ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب متفاوت ایده‌های سبک دکوراسیون اتاق خواب قدیمی-پارسیان دکور

بررسی و توجه به نکاتی که طراحان حرفه ای هنگام دکوراسیون کردن یک مکان مستطیلی و باریک در نظر می گیرند، می تواند به شما کمک کند تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید. اگر فکر می‌کنید که دیوارهای مشکی به اتاق شما ظاهری مانند غار می‌دهند، به تصویر بالا توجه کنید. اگر دیوار مشکی با ملحفه نرم و رنگ‌های روشن تخت و مبلمان ترکیب شود، وجهه باشکوهی به اتاق خواب شما می‌دهد. در این دکوراسیون آباژورهای امروزی سفید به فضا جلوه بیشتری داده چرا که سایه‌های باقیمانده را از بین برده و فضا را مجلل کرده است. برای داشتن یک اتاق خواب مدرن دخترانه در کنار نکاتی که در بالا به آن اشاره شد باید به نوع شخصی سازی محیط نیز توجه کرد.

  • در این حالت دسترسی به تخت خواب از دو طرف به آسانی امکان پذیر است.
  • در طراحی اتاق خواب مهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که هر وسیله درست در بهترین جای ممکن قرار بگیرد.
  • اما به صورت کلی لازم است پیش از هرچیز بدانید اتاق خواب مستر به لحاظ اصول معماری و دکوراسیون، با آنچه که فروشندگان املاک و بساز و بفروش های گرامی غالبا آن را اتاق خواب مستر می نامند کاملا متفاوت است.
  • همان طور که مطالعه کردید، برای داشتن اتاق خوابی زیبا که اصولی دکور شده است، باید نکات و ترفندهایی را اجرا کرد.
  • هر چیز دیگری خارج از این لیست می تواند فضای آن را آشفته و نامرتب سازد.
  • تخت خواب هایی که در زیر آن ها فضایی برای جاسازی اشیاء وجود دارد تقریبا برای تمام اتاق خواب ها مناسب هستند.

اگر اتاقی کلاسیک دارید، به دنبال پرده های پارچه ای بروید که برای این سبک دکوراسیون مناسبند. همچنین زیر پرده اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید.اگر اتاقی به سبک مدرن دارید، بهترین گزینه برای شما، پرده کرکره ای است. این نوع پرده هم انعطاف پذیر است و هم مجله خبری دکوراسیون جلوه ای شیک و مدرن به فضا می دهد. به طور کلی هنگامی که سبک اتاق خواب شما مشخص باشد، انتخاب وسایلی چون سرویس تختخواب، پرده، کاغذ دیواری، لوستر و … دکوارسیون اتاق خواب امروزه به یکی از مهمترین موضوعات طراحی داخلی تبدیل شده است. اتاق خواب فضایی است که از آشفتگی ها و استرس های روزانه به آن پناه می بریم.

اگه قصد تعویض کابینت داری، کابینت سازهای معتبر شهرت رو بهت معرفی میکنیم تا ازشون قیمت بگیری و انتخاب کنی

عکس‌های این 2 طرح می‌تواند ایده‌های بسیار خوبی برای اجرای یک دکوراسیون اداری کامل و بی نقص به شما بدهد. گاهی فضا علاوه بر اینکه خیلی کوچک است، محدودیت های زیادی هم دارد. باید به سراغ یک نجار ماهر برویم تا سرویس خوابی متناسب اتاق ما بسازد. البته که این کار به دلیل هزینه بالا اولین گزینه نیست ولی در برخی موارد محدودیت های فضا به حدی زیاد است که چاره دیگری نمی ماند.

خرید تخت، میز و کمد بدون اندازه‌گیری ممنوع!

چرا که قرار نیست نور طبیعی و یا هوای گرم یا سرد زیر پنجره، مانع استراحت شما بشود. دراور و البته آیتم های چند عملکردی مثل کتابخانه های همراه میزتحریر یا تختخواب های کشودار، همگی می توانند گزینه های بسیار خوبی برای اتاق خواب کوچک شما باشند. هرچند طراحیِ سبک مدرن، غالبا خلوت و بدون هیچ‌گونه تزئینات اضافی است، ولی استثنائی وجود دارد و آن استفاده از چراغ‌های نصب‌شدنی ناموزون، به‌ویژه با طرحی اتمیک است. خانه‌های سبک مدرن اواسط قرن، دارای پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی زیاد هستند. پرده‌ها یا شید‌های ساده، هم حریم خصوصی را حفظ می‌کنند، هم بدون شلوغ کردن فضا ازنظر بصری، نور را از خود عبور می‌دهند.

اگر اتاق خواب شما کوچک است، ساخت کمد دیواری بهترین گزینه برای جا دادن وسایل و لباس‌هاست. این‌که اتاق خواب شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دیزاین اتاق خواب دارد. زیرا به همان میزان که اتاق خواب بزرگ‌تر باشد، متریال و وسایلی که استفاده می‌شوند، بیشتر خواهد بود.