ایر سو وید داخلی این فر برای تهیه کنندگان غذا عالی است!


اجاق ال‌جی با در باز برای نشان دادن غذای خلاء در حال پختن هوا
سوس وید هوا ال‌جی با گردش هوای گرم در اطراف غذا در ظرف دربسته کار می‌کند که به حفظ رطوبت و طعم کمک می‌کند. (LG.com)

تماس با تمام تهیه کنندگان غذا و تحویل گیرندگان غذا! جدید ال جی محدوده گازی هوشمند کشویی با کانوکشن ProBake و Air Sous Vide فری است که شما نیاز دارید


این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است. اگر محصولی را از این لینک ها ،یداری کنید، ما کمیسیون اندکی را بدون هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم.


نمای داخلی اجاق ال جی با گزینه سرخ کن هوا
این ویژگی سرخ ،ی بادی فر ال‌جی طعم ترد را برای غذا دادن به جمعیت ارائه می‌کند. (انبار خانه)

انواع گزینه های آشپزی

ال جی محدوده گازی هوشمند کشویی با کانوکشن ProBake و Air Sous Vide تمام مزایای یک اجاق گاز گازی را با یک اجاق همرفتی ،یب می کند تا بهترین ها را به شما ارائه دهد.

فر جادار 6.3 فوت مکعبی می‌تواند هر چیزی را که در آن پرتاب کنید، از یک بوقلمون 20 پوندی گرفته تا ده‌ها کلوچه برای تعطیلات را در خود جای دهد.

حالت تهویه هوا به طور مساوی با استفاده از دماهای دقیق و کم در فر و جریان هوا، غذاهای بسته شده با خلاء را به کمال لطیف و آبدار می‌پزد – من، برای غذای ارسالی از طریق پست یا در حین آماده‌سازی غذا!

هوس کمی ترد ، دارید؟ تنقلات ترد مورد علاقه خود را درست کنید – مانند سیب زمینی سرخ کرده، بال گرم و غیره – بدون کا،ی اضافی در حالت سرخ ،ی با هوا.

و برای اجاق گاز، یک توری چدنی و رنده وک وجود دارد.


اجاق ال‌جی با دستگیره‌های LED
دستگیره های دارای نور پس زمینه به راحتی با یک نگاه به شما می گویند که هر مشعل روشن یا خاموش است. (انبار خانه)

طراحی عملکردی

پنجره InstaView ال‌جی به شما امکان می‌دهد فوراً غذا را با دو ضربه سریع بررسی کنید.

استفاده از کنترل‌های کج‌شده آسان است، به‌علاوه دستگیره‌ها با چراغ‌های LED سفید نور پس‌زمینه دارند، بنابراین می‌تو،د به سرعت متوجه روشن یا خاموش شدن هر مشعل تنها با یک نگاه کنید.

تمیز ، نیز آسان است. فقط داخل آن را با آب اسپری کنید، دکمه EasyClean را فشار دهید و اجازه دهید فر کار را انجام دهد. بدون نیاز به مواد شیمیایی و حرارت بالا.

بعلاوه، اثر انگشت ضد چاپ و روکش ضد لک ال‌جی به راحتی با یک پارچه نرم و خشک پاک می‌شود.


برای اسکن بارکد روی جعبه غذای منجمد، از تلفن همراه با برنامه thinQ LG استفاده می‌کنید.
ویژگی Scan-to-Cook LG ThinQ حدس و گمان را از آماده سازی غذای یخ زده حذف می کند. (انبار خانه)

ویژگی های هوشمند

از برنامه ThinQ برای روشن ، اجاق گاز، تنظیم تایمر یا بررسی شام از هر جایی استفاده کنید. به سادگی صحبت کنید تا فر خود را با ال،ا و Google Assistant کنترل کنید.

این برنامه همچنین دارای فناوری LG ThinQ Scan-to-Cook است. به سادگی بارکد را از غذاهای منجمد انتخابی از برنامه ThinQ اسکن کنید و دستورالعمل های آشپزی به طور خودکار برنامه ریزی می شوند.

با هشدارهای هوشمندی که مستقیماً به تلفن هوشمند شما تحویل داده می شود، در جریان تعمیر و نگهداری باشید. این هشدارها به شما کمک می کند تا نیازهای دستگاه خود را درک کنید، از هر گونه مشکل احتمالی جلوگیری کنید و لوازم خانگی ال جی خود را سال ها در بهترین حالت خود نگه دارید.

از طریق برنامه LG ThinQ به این ویژگی های Wi-Fi اجاق هوشمند ضربه بزنید. می تو،د آن را برای گوشی های اندرویدی از فروشگاه گوگل پلی و برای آیفون ها از اپ استور دانلود کنید.

گوش دهید تا همه چیز را در مورد این بهترین محصول جدید بد،د!

پیدا کن محدوده گازی هوشمند کشویی ال‌جی با کانوکشن ProBake و اجاق هوا سوس وید در انبار خانه.


خواندن بیشتر


منبع: https://todays،meowner.com/radio/this-ovens-built-in-air-sous-vide-is-perfect-for-meal-preppers/