بازسازی آشپزخانه بزرگ 2022


در تابستان 2022، ما یک بازسازی کامل آشپزخانه را به پایان رساندیم.

ما بیش از هفت سال است که اینجا زندگی می کنیم و آشپزخانه همیشه یکی از کمترین علاقه من در خانه بوده است. در ع، ها خوب به نظر می رسد – اما در زندگی روزمره درهای کابینت از لولا می افتادند. از روزی که وارد خانه شدیم، بازسازی آشپزخانه یکی از آن رویاهای «روزی» بود، اما هرگز مطمئن نبودم که واقعاً این اتفاق بیفتد.

آشپزخانه قبل:

خانه ما در سال 1997 ساخته شد، بنابراین پس از 25 سال کابینت ها قطعا روزهای بهتری را به خود دیده بودند.

عرض سینک تنها 24 اینچ بود و هر بار که ظرفها را می شستم آرزوی پنجره ای در بالای سینک داشتم.

ما یک موقعیت معمولی برای خوردن در آشپزخانه داشتیم که همیشه احساس می کردم فضای هدر رفته است.

چیدمان ایده‌آل نبود و برنامه‌ریز فضای داخلی من مشتاق طراحی مجدد کل چیز بود. پس این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم!

آشپزخانه رویاهایم را ترسیم کردم و سپس حدود 578 بار آن را دوباره طراحی کردم تا در نهایت به چیدمان نهایی رسیدم، که همچنان با پیشروی روند بازسازی، کمی تغییر کرد.

ارتفاع دیوار پشتی آشپزخانه برایان

در نهایت ماشه را فشار دادیم و روند را شروع کردیم. تأخیر در حمل و نقل و کمبود موجودی وجود داشت که موانع بسیاری را برای شروع ایجاد کرد. داستان های بسیار بیشتری برای گفتن وجود دارد، اما من سعی خواهم کرد نسخه فشرده آن را به شما ارائه دهم زیرا این اولین پست وبلاگ من در بیش از یک سال است.

درست پس از پایان مدرسه در ماه مه، ما شروع به ت،یب کردیم با این امید که آشپزخانه جدید تا اولین روز مدرسه در ماه اوت تکمیل شود. ما از چندین پیمانکار قیمت گرفتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم همه چیز را خودمان زیر پا بگذاریم، به این فکر می‌کنیم که باعث صرفه‌جویی در پول ما می‌شود (اسپویل: نشد.) تابستان بسیار طول، بود با درهای چرخشی از بازرگانان که وارد و بیرون می‌شدند و ما از دست رفتیم. مهلت حدود یک ماه

بازسازی آشپزخانه بعد از:

اما در نهایت، این جایی است که ما در نهایت با یک بازسازی آشپزخانه به پایان رسیدیم:

ایده های بازسازی آشپزخانه 2022 (3 از 13)

این 9 فوت کل کانتر کوارتزیتی در جزیره است که آنقدر شخصیت دارد که می توانم گریه کنم. خیلی دوستش دارم

اکنون وقتی ظروف را با دست می شوم، کاملاً با پنجره ها احاطه شده ام تا به بیرون نگاه کنم و منظره زیبای حیاط خلوت را تحسین کنم.

سینک کوه، وایتهاون

من اجاق گاز شیشه ای قدیمی ام را با یک اجاق گاز ورونا و یک هود مسی خیره کننده که در بازار فیس بوک نیواورلئان پیدا کردم به قیمت 500 دلار عوض کردم! من از برخی دوستان التماس کردم که آن را برای من تحویل بگیرند و سپس در نیمه راه در لورل، ام اس ملاقات کردم تا آن را بردارند. وقتی دیدم چقدر شگفت انگیز است، نمی توانستم چشمانم را باور کنم.

باور کنید یا نه، ما خودمان تعداد زیادی از این آشپزخانه را انجام دادیم. علاوه بر طراحی چیدمان، ما ساعت های زیادی خون، عرق و اشک را در این رنو گذاشتیم.

کابینت ها RTA (آماده برای مونتاژ) بودند و شوهرم ساعت ها در زیرزمین ما وقت صرف کرد و خودش همه آنها را جمع کرد. من تمام تخته های مهره ای را در پشت جزیره رنگ کردم و شوهرم بعد از قرار گرفتن کابینت ها آن را نصب کرد. ما از ورقه ای از پانل سنگ مصنوعی Urestone برای پاشش پشت کاپوت مسی استفاده کردیم و من یک ملات شستشو اضافه کردم تا آن را کمی مدرن تر کنم.

من تابلوی آشپزخانه رویایی پینترست پر از ع،‌های کلبه‌های ،یسی دنج و آشپزخانه‌های اروپایی روستایی با تعداد زیادی کابینت سبز تیره با میزهای بلوک قصابی است. وقتی چند سال پیش آشپزخانه خانه دریاچه را بازسازی کردیم، طعم دکوراسیون آشپزخانه سبز را چشیدم.

از آنجایی که کابینت هایی که ،یداری کردیم به رنگ سفید آماده شده بودند، سعی کردم تا جایی که می توانم گرمای دنج را به آن اضافه کنم. ما این قفسه های چوبی را رنگ آمیزی کردیم و آویزان کردیم تا گرمای بیشتری به گوشه آن اضافه شود، و من کاملاً از بیرون آمدن آنها خوشم می آید. مکان من، برای تمام تخته های نان غول پیکر و دکوراسیون بزرگ من. من برنامه‌های بیشتری برای این گوشه دارم، اما در حال حاضر از کارهای DIY خسته شده‌ایم، بنابراین می‌توان منتظر ماند.

ما بین کابینت های محیطی و جزیره چهار فوت فاصله داریم که برای همه ما کافی است که در حین پخت و پز به هم فشار دهیم. من برنامه ریزی کرده بودم که یک سطل ، کشویی را در یک کابینت پایه بگذارم، اما ما به سرعت سطل ، را در اینجا پر می کنیم، بنابراین فعلاً به پشتی قدیمی و قابل اعتماد خود می ،بم.

یکی از بهترین کارهایی که انجام دادم طراحی یک کابینت در اطراف فیلتر آب Berkey بود تا بتو،م به راحتی آن را از سینک با ضمیمه سمپاش پر کنیم. من همچنین از سینک تکی 24 اینچی قدیمی خود روی این دیوار پشتی استفاده کردم و ماشین ظرفشویی را برای همه چیزهایی که نمی‌خواهم با دست در سینک بزرگ بشوییم، اینجا قرار دادم. راستش من خیلی کمتر از ماشین ظرفشویی استفاده می کنم چون عاشق شستن ظروف با تمام پنجره های اطرافم هستم. من هنوز در حال تلاش برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را در توله ها از بالا پر کنم، زیرا نمی توانم به آنها برسم!

ماشین ظرفشویی پشت آشپزخانه

من کتاب قو،ن مربوط به تطبیق وسایل و دستگیره ها را بیرون انداختم و فقط آنچه را که بیشتر دوست داشتم انتخاب کردم. من شیر سینک کرومی قدیمی خود را دارم و در سینک دیگر یک شیر سینک مسی جدید براق دارم. هود مسی و دستگیره‌های مسی/ کشش مخلوط با چراغ‌های برنجی و وسایل فولادی ضد زنگ. این یک ،یب ف،ی مخلوط در اینجا است و من آن را دوست دارم.

ایده های بازسازی آشپزخانه 2022 (3 از 13)

اگر همه چیز را دوباره انجام دهم، چند چیز را تغییر می‌دهم، اما آن را برای پست دیگری ذخیره می‌کنم. به طور کلی، من از همه چیز در مورد این آشپزخانه جدید کاملاً هیجان زده هستم. وقتی صبح از خواب بیدار می شوم و وارد اینجا می شوم، احساس می کنم دارم وارد صفحه رویایی پینترست می شوم، بنابراین نمی توانم بیشتر از این درخواست کنم.

از همه ،، که توانستند از طریق اولین پست وبلاگ من در بیش از یک سال گذشته استفاده کنند، سپاسگزارم! چند سالی است که می گذرد، بنابراین از همه خوانندگان قدیمی ام در اینجا قدرد، می کنم. مطالب بیشتری میذارم این روزها در TikTok، اگر می خواهید مرا در آنجا بگیرید.

@bethdesigns به ،مت خوبش رفتیم. #بازسازی آشپزخانه #نوسازی آشپزخانه ♬ من می توانم با این کار کنار بیایم اما بیشتر دوست دارم – کیکو لین

اگر در مورد هر چیزی سوالی دارید، لطفاً در نظرات بپرسید. من دوست دارم بازخورد شما را بشنوم!




منبع: https://bethbryan.com/2022/10/the-great-kitchen-remodel-of-2022/