ایده های کارآمد برای اتاق خواب های باریک و مستطیلی شکل دکوراسیون

بدون شک دکوراسیون یک اتاق خواب یاسی یا بنفش برای نوزادان دختر می‌تواند تاثیر خوبی بر روحیه مادر و نوزاد داشته‌باشد. شما می‌توانید از این رنگ در کنار رنگ‌های خنثی و روشن مانند سفید، خاکستری روشن و … استفاده کنید. هم اکنون فوکاچوب جهت هرچه بهتر تحقق بخشیدن به شعار شرکت و نیاز مشتریان عزیز فصلی نو را در دنیای مبلمان و دکوراسیون آغاز نموده است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر فرزندتان در سن و سالی است که می‌توانید با او مشورت کنید و از سلیقه او استفاده کنید حتما این کار را انجام دهید. همچنین از ماندن در اتاقی که براساس سلیقه او چیدمان شده لذت بیشتری می‌برد. برای اینکه بتوان نظم و ترتیب بیشتری در اتاق آن‌ها ایجاد کنیم می‌توانیم از تقسیم کردن نواحی مختلف اتاق استفاده کنیم.

از زمان های قدیم تا به امروز سبک های قدیمی ایرانی در دکوراسیون منزل و اتاق خواب مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. بهترین گزینه برای چیدمان اتاق خواب دخترانه ایرانی استفاده از سرویس خواب چوبی است. چوب به دلیل اینکه یکی از عناصر طبیعت است انرژی مثبت را به همراه می آورد. محصولات چوبی اغلب درارای قیمت های گزاف هستند می توانید از سرویس خواب هایی با رنگ چوب استفاده نمایید. برای تکمیل تزیین اتاق خواب دخترانه ساده ایرانی خود میتوانید یک فرش یا قالی ایرانی را در اتاق پهن کنید و از آن لذت ببرید. همچنین برخی از رنگ ها به نام رنگ های اصیل ایرانی شناخته می شوند مانند رنگ های آبی ، نیلی، قرمز، فیروزه ای و …

نورپردازی مناسب نیز کمک زیادی به شما میکند مخصوصا اگه نور به صورت طبیعی باشد. با ساختن پنجره های بزرگ هم از نور طبیعی بیشری بهره خواهید برد. دریچه ای رو به بیرون باز میشود که گاهی خطای دید بوجود میاورد که بنظرمیرسد بیرون هم بخشی ازاتاق شماست.

  • مشابه طرح بالا را متخصصین ما برای یکی از مشتریان خودشان اجرا کرده‌اند.
  • چنین نورهای انعطاف پذیری به ویژه برای اتاق خواب های مدرن و مینیمال که لامپ های ساده و کاربردی لازم دارند، مناسب است.
  • از چنین طرح‌هایی می‌توانید ایده بگیرید و آن‌ها را با طرح دلخواه خود ادغام کنید و طرحی جدید خلق کنید.
  • در دکور اتاق‌ خواب‌هایی که در قسمتی از کنار پنجره قناسی دارند معمولا از این ترفند استفاده می‌کنند تا کجی دیوار را بپوشانند.
  • پس از مواردی که در این مطلب آموزش دادم، استفاده کنید و اتاق خوابتان را دکور کنید.
  • نیمکت‌های زیر پنجره که هم جایی برای استراحت در کنار پنجره و منظره منزل هستند هم از لحاظ کاربردی، دارای کشو و کمد هستند و به جادار شدن اتاق شما کمک می‌کند.

در این سبک از دکوراسیون یک المان هیجان انگیز همچون طرح های سنتی و قدیمی بعنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می شود، چند عنصر دیزاین قدیمی به دکوراسیون اضافه می شود و در پایان جلوه ای منحصر به فرد و منسجم تحویل شما می دهد. برای این کار قبل از رنگ آمیزی دیوار با استفاده از چسب های نواری نقاشی بخش هایی از دیوار را می پوشانید و سپس روی آن رنگ آمیزی می کنید. در مرحله بعد چسب ها را از روی دیوار جدا می کنید تا طرح های راه راه زیبایی که منتظر آن بودید، خود را نشان دهند و جلوه ای مدرن و جذاب به دکوراسیون ببخشند.

ایده دکوراسیون اتاق خواب چوبی

این تخت خواب بسیار با کیفی و دوام بوده و از متریال مرغوبی ساخته شده است. همچنین با استفاده از کمد دیواری هایی از جنس ام دی اف که قطر کمی دارند و مقاومت بالایی دارند می توانید طبقه بندی اتاق خواب ها را بازسازی کنید. منظور از اتاقهای خواب زیبا ، آرامش بخش ، مناطق راحت و بهترین رنگها برای دستیابی به آنها است.

ترکیب عناصر دیزاین قدیمی و مدرن

طرفداران این سبک با اجرای رنگ های تیره در اتاق خواب ، حس تملک ، راحتی و احساس امنیت و آرامش می کنند . استفاده از رنگ های تیره به صورت دائم باعث می شود افراد میلی به رنگ های روشن نداشته باشند و انتخاب رنگ کلیه اشیاء برای آنها محدود به چند رنگ تیره می شود . در این مقاله ترفندهایی برای دکوراسیون اتاق خواب بیان می‌­کنیم تا در عین زیبایی، کارایی زیادی نیز داشته باشد.

درضمن اگر نورگیر اتاق خواب‌تان مناسب است، از نور طبیعی غافل نشوید. عدم استفاده از پرده‌ یا حتی پرده با رنگ‌های بسیار روشن، به خوبی می‌تواند این نور را به فضای اتاق شما منتقل کند. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال ایرانیبرای دیدن قیمت این محصول اینجا کلیک کنید. فرش های با طرح هندسی بزرگ معمولاً برای اتاق خواب های با سبک مدرن و مینیمال، مناسب است. شما می توانید فرشی با طرح های به رنگ یکی از وسایل اتاق مثل پرده انتخاب کنید. دقت کنید که در صورت انتخاب این نوع فرش، از روتختی یا پرده طرح دار استفاده نکنید، چون باعث شلوغی می شود.

همانطور که در مقاله های مربوط به دکوراسیون اتاق خواب برای بزرگترها گفته شد اتاق خواب افرادی که بزرگتر هستند نیاز به آرامش دارد و آسایش در اتاق خواب بزرگترها اولین هدف است. برای اینکه اتاق خواب بازسازی شود باید اول از همه به فردی که از آن اتاق استفاده می کند توجه کنید. معمولاً اتاق خوابی که برای کودکان و مخصوص دختر خانم ها انتخاب می شود بهتر است که از رنگ های شاد و روشن در آن استفاده کنید. اگر درون اتاق کمد های قدیمی وجود دارد می توانید قسمتی از دیوار را برای قرار دادن کمد دیواری هایی با درهای کشویی یا چارچوب های مختلف و شلف ها اختصاص دهید.

برای نورپردازی اتاق خواب، می‌توان از نورهای نقطه‌ای یا گسترده استفاده کرد. شکل و اندازه‌ی المان‌های نورپردازی بایستی در هماهنگی با طراحی دکوراسیون اتاق خواب باشد. بهترین کاری که می‌توانیم برای چیدمان اتاق خواب دخترانه مشترک اناجم دهیم این است که فضای اتاق را بخش بندی کنیم و هر بخش را با توجه به سلیقه هر یک از فرزندانمان برای آن‌ها آماده کنیم.

ایده های جذاب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب ها همراه با عکس

سبک مدرن، معاصر، آرت دکو، وینتیج، بوهو یا بوهمیا، مینیمال، روستیک، صنعتی، میانه‌ی‌قرن، فرانسوی، اسکاندیناوی، کلاسیک، سنتی، رمانتیک و گرمسیری از پرکاربردترین سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب محسوب می‌شوند. نورپردازی یکی از مسائل مهم در دکوراسیون منزل و اتاق خواب است که باید به درستی اجرا شود . اگر اتاق خواب نور کافی ندارد می توانید از چراغ خواب های زیبا برای تامین روشنایی آن استفاده کنید . در اتاق خواب نباید نور فضا یکدست باشد و استفاده از چراغ خواب ها در کنار لوستر ها این مشکل را حل خواهد کرد . برای جذابیت بیشتر می توانید اطراف آینه میز توالت نورپردازی اجرا کنید و فضای اتاقتان را زیباتر کنید . اگر اتاق خوابتان پنجره دارد باید یک پرده مناسب برای آن تهیه کنید .