المان های موثر در دکوراسیون اتاق خواب کدامند؟ گروه بینا

پنجم؛ از دو سبک پرده، یک لایه سبک و ساده برای عبور حداکثری نور روز و یک لایه ضخیم و تیره برای تاریک کردن حداکثری در شب استفاده کنید. اگر عمق کمد زیاد است (که بهتر است اینگونه باشد) از یک لامپ ساده برای نورپردازی داخل کمد استفاده کنید تا نیازی به جست و جوی زیاد و دشوار درون آن نشوید. مبلمان سنتی معمولا از چوب‌هایی مانند چوب ماهون، افرا یا گیلاس ساخته شده‌اند و پارچه‌های استفاده شده همگی ضخیم، با کیفیت و درجه یک هستند، مانند مخمل، چرم یا ابریشم.

  • در اتاق خواب مستطیل شکل با ابعاد سه متر در چهار متر، بهتر است تختخواب را در مقابل در ورودی قرار دهید.
  • اضافه کردن یک سرویس ملحفه لوکس بیشتر از آن چیزی که تصور کنید دیزاین اتاق خوابتان را ارتقا می بخشد.
  • محصولات چوبی اغلب درارای قیمت های گزاف هستند می توانید از سرویس خواب هایی با رنگ چوب استفاده نمایید.
  • اگر با کمبود فضای نگهداری در اتاق خواب تان رو به رو هستید جعبه های چوبی ساده را امتحان کنید.

برای عمق بخشیدن بیشتر به دکوراسیون در ادامه می توانید یک شال طرحدار برای روی دسته صندلی استفاده کنید. همچنین می توانید آویزان کردن پرده های ابریشمی و یا ساخت تختخوابی کانوپی به کمک آن را امتحان کنید. در هرحال، کفپوش اصلی اتاق هرچه که هست، لازمست برای محیط اطراف تخت خواب یک فرش زیبا و متناسب با دکور اتاق خواب در نظر بگیرید. ابعاد و چیدمان این فرش لازمست به نحوی باشد که پای افراد در هنگام بیدار شدن بر روی آن قرار بگیرد و به عبارتی بخشی از فضای زیرین تخت و محیط اطراف آن را پوشش دهد. برای جای دادن میز آرایش و سایر کاربردهای مورد نیاز می توانید از میزهای جمع شونده که پس از استفاده بر روی دیوار جمع می شوند استفاده نمایید. دکوراسیون اتاق خواب قبل از هر کاری نیازمند برنامه‌ریزی حساب شده است.

۴- برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مشترک برای دو فرزند باید به چه نکاتی توجه داشت؟

برای آن از رنگ های گرم و طرح ها و الگوهای لطیف استفاده کنید و جایی را برای میز آیینه در نظر بگیرید. اینکه تخت خواب شما دارای پشتی بلند باشه و یا مانند تصویر زیر طراحی سقف هم جزو تخت باشد و از پرده استفاده شود تماماً به شما بستگی دارد و باید حس و سلیقه خود را در نظر بگیرید. طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب بعنوان یکی از بخشهای دکوراسیون داخلی منزل باید بگونه ای باشد که وقتی وارد اتاق خواب می شوید حس آرامش به شما دست بدهد و انرژی مثبت آن به شما منتقل شود .

سبک بوهو شیک در اتاق خواب

حالا یک نگاهی به مدل دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و اغلب ساده ای که در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم بیاندازید، ایده ها را مطالعه کنید و بعد سروقت تغییر دکوراسیون اتاق خواب تان بروید. تغییرات دکوراسیون اتاق خواب بهتر است که در سطح خیلی بزرگی انجام نشود چون عادت کردن به دکوراسیون جدید و اینکه دوباره بتوانید در آن محیط ریلکس کنید، زمان زیادی طول می‌کشد. حال که به اهمیت و تأثیر دکوراسیون اتاق خواب بر زندگی خود پی بردیم، وقت آن است که با انواع سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب و ویژگی‌های هریک آشنا شویم تا سبکی را که بیشتر به نیازهای ما نزدیک است انتخاب کنیم.

شما هم اگر ایده دکوراسیون اتاق خوابی (ایده اتاق خواب، پذایرایی و …) دارید که در این مقاله نبوده، حتما در قسمت کامنت‌ها به ما اطلاع دهید؛ تا همه دوستان بتوانند از ایده شما هم استفاده کنند. از گذشته افراد زیادی سیسمونی و لوازم مورد نیاز نوزادان پسر را به رنگ آبی آسمانی انتخاب می‌کرده‌اند. اگر می‌خواهید اتاق خواب نوزادتان حالتی نوستالژی داشته‌باشد، می‌توانید از ترکیب رنگ آبی آسمانی با رنگ‌های سفید، آبی کاربنی، سرمه‌ای، خاکستری و … استفاده کنید. از جمله رنگ‌هایی که در طراحی اختصاصی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر کاربرد دارد، رنگ آبی است. شما می‌توانید از طیف‌های روشن یا تیره آن در کنار دیگر رنگ‌ها استفاده کنید. مهم‌ترین نکته در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد خلوت و تمیز بودن اتاق است؛ طوری که وسایل قابل بلعیدن یا اجسام خطرناک و اضافه در اتاقش قرارداده نشود.

۲- مواد طبیعی را در اولویت قرار دهید، مثل چوب، سنگ، پشم، ترمه، کتان و پنبه. برای داشتن یک گالری زیبا در خانه خود بهتر است به مواردی توجه کنید. همچون جنس، اندازه وتعداد قاب ها، موضوع تصاویر درون قاب، رنگبندی تصاویر درزمان نصب دقت داشته باشید. وسایلی مثل کمد، میز، رختکن، مبل، تلویزیون و سایر اثاثیه در صورت لزوم قابلیت گنجانده شدن در طراحی را دارند.

اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. یکی مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان در مرحله اول است و دیگری مشاوره مستقیم با متخصصینی که برای اجرای کار بهتون معرفی شدن. اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. همانطور که در بالا می‌بینید، قفسه‌های بیشتر برای گذاشتن وسایل بازی، باعث می‌شوند اتاق همیشه مرتب باشد.

از آنجایی که طرح‌های راه راه، تلفیقی از رنگ‌های تیره و روشن هستند؛ فضای متعادلی را برای اتاق خواب درست می‌کنند. دیزاین تخت خواب بالا هم یکی از طرح‌های خاص است که می‌توانید قیمت آن را از متخصصین سلام ساختمان دریافت کنید. یکی از ایده‌های دکوراسیونی خیلی قشنگ برای اتاق پسرها، استفاده از رو تختی‌ها و رو بالشتی‌هایی با طرح زیگزاگی است. تلفیق رنگ سفید با رنگ‌های خنثی مثل رنگ طوسی، فضای اتاق خواب را آرامش بخش‌تر و زیباتر می‌کند. انتخاب سرویس خواب های کمجا و تخت تاشو نیز یکی دیگر از انتخاب های خانواده ها برای اتاق خواب های نوجوان میباشد. انتخاب رنگ مناسب دخترانه باعث میشود فضای اتاق خواب به محلی گرم و جذاب تبدیل شود.