باربیکیو تو کار شومینه پدیده تولید کننده انواع باربیکیو به صورت گازی و ذغالی

باربیکیو تو کار شومینه پدیده تولید کننده انواع باربیکیو به صورت گازی و ذغالی

همچنین این دستگاه با دارا بودن دو عدد دود کش بالای خود به منظور عدم خفه کردن آتش و حرارت دود های موجود در گریل را خارج می کند . از جمله امکانات این دستگاه پایه های چرخ دار جهت نظافت و جابه جایی آسان میز چوبی کنار دستگاه با قابلیت تاشو مناسب نگه داری مواد غذایی اولیه قبل از طبخ می باشد . چرخ هایی با کیفیت در زیر این محصول موجود می باشد که می توان به راحتی باربیکیو را جا به جا کرد . باربیکیو آجری به راحتی ساخته می‌شود و به خوبی با دکوراسیون فضای روف گاردن شما همخوانی پیدا می‌کند. یک نوع آن فقط کباب پز است و یک نوع دیگر آن با میز آماده‌ سازی و قفسه گرم‌کننده همراه است.

  • همینطور برای خرید تخت سنتی و قیمت تاب ریلکسی و خرید ظروف چوبی و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • برای اینکه بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید ، بهتراست نمونه‌هایی را انتخاب کنید که تجهیزات جانبی کاملی داشته باشد.
  • این مدل باربیکیو ها معمولا وزن کمتری داشته و به راحتی قابل حمل و تمیز کردن می باشند.
  • وقتی باربیکیو باغ خنک شد یک روغن گیاهی را روی آن اسپری کنید.
  • برای مشاغل و وسایلی که در حالاها از آتش استفاده می شود نیاز به رعایت ایمنی بیشتری وجود دارد .
  • همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که این نوع از باربیکیوها در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته باشند.

به نوعی کباب پز که در فضای باز مانند باغ، ویلا، بالکن و حیاط خلوت از آن استفاده می شود، باربیکیو گفته می شود. در واقع باربیکیو یک روش پخت است که با قرار دادن انواع مواد غذایی مانند گوشت بر روی حرارت در فضای باز ایجاد می شود. منبع تامین حرارت در باریکیو زغال، اجاق گاز برقی یا گازی و چوب می باشد که به صورت زغال داغ یا میله های برقی در باربیکیو وجود دارد. کباب‌ کردن ازجمله بهترین روش‌های طبخ غذاست که از گذشته تاکنون مورد استقبال قرار گرفته ‌است.

باربیکیو 80 سانت گازی

یکی دیگر از نکاتی که باید به هنگام قرار دادن باربیکیو به آن توجه زیادی داشته باشید ، مسیر وزش باد می باشد . به دلیل اینکه وزش باد می تواند تاثیر زیادی بر عملکرده کباب پز داشته باشد . اگر کباب پز شما در مسیری قرار بگیرد که در آنجا وزش باد بسیار شدید باشد ، موجب می‌شود که عملکرد کامپیوتر شما به طرز محسوسی کاهش یابد . گاهی اوقات وزش باد می تواند به قدری شدید باشد که شما نتوانید از کباب پز خود استفاده کنید . به همین دلیل به هنگام قرار دادن کباب پز به این نکته توجه زیادی داشته باشید . اگر مکان کباب پز به دقت انتخاب شود توانید با سهولت بیشتری از کباب‌پز خود استفاده کنید .

باربیکیو مدل PNZ60

برخی از مدل‌های بزرگتر با امکاناتی بیشتر بصورت ثابت قابل استفاده بوده و امکان جا به جایی ندارند بنابراین باید یک قسمت از فضای باز خود را به آنها اختصاص دهید. و در مقابل مدل‌های دیگری نیز هستند که قابلیت حمل داشته که می‌توانید از آنها هم در فضای باز خانه و هم در طبیعت استفاده کنید. باربیکیو در زبان انگلیسی به شکل های مختلف (Barbecue، Bar-B-Q، barbeque و BBQ) نوشته می شود و وسیله ای است جهت پخت و پز که می توان با کمک آن انواع مواد غذایی را با حرارت غیر مستقیم طبخ کرد. ابعاد باربیکیو ازجمله آیتم‌های بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید بهترین باربیکیو در نظر داشته باشید. بسته به فضایی که دارید، باید ابعاد باربیکیو را در نظر بگیرید.

انواع مدل های باربیکیو با عکس

برخی از انواع باربیکیو های ویلایی به صورت سایبان دار می باشند . در مدل های باربیکیو گازی مدل های پلوپز دار نیز ساخته شده اند که یک شعله دارد و می توان در کنار پخت گوشت پلو هم داشته باشید و وعده غذایی برنجی میل کنید. در این نوع کباب پزها به زمان بیشتری برای آماده‌سازی باربیکیو نیاز خرید کباب پز دارید. باربیکیوهای گازی به محض روشن شدن آماده استفاده هستند اما در باربیکیوهای ذغالی باید مقداری زمان صرف کنید. این مدل باربیکیو برای کار کردن از گاز شهر تغذیه می کند و در جنس های مختلف آجری، استیل، چدنی و … تولید می شوند . برای استفاده در آپارتمان ها باربیکیو های گازی بهترین گزینه هستند.

و بهتر می‌توان درجه حرارت آن‌ها را نسبت به کباب پزهای ذغالی تنظیم کرد. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که این نوع از باربیکیوها در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته باشند. معمولا اکثر باربیکیوهای ذغالی زمان بیشتری نسبت به باربیکیو گازی برای آماده شدن نیاز دارند. البته باربیکوهای ذغالی دارای فن دمنده هستند که احتراق ذغا‌ل‌ها را تسریع می‌بخشند. فن دمنده در باربیکیو ذغالی را می‌توان شبیه به تنظیم شعله در باربیکیو گازی دانست. همینطور این باربیکیوها نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند و همین یکی از نقاط ضعف این مدل از باربیکیوها می‌باشد.

این باربیکیو که با نام باربیکیو آپارتمانی نیز شناخته می شود یکی از انواع باربیکیو خانگی می باشد. این باربیکیو برای ایجاد حرارت نیاز به گاز و ذغال نداشته و با انرژی برق کار می کند. از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید بهترین باربیکیو در نظر داشته باشید، جنس بدنه محصول می‌باشد. بدنه باربیکیو باید در برابر رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد تا با چند بار استفاده دچار زنگ زدگی نشود.