ایده های کارآمد برای اتاق خواب های باریک و مستطیلی شکل دکوراسیون-پارسیان دکور

این مطالب بر اساس دسته بندی تخصصی و کاربردی به منظور افزایش دانش عمومی برای کاربران نهایی سایت نمایش داده می شود. تزیینات و نشانه های کوچکی از زندگی روزمره و خاطرات و سلیقه صاحب آن است که جان می گیرد و حضور در آن فضا را لذت بخش می کند. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. سوم؛ یک جای دنج کوچک آفتابگیر برای خودتان در اتاق دست و پا کنید.

قرار گرفتن تخت در گوشه‌ی اتاق یک حالت جمع‌وجور و راحت به اتاق خواب شما می‌دهد. برای خرید سرویس خواب در نظر داشته باشید که تنها ملاک شما برای این انتخاب نباید زیبایی یک وسیله باشد. چون قرار مجله خبری دکوراسیون است شما روی آن بخوابید و استراحت کنید و یک سوم شبانه روز خود را در اتاق خواب بگذرانید. برای انتخاب رنگ باید ببینید چه رنگی با روحیات شما سازگار است و به کدام رنگ علاقه بیشتری دارید .

بر مبنای کلیت طرح دکوراسیون اتاق خواب، مدل و رنگ مبلمان را مشخص کنید. بهترین پیشنهاد برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب 12 متری این است که یک گوشه دنج و خصوصی برای خود ایجاد کنید و با این کار، به خودتان هدیه ای خاص با مکانی آرام برای نشستن و مطالعه بدهید. با یک صندلی راحت و زیرپایی در انتهای تخت خود یا در گوشه ای، یک فضای صمیمی برای مطالعه یا استراحت ایجاد کنید. اگر فضای مناسبی دارید، یک میز و صندلی زیر پنجره اتاق خواب بسازید و از منظره و نور طبیعی لذت ببرید.

نورپردازی با ریسه‌ها فضای رویایی و زیبایی را به دکور اتاق خواب شما می‌دهد. دکوراسیون اتاق خوابیکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحیدکوراسیون منزلاست که مستقیما روی آسایش و آرامش ما تأثیر نی‌گذارد. اگر شما هم از اهمیت دیزاین اتاق خواب بر حال و احوال خود باخبر هستید، تغییر دکوراسیون اتاق خواب یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.

  • البته میتوانید بخش بالایی کمد را به صورت یک فضای جداگانه با درب های متفاوت درنظر بگیرید.
  • و هنگامی که قرار است برای خواب در اتاق بمانید باید فضای اتاق شما نور کاملا مناسبی داشته باشد.
  • یک اتاق خواب مدرن که با دقت دیزاین شده است نظر هر فردی را به خود جلب می­کند.

البته برای یک اتاق با نور و ابعاد مناسب می توانید از کاغذهای کاملا روشنی که طراحی های برجسته و بدون رنگ دارند برای همه دیوارها استفاده کنید. این سبک کاغذ دیواری جلوه ای شبیه به بافت بر روی دیوارها ایجاد می کند. پیش از این در خصوص اهمیت کمد در فضای خواب برای شما در مقالات متعدد آموزشی و مشاوره های معماری آنلاین نوشته ایم.

راهنمای طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب

در چیدمان اتاق خواب نیاز نیست قوانینی سنتی را که از این کار در ذهن دارید، رعایت کنید. به عنوان مثال می توانید تختخواب را طوری قرار دهید که قسمت پایینی آن با بخشی از پنجره تلاقی پیدا کند و درنتیجه فضای بهتری برای رفت و آمد در اتاق و دسترسی به کمد و دراور داشته باشید. در گوشه ای از اتاق خواب می توانید فضایی برای نگهداری و همچنین تعویض لباس بسازید. در این راستا پارچه ای تک رنگ یا دارای طرح یکسان را انتخاب کنید، آن را از چوب پرده آویزان کنید و سپس درون آن فضا هم یک جالباسی قرار دهید تا فضایی متفاوت، کاربردی و مدرن در اتاق خواب تان داشته باشید. هنگام ارائه ایده های اتاق خواب ، آنقدر درگیر نکات تزئینات نشوید که در آخر به یک اتاق خواب تبدیل می شوید که احساس خوبی با شما ندارد. اتاق خواب شما باید احساس راحتی و متناسب با نیازهای شما کند ، بنابراین در این راه مطمئن شوید که چه چیزی شما را مجذوب خود می کند.

۵. سبک مدرن میانه‌ قرن

به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. به علاوه پیشنهاد می کنم، از دکوری و اکسسوری های تزئینی به صورت محدود استفاده کنید و آن هایی که خیلی خاص هستند و نیازشان دارید را در اتاق قرار دهید. همچنین زیر پرده اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید. پس برای این که دچار چنین اشتباهی نشوید، در این مطلب قصد دارم 9 نکته طلایی را برای دکور خوابتان آموزش دهم.

هر چیز دیگری خارج از این لیست می تواند فضای آن را آشفته و نامرتب سازد. همه نکته­ هایی که در این مطلب گفتیم هرچند کوچک به نظر برسند ولی مهم هستند. با دیدن تصاویر مختلفی از دکوراسیون اتاق خواب می ­توانید ایده بگیرید. همچنین افراد متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی می ­توانند به شما کمک کنند تا بهترین دکور اتاق خواب را اجرا کنید. همیشه این سوال وجود دارد که برای اتاق خواب چه فرشی بخریم ؟ فرش اتاق خواب چه اندازه باشد ؟ و سوالاتی مانند این. استفاده از یک فرش در اندازه مناسب می تواند حس امنیت اتاق خواب شما را بیشتر کند.

وسایل پایه‌دار، ظرافت‌های بصری در این سبک را نشان می‌دهد و برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک بسیار مناسب هستند. این اتاق خواب یک میز آرایش کاملا منطبق با سبک مدرنِ اواسط قرن را نشان می‌دهد. چیدمان داخلی منازل در قسمت های مختلف مثل آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و غیره دارای اهمیت های مختلفی است.

در مورد چنین دکورهایی می‌توانید همین الان از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. استفاده از کمد دیواری در قسمت اتاق خواب می تواند باعث برقراری نظم بیشتر در وسایل و لباس های شما شود. به همین دلیل خرید مناسب کمد دیواری اتاق خواب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری رساند. با توجه به نیاز بازار و بودجه مردم و تنوع سلیقه آن ها، انواع مختلف کمد دیواری اتاق خواب در بازار موجود است. در اینجا اتاق خواب با دیوارهای آجری و بتنی پوشانده شده است، بنابراین فضایی از ترکیب هر دو به وجود آمده که با تکه های لوکس از تزیینات فلز برنج زیباتر می شود.