اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه-پارسیان دکور

به عنوان مثال متریال و رنگ های مورد استفاده برای آشپزخانه که بسیار متنوع هستند هر کدام کاربرد و زیبایی خاص خود را دارند که این رنگ ها و متریال باید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد. این روزها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه سبک‌های جدید و مختلفی قابل مشاهده است. به‌طور مثال سبک مدرن، سبک مینیمال، سبک روستیک یا روستایی، سبک صنعتی، آشپزخانه‌هایی با سبک سنتی ایرانی، سبک تلفیقی و … در طراحی نمودن آشپزخانه دست شما باز است تا کاغذ دیواری‌های زیبا با طرح‌های جذاب و نیز رنگ‌های مدنظر خود را در دکوراسیون آشپزخانه به کار ببرید. اگر آشپزخانه شما دارای پنجره می‌باشد، استفاده از پرده‌ای خاص و شیک نیز به زیبایی آن می‌افزاید.

  • اختلاف کوچک و هماهنگی بین رنگ دیوارها، آشپزخانه، کابینت و پرده و وسایل آشپزخانه باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.
  • در اینجا استفاده یکپارچه از رنگ سفید، همراه با رعایت تناسب ابعاد کابینت‌ها و جزئیات هندسی به کار رفته، باعث ایجاد حس آرامش میشه.
  • طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ با گل و گلدان های تزیینی نه تنها روح زیبایی و طبیعت را به دیزاین آشپزخانه وارد می کند، بلکه یک راهکار عالی برای تغییر حس و حال آشپزخانه است.
  • مزیت بزرگ رنگ سفید کاملا یکدست بازتابش عالی نور و کمک به نمایش فضایی دلباز و روشن است.

در طراحی مجله خبری دکوراسیون و کابینت مدرن به کاربردی شدن فضا اهمیت بیشتری داده می شود. با به کار بردن یراق آلات مدرن مانند سوپر مارکت ها و… سعی می شود از کوچکترین فضا و کابینت به بهترین وجه ممکن استفاده شود. امروزه بدلیل محدودیت در زمین و ساخت منازل، خانه ها کوچکتر شده و به همین نسبت، وسعت آشپزخانه ها هم کم شده.

نگاهی به انواع عکس دکوراسیون آشپزخانه لوکس (مدرن و کلاسیک)

فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. با یک رویکرد آینده نگری به طراحی کابینت آشپزخانه های لوکس نگاه کنید. ۲۷- استفاده از بافت تنه چوب ، ایده لوکسی برای آشپزخانه مدرن است. ۶- اگر کابینت های شما رنگ روشنی دارند پیشنهاد می کنیم ، فضای بین کابینت ها را با سرامیک طرح چوب زیباسازی نمایید. ۵- نمونه ای دیگر از آشپزخانه لوکس که از هارمونی روشن برای کابینت وکیوم و پارکت ها نیز با هارمونی تیره در کف سازی استفاده کرده است.

اپن آشپزخانه

سیم‌های برق نیز باید به خوبی عایق شده و از نقاطی عبور داده شوند که با افراد تماس پیدا نکنند. همچنین در نزدیکی اجاق گاز نباید هیچ سیم برقی وجود داشته باشد؛ زیرا ممکن است در اثر حرارت ذوب شده و منجر به حادثه شود. این میز می تواند از یک طرف به اجاق گاز و از طرف دیگر به سینک ظرف شویی مجهز باشد.

دکوراسیون پذیرایی در آشپزخانه؛ خیلی مهم تر از آن چیزی هست که شما فکر می کنید…

وجود 2 عدد سینک و میز کار باعث میشه کاربری این آشپزخانه برای خانم خانه بسیار راحت تر بشه. البته این آشپزخانه تماماً مدرن نیست و و اگر دقت کنین، کابینت ها و قفسه های روبرو کلاسیک طراحی شده. این مسأله یعنی تلفیق کلاسیک و مدرن در طراحی، اصلاً ایراد نداره و اگر خوب اجرا بشه، میتونه به زیبایی فضا بسیار کمک کنه. آشپزخانه مدرن هایگلاس که کابینت های اون ترکیبی از دو طرح مختلف داره.