ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار

یکی از مشکلات بزرگی که ما از نزدیک به ده سال پیش تاکنون در مشاوره های دکوراسیون و معماری آنلاین داشته و داریم، تاکید برخی از خانواده های ایرانی بر تخت و سرویس خواب کلاسیک است. اگر از رنگ روشن برای دیوارهای اتاق استفاده کنید، اتاق بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید در حالی که رنگ‌های تیره حس کوچک و محدود بودن محیط را در فرد القا می‌کنند. اتاق خواب نباید شلوغ باشد.شلوغ بودن و وجود وسایل زیاد و غیرضروری در اتاق خواب باعث کاهش آرامش ذهنی فرد می‌شود و دیگر محیط مناسبی برای استراحت نخواهد بود. برای مثال استفاده از شلف هایی که به شکل شش ظلعی هستند، علاوه بر ایجاد فضای اضافی برای قرار دادن وسایل، می توانند در جهت زیباسازی اتاق نیز مؤثر واقع شوند.

  • رنگ‌های آرامش‌بخش و با تم رنگی هم‌ خانواده، برای دکوراسیون اتاق خواب توصیه می‌شوند.
  • چون این اجسام به ظاهر ساده ممکن است به سلامت او آسیب جدی بزنند.
  • در انتها مطلب چیدمان اتاق کودک هم می‌تواند برای شما مدل‌های جالبی داشته باشد که می‌توانید به آن سر بزنید.
  • برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید.

قیمت چنین میزی را می‌توانید از چند نفر از متخصصین سلام ساختمان که در شهر شما مشغول به کار هستند بپرسید. برای این کار می‌توانید شماره خودتان را از طریق فرم ثبت درخواست، ثبت کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند. اگر اتاق پسر شما فضای کمی دارد، ساخت چنین دکوراسیون کم جایی می‌تواند ایده خوبی باشد.

ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار

برای پاسخ به این سوال که در مشاوره های دکوراسیون اتود اغلب مطرح می شود، نیاز به نگارش یک یا حتی چند جلد کتاب است! اما اگر قرار باشد بپرسید چه رنگ هایی برای دکور اتاق خواب مناسب نیستند شاید ساده تر بتوانیم به نتیجه برسیم. می دانید که هم از تزیینات کلاسیک و هم اکسسوری های مدرن می توان برای دکوراسیون یک اتاق خواب مدرن استفاده کرد.

استفاده از آینه یکی از جنبه های مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ و کوچک به حساب می آید. آینه یکی از اقلام ضروری می باشد، اما علاوه بر این، استفاده از آن ها در اتاق خواب های کوچک باعث بزرگ تر به نظر رسیدن آن ها نیز می شود. انتخاب جنس طبیعی برای وسایل و چیدمان اتاق خواب، جذابیت و گیرایی بیشتری به محیط می‌بخشد؛ از جنس تخت خواب و پاتختی گرفته تا اکسسوری‌ها و لوازم تزیینی مانند پاف‌ها. از دیگر دلایل محبوبیت سبک بوهو، این است که افراد در انتخاب وسایل و چیدمان اتاق خواب محدود نمی‌شوند و قوانین خاصی را دنبال نمی‌کنند، پس آزادی عمل بسیاری خواهی داشت.

۵ مدل لباس با پارچه های گلدار برای پاییز و بهار امسال

اگر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری ندارید، می توانید از دو طیف رنگ برای ایجاد چنین نمایی استفاده نمایید. به این منظور استفاده از رنگ های پاستیلی می تواند انتخاب مناسبی باشد. فرش از جمله بافت هایی است که باعث ایجاد عمق در فضای اتاق خواب می شود و هم چنین می تواند در القای گرما به فضای اتاق خواب به شما کمک کند. استفاده از گل و گیاه طبیعی در اتاق خواب حس ناب زندگی را به ارمغان می آورد. گیاهان نه تنها رنگ، کنتراست و حسی از طبیعت را در اتاق ایجاد می کنند، بلکه به تصویه هوا نیز کمک می کنند. امروزه با استفاده از گیاهان آپارتمانی می توان زیبایی را در خانه های کوچک به ارمغان آورد و از زیبایی آن ها لذت برد.

یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما انتخاب یک رنگ و اضافه کردن طرح های مختلف آن به دکوراسیون است. این رنگ می تواند هر رنگی از سبز گرفته تا آبی، رنگ های پاستلی و یا رنگ هایی موسوم به رنگ های جواهرات باشد. وجود تناسب بین ابعاد عناصر دکوراسیون و فضا از مهمترین نکاتی است که باید مد نظر قرار دهید.