ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار

اغلب خانه های امروزی متراژ کمی دارند و دارای اتاق خواب های کوچکی هستند. ممکن است فرزندان در یک خانواده از اتاق خواب مشترک استفاده کنند. شما می توانید اتاق دختران خود را به گونه ای دکور نمایید تا بتوانند در کنار یکدیگر از تمامی فضای اتاق به درستی و به صورت بهینه استفاده نمایند. شما می توانید برای چیدمان اتاق خواب دخترانه از تخت خواب های یک شکل استفاده نمایید و برای دختران خود میزآرایش مشترک و یا میز تحریر با قابلیت استفاده دو نفر را سفارش دهید. برای دیزاین اتاق خواب دخترانه دونفره بهترین گزینه انتخاب تخت خواب دو طبقه است.

  • چون آن‌ها علاوه بر زمان خواب و استراحت زمانی که درحال انجام تکالیف مدرسه هستند را نیز در اتاق خود سپری می‌کنند بنابراین محیط و فضای اتاق آن‌ها باید جذاب و زیبا باشد.
  • چنانچه تنوع و تعداد تصاویر زیاد باشد بهتر است از قاب های مختلف استفاده نمایید و برای هر تصویر، قاب مناسب و همخوان انتخاب کنید.
  • این عکس مربوط به دکوراسیون اتاق نوجوان دخترانه هست که به صورت نیم طبقه در یک اتاق طراحی شده است.
  • کاربردی بودن سبک مدرن در واقع حذف اجزا و وسایل اضافی را به همراه خواهد داشت.
  • از آنجایی که اتاق خواب محل استراحت و خواب است بهتر است از رنگ های ملایم و آرامبخش استفاده کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری در آن استراحت کنید و خستگی کار روزانه را از تنتان بیرون کنید .

نیمکت‌های زیر پنجره که هم جایی برای استراحت در کنار پنجره و منظره منزل هستند هم از لحاظ کاربردی، دارای کشو و کمد هستند و به جادار شدن اتاق شما کمک می‌کند. در دکور اتاق‌ خواب‌هایی که در قسمتی از کنار پنجره قناسی دارند معمولا از این ترفند استفاده می‌کنند تا کجی دیوار را بپوشانند. اگر شما فرزند کوچکی در راه دارید و تصمیم دارید که برای اتاق خواب سیسمونی تهیه کنید و سرویس خواب کودک خریداری کنید و یا حتی اگر می‌خواهید که فرزند شما که اکنون در سن نوجوانی به سر می‌برد سروی.. برای داشتن یک گالری زیبا در خانه خود بهتر است به مواردی همچون جنس، اندازه و تعداد قاب ها، موضوع تصاویر درون قاب، رنگبندی تصاویر و ترکیب بندی آنها در زمان نصب دقت داشته باشید. چنانچه تنوع و تعداد تصاویر زیاد باشد بهتر است از قاب های مختلف استفاده نمایید و برای هر تصویر، قاب مناسب و همخوان انتخاب کنید.

اگه میخوای کابینت خونه رو هم عوض کنی، بهترین نکات قیمت گیری کابینت و قیمت روز انواع کابینت اینجاست:

با توجه به اینکه اکثر اتاق خواب ها در خانه های ایرانی به شکل مستطیل و مربع هستند، بنابراین چیدمان و طراحی دیزاین آن ها، به راحتی انجام می گیرد. در برخی مواقع ممکن است، شکل اتاق یک شکل نامنظم و یا منحنی باشد، که در این صورت، نوع چیدمان وسایل و طراحی دکوراسیون کمی مشکل ساز بوده و باید با خلاقیت و ایده های خاص انجام شود. در این قسمت از مقاله بعضی از سبک های مربوط به دکوراسیون اتاق خواب به شما معرفی می شود. اتاق خواب در دکوراسیون منزل پناهگاهی امن و حوزه خصوصی برای استراحت و خواب محسوب میشود. ه در پایان یک روز سخت به آن پناه برده و به کارهای شخصی و استراحت میپردازیم.

کتابخانه در دکوراسیون اتاق خواب :

از دراوری استفاده نمایید که با دیگر المان های موجود در اتاق هماهنگی داشته باشد. بکار گیری لامپ های تزئینی دیواری بهترین انتخاب برای اتاق خواب می باشد. استفاده از این لامپ ها به جای آباژورهایی که بر روی زمین قرار می گیرند باعث می شود جای کم تری اشغال شود. با کم ترین هزینه می توان آباژوری را تهیه نمود که علاوه بر تامین روشنایی ملایم اتاق خواب نقش یک عنصر دکوراتیو را نیز ایفا کند. سلام استفاده از متریال‌های طبیعی مانند، چوب، چرم، سنگ و پوست حیوانات به عنوان اکسسوری‌ها در تزیینات داخلی اتاق خواب، مختص سبک روستیک می‌باشد.

اگر ظاهر خانه شما مدرن و امروزی است نگران نباشید، زیرا می‌توان با رعایت اصول و نکات دکوراسیون، به سادگی این سبک را با خانه‌های امروزی هماهنگ کرد. رنگ‌های پرکاربرد شامل رنگ‌های بهاری و ملایم می‌شود، مانند سفید، سبز روشن، صورتی ملایم، شیری و قهوه‌ای روشن. چوبی تیره می‌تواند تضاد بسیار خوبی با رنگ کرم و بژ روشن و دیگر لوازم اتاق باشد. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. برای دیدن انواع مختلفمدل میز تحریر و کتابخانه در دکوچید کلیک کنید.