این فرودگاه ها بیشترین لغو پرواز در تعطیلات را دارند


منتشر شده حدود 8 ساعت پیش

چه عاشق فصول تعطیلات باشید و چه کمی بیشتر گرینچ باشید، فکر می‌کنم همه ما می‌تو،م در یک چیز توافق داشته باشیم – سفر در تعطیلات بد است. از شلوغی های شلوغ گرفته تا جاده های بالقوه یخ زده در مسیر فرودگاه، پرواز در چند هفته آ، سال مملو از سردردهای بالقوه است. برای پیچیده تر ، همه چیز، کریسمس در آ، هفته در سال 2022 رخ می دهد.

برای مطالب بیشتر مانند این دنبال کنید

خوشبختانه، کارهایی وجود دارد که می تو،د انجام دهید تا این روند تا حد امکان بدون درد باشد، از جمله انتخاب فرودگاه. برای کمک به همه جلوگیری از سفر طول، تعطیلات، USA Today اخیراً داده های اداره حمل و نقل را تجزیه و تحلیل کرد تا مشخص کند کدام فرودگاه ها در ایالات متحده بین 15 دسامبر تا 7 ژانویه بین سال های 2015 تا 2020 بیشترین لغو پرواز را داشته اند.

این فرودگاه های ایالات متحده بیشترین پروازهای تعطیلات را در سال های اخیر لغو کرده اند:

برت اسنایدر، صاحب آژانس مسافرتی Cranky Concierge، به این موضوع گفت USA Today وقتی صحبت از قابلیت اطمینان خطوط هوایی می شود، آب و هوا بزرگترین عامل است. در واقع، الف طوفان عظیم زمست، فراگیری سراسر ایالات متحده در طول هفته منتهی به کریسمس 2022، سفر تعطیلات میلیون ها آمریکایی را تهدید کرده است.

در این بین، اسنایدر توصیه می کند که مسافران قبل از سفر تا حد امکان تحقیق کنند.

او گفت: “شما باید مطمئن شوید که از سیاست های شرکت هواپیمایی خود آگاه هستید.” “اگر مایل به انجام کار هستید، سعی کنید از قبل گزینه های (سفر جایگزین) خود را پیدا کنید.
می تو،د رتبه بندی کامل USA Today را بخو،د و داده های اضافی در مورد فرودگاه های ذکر شده بیابید .




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/airports-most-،liday-flight-cancellations-37204225?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main