برنامه های تلویزیونی مانند پرچم ما یعنی مرگ


ما به طور مستقل این محصولات را انتخاب می کنیم—اگر از یکی از پیوندهای ما ،ید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. تمام قیمت ها در زمان انتشار دقیق بود.

«پرچم ما به م،ای مرگ» از HBO Max پس از اولین فصل پخش آن در این پلتفرم، بلافاصله به محبوبیت طرفداران تبدیل شد. سریال کمدی دزدان دریایی با بازی تایکا وایتیتی و ریس داربی به ترتیب در نقش ریش سیاه و استید بونت، ماجراهای دزدان دریایی این دو نفر را در قالب کمدی رمانتیک واقعی بازسازی می کند.

برای مطالب بیشتر مانند این دنبال کنید

اگر «پرچم ما ی،ی مرگ» را از دست دادید، خبر خوب این است که این سریال قبلاً برای فصل دوم تمدید شده است. متأسفانه هیچ صحبتی در مورد زمان پخش فصل جدید منتشر نشده است. اما در این بین، نمایش های بسیار شگفت انگیز و مشابه زیادی وجود دارد. بررسی این پنج گزینه را در نظر بگیرید.

آنچه ما در سایه انجام می دهیم

اگر از دیدن تایکا وایتیتی بر روی صفحه نمایش خود لذت می برید، از «آنچه در سایه ها انجام می دهیم» لذت خواهید برد. این فیلم ساختگی بر اساس فیلمی به همین نام در سال 2014 ساخته شده است و وایتیتی را در طول فصل به نمایش می گذارد. این نمایش به جای دزدان دریایی، بر ماجراهای خنده دار چهار خون آشام که خانه ای مش، در استاتن آیلند دارند، تمرکز می کند.

پخش جری، هولو

«بزرگ» یک سریال کمدی-درام تاریخی است که ظهور کاترین کبیر با بازی ال ف،نگ را مستند می‌کند. همانطور که ممکن است بد،د یا ند،د، کاترین از یک بیگانه به طول، ترین فرمانروای زن در تاریخ روسیه تبدیل شد. این سریال کاملاً دقیق نیست و حتی بیان می‌کند که در طول فصل 1 یک «داستان گهگاه واقعی» و در فصل 2 «داستان تقریباً کاملاً غیرواقعی» است.

“بزرگ” کاترین را در دوران جو، اش بررسی می کند و همچنین بر ازدواج او با امپراتور پیتر سوم روسیه (نیکو، هولت) تمرکز می کند که او به طور فعال در حال برنامه ریزی برای قتل است. طرفداران “پرچم ما ی،ی مرگ” قطعا از طنز پخش شده در طول فصل لذت خواهند برد.

پخش جری، هولو

فیلم G،sts روی زوج متاهل سامانتا و جی با بازی رز مک آیور و اوتکارش تمرکز دارد.
آمبودکار به ترتیب. این زوج پس از اینکه متوجه شدند عمارتی را از خویشاوند سامانتا به ارث برده اند، به شمال نیویورک نقل مکان می کنند. با این حال، پس از بیدار شدن سامانتا از یک تجربه نزدیک به مرگ، همه چیز تغییر می کند و متوجه می شود که اکنون توانایی دیدن و صحبت با ارواح را دارد و این عمارت در واقع خالی از سکنه است. همانطور که این زوج سعی می کنند ساختار قدیمی را در تلاش برای ایجاد یک B&B دنج بازسازی کنند، ارواح به طور فزاینده ای آشفته می شوند و سعی می کنند در هر مرحله از راه ،ابکاری کنند.

مانند “پرچم ما به م،ای مرگ”، “ارواح” نیز دارای یک ،صر تاریخی است زیرا هر روح از یک روح است.
دوره زم، مختلف یک وایکینگ، یک افسر انقلابی آمریکایی همجنسگرا و حتی یک برادر مالی اوایل دهه 2000 وجود دارد.

پخش جری، HBO Max

هر دو سریال تنظیمات دقیق تاریخی را با طنز مدرن ،یب می کنند. همانطور که از ،وان پیداست، «دیکنسون» بر زندگی امیلی دیکنسون با بازی هایلی استاینفلد تمرکز دارد. عاشقانه نیز بخش بزرگی از هر دو نمایش است، بنابراین اگر مشتاق یک داستان عشقی خوب هستید، دیگر دنبال آن نباشید. یک تفاوت کلیدی که باید به آن توجه کرد این است که در حالی که عاشقانه در “پرچم ما به م،ای مرگ” تخیلی است، آنهایی که در دیکنسون رخ می دهند با دقت بیشتری نشان داده می شوند.

پخش جری، Apple TV+

اگر از تماشای داستان های زیبا با شخصیت های خوش نوشته که عاشق یکدیگر می شوند لذت می برید، “یوری!!! روی یخ» ممکن است وسواس جدید شما باشد. این یک سریال ،میشنی است که بر روی اسکیت بازان تمرکز دارد. داستان اصلی بین یوری و مربی‌اش ویکتور می‌گذرد و احتمالاً یکی از دل‌گرم‌ترین چیزهایی است که تا به حال شاهد آن بوده‌اید.

در آمازون ،ید کنید




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/tv-s،ws-like-our-flag-means-death-37120649?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main