اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه-پارسیان دکور

وسایل خطرناک مانند چرخ گوشت، چاقوها، کبریت و… باید هرکدام در جای مناسب قرار گیرند تا از دسترس اطفال دور باشند. البته این دو موضوع معمولاً با هم تداخلی ندارند، اما اگر زمانی فرا رسید که مجبور بودید از بین این دو یکی را انتخابی کنید، بر اساس ایمنی تصمیم بگیرید. برخی افراد سعی می‌کنند به هر شکل ممکن تمام وسایل را درون آشپزخانه جای دهند؛ فارغ از اینکه شیوه‌ی دسترسی به آن‌ها چگونه باشد؛ توجه داشته باشید که نحوه‌ی چیدمان وسایل آشپزخانه باید به‌ گونه‌ای باشد که به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است.

  • علاوه بر مواردگفته شده همچنین به جنس کف پوش نیز دقت زیادی باید داشت زیرا برخی کف پوش ها دارای شیار می باشند که این موضع سبب می شود که لکه های کثیف به سختی پاک شوند و چربی و مواد ریز در بین شیار ها گیر کند.
  • رنگ طوسی به عنوان رنگی خنثی این امکان رو برای شما فراهم می کنه که در انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه و چیدمان آشپزخانه مدرن (سرد یا گرم) کاملاً آزاد باشین.
  • طراحی آشپزخانه و مخصوصا کابینت ها از مهمترین جنبه های دکوراسیون داخلی است.
  • هنر مدرن در شاخه های مختلف هنر مثل نقاشی، مجسمه سازی، طراحی و … وارد شده و جای خود رو در بین همه سبک های هنر، باز کرد.
  • سادگی که در طراحی های کلاسیک وجود نداره یا بهتره بگیم کمتر وجود داره.

در تصویر فوق نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را مشاهده میکنید. پرده های رنگی رنگی و با طراحی های شاد دقیقا همان چیزی ست که فضای آشپزخانه سفید منزل تان به آن نیاز دارد. یک راهکار بسیار کلیدی و عالی در ایجاد حس و حال متفاوت و البته تغییر دکوراسیون آشپزخانه ، تغییر رنگ و طرح بین کابینتی هاییست که این روزها در بازار پیدا می شود. طراحی های جذاب ، لوکس و متفاوتی که در برخی از موارد هیچ نیازی به نصاب نیز ندارند و به صورت پنل های آماده نصب و برش به فروش می رسند. اما اگر تنها مشکل شما با انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها و دیزاین آشپزخانه ، دغدغه تبدیل شدن این فضا به یک دکور سرد و بی روح است، بهتر است بدانید این مشکل را می توان به آسانی با اکسسوری های بسیار جذاب برطرف نمود. همانطور که پیش تر گفته شد آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه می باشد و انتخاب یک کفپوش زیبا و مناسب برای آن تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت.

دکوراسیون فروشگاه و مغازه ✔️| اصول و نکات | هزینه‌ها | انواع مدل‌ها

نور اهمیت فضاها را مشخص کرده و می­‌تواند آن‌­ها را کوچک یا بزرگ­‌تر نشان دهد. مواد طبیعی در آشپزخانه ای که به سبک مدرن طراحی شده است، حضور پررنگی دارند. در حالی که دکوراسیون آشپزخانه مدرن به شخصیت صاحبخانه بستگی دارد، در استفاده از مواد طبیعی خودداری نکنید. رنگ های قهوه ای می توانند آشپزخانه را جذاب کنند و فضا را آرام و دلنشین جلوه دهند.

طراحی کردن آشپزخانه

میز ناهار خوری چوبی میز ناهار خوری چوبی و ساده یکی از مدل های میز ناهار خوری است که هیچگاه دمده نمی شود و همیشه طرفدار های خاص خودش را دارد. سبک مدیترانه ای یکی دیگر از زیباترین و دوست داشتنی ترین سبک های قابل توجهی می باشد که شما می توانید کابینت های چوبی رنگ روشن، کاشی های نقاشی شده با دست، ابزارهای پخت و پز توکار و سقف های الواردار را در این سبک مورد مشاهده قرار دهید. دکوری ها و لوازم تزئینی اضافی را وارد دکوراسیون آشپزخانه مدرن نکنید. برای کف آشپزخانه سرامیک ساده یا طرح پارکت (چوب) گزینه های مناسبی هستند. سعی کنید اگر آشپزخانه شما کوچک است یک پنجره دوجداره نیز داشته باشد تا فضای آشپزخانه نورانی تر باشد. انتخاب کاشی‌های آشپزخانه به شیوه سنتی موجب می‌شود تا آشپزخانه شما رنگ‌و‌بوی سنتی و ایرانی خود را حفظ کرده و فضای دلنشینی را به ارمغان بیاید.

گیاهان در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

آشپزخانه ها در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم های خانه دار، مهم ترین قسمت خانه هستند زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می خواهد برای چیدمان آن و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد. استفاد از آینه و شیشه (مقاوم و نسوز) در دکوراسیون فضا را زیباتر می کند. می توانید دیوارپوش آینه ای را برای فضای بین کابینت و پشت مجله خبری دکوراسیون اجاق گاز در نظر بگیرید. اما احتی اگر خانه ای با دکوراسیون مدرن هم داشته باشید می‌توانید با استفاده هوشمندانه از بعضی از المان های ایرانی می‌توانید این سبک‌ها را با هم تلفیق کنید. برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه نیز شما قادر هستید تا از پارکت‌های چوبی، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های چوبی، چندین قاب عکس قدیمی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی بهره مند گردید.