حتی اتاق خواب یک نفره را هم نمی شود بدون تزیین دیوارها رها کرد، دیوارها مثل بوم سفید نقاشی یا قاب برای قاب عکس هستند که به بهتر دیده شدن تصویر داخلشان یا همان مبلمان کمک می کنند. اینکه عکس های مورد علاقه تان در قاب هایی قرار دهید جلوه زیبایی به دیزاین می بخشد اما تغییر آن ها را سخت می سازد.

کفپوش اتاق خواب دو نفره

در انتخاب رنگ کاغذ دیواری خیلی دقت کنید که رنگی که انتخاب می کنید به آرامش فضا کمک کند . همچنین می توانید از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید و با نصب استیکر های زیبا آن را تزیین کنید . مثلاً دوست داریم فضا بزرگتر باشد و بخشی از پذیرایی یا یک فضای خالی به محیط اتاق خواب افزوده شود . کمد دیواری جدیدی جایگیزین کمد قبلی شود یا اگر کمد دیواری نداریم کمد جدید سفارش داده شود .