ایده‌هایی برای دکوراسیون اتاق خواب متفاوت ایده‌های سبک دکوراسیون اتاق خواب قدیمی-پارسیان دکور

در اتاق خواب شما، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند. رنگ در دکوراسیون اتاق خواببطور کلی در طراحی اتاق خواب شما می‌توانید با یک انتخاب مطمئن رنگ های طبیعی و آرام را کار کنید و یا ریسک کنید و رنگ های تند را انتخاب کنید. اگر شما به رنگ و طراحی های خاص علاقه مند باشید می‌توانید با انتخاب یک رنگ رمانتیک طراحی اتاق خود را شروع کنید و همه چیز را حول آن قرار دهید.

  • زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد است که انتخاب مدل دلخواه از بین انبوه آن ها کار دشواری است.
  • لطفا با توجه به تغییرات دائمی قیمتها قبل از خرید، تلفنی استعلام بگیرید .
  • اگر می‌خواهید خوابی آرام و دلچسب داشته باشید، یا بعد از یک روز فعالیت سخت مکان امنی و آرامی برای استراحت خود در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به دکوارسیون اتاق خواب خود اهمیت بدهید.
  • ۱۱- در طراحی دکوراسیون اتاق خواب از لایه های چندگانه برای اهداف متفاوتی از جمله نورمخفی استفاده شده است .
  • استفاده از گل و گلدان ها در فضای خواب قاعده مشخصی ندارد و به خلاف دکوراسیون پذیرایی، می توانید بنا به علاقه مندی و سلیقه خود از گیاهانی که به آن ها علاقه مندید در دکوراسیون اتاق خواب شخصی تان استفاده کنید.

به طور مثال اگر اتاق خواب شما کوچک است و تصمیم دارید با رنگ زدن آن را بزرگ تر جلوه دهید. بهتر است رنگ دیوار اتاق خواب شما باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود. اگر اتاق خوابتان پنجره دارد باید یک پرده مناسب برای آن تهیه کنید . اگر هنگام طلوع آفتاب نور زیادی به پنجره می تابد باید از پرده های ضخیم و تیره استفاده کنید تا با تابیدن نور خورشید اذیت نشوید . برای دکوراسیون مدرن از پرده با طرح های ساده و شیک استفاده کنید .

نظرات

از آنجایی که اتاق خواب محل استراحت و خواب است بهتر است از رنگ های ملایم و آرامبخش استفاده کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری در آن استراحت کنید و خستگی کار روزانه را از تنتان بیرون کنید . به هیچ عنوان از رنگ های تند و جیغ استفاده نکنید زیرا این رنگ ها آرامش را از اتاق خوابتان خواهند گرفت . گل ها و گیاهان مزایای زیادی دارند که باعث می شوند بتوانیم برای فضاهای مختلف از آن ها بهره مند شویم.

انتخاب فرش اتاق خواب دخترانه

۷- قاب پنجره و نیم طبقه عمیق ، یک چیدمان دراماتیک برای موسیقی درآم را ارائه می دهد – گاهی اوقات بهترین طراحی داخلی برای نوازندگان این است که فضای گسترده ساده ای برای کار آنان بگذاریم. رنگ های طوسی، مجله خبری دکوراسیون بژ، خاکی و … از انتخاب های مکرر برای اتاق خواب های کوچک هستند. اگر رنگ های ملایم تری را ترجیح می دهید، رنگ های خنثی بسیار تاثیر گذار و زیبا هستند خصوصا اگر طرفدار سبک های مینیمال و بوهو هستید.

دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه و پسرانه

هر چه فضا خلوت تر باشد، بزرگ تر جلوه می کند و اگر تصمیم گرفتید که در اتاق خواب خود قاب عکس قرار دهید، بهتر است در انتخاب طرح و قاب دور عکس دقت زیادی داشته باشید که با سرویس خواب شما مطابقت داشته باشد. در کل یک تخت خواب با رنگ اصلی سفید با ترکیب های رنگی ملایم می تواند ایده آل باشد و حس ریلکسی فوق العاده ای را القا کند، چرا که این مدل شما را به یاد اتاق خواب هتل ها می اندازد. در کل اگر رنگ دیوار و تخت خوابتان یک رنگ ملایم باشد، ریسک کمتری را پذیرا شده اید چرا که می توانید بعداً با اضافه کردن وسایل دکوری رنگبندی اتاق را تغییر دهید و نیاز به رنگ کردن دوباره دیوار ندارید.

نور طبیعی را از طریق پنجره های بزرگ و بدون پرده یا دارای پرده های نازک سفید رنگ برای اتاق فراهم می کنند. از طرفی با انتخاب رنگ هایی روشن برای پالت رنگ، این روشنایی را ارتقا می بخشند. بله، سبکی ساده و در عین حال جذاب و پیچیده که فضایی آرامش بخش برای تان به همراه می آورد. در این مقاله از مجله پیت کت قصد داریم در کنار شما به بررسی اصلی ترین المان های دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن بپردازیم. رنگ طبیعت، شادی، آرامش؛ همین ه کافی است که در دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود به انتخاب رنگ سبز هم فکر کنیم. برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید.