بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + مدل و عکس دکور پلاس

حتی اگر صندلی راحتی نباشد بدون شک ظاهری باب میل بیشتر خانوم‌ها دارد. شاید از نظر بعضی ها از مد افتاده باشد اما هنوز هم جلوه خاص و زیبایی طبیعی و منحصر به فرد خود را دارد. برای این مدل ترجیحا از رنگ های روشن استفاده می شود و سطوح بیشتری بکار برده می شود. استفاده از پیشخوان و کانتر در آشپزخانه‌ های شیک نیز امری مهم و ضروری به شمار می آید.

  • شاید برای شما هم پیش آمده است که می خواهید کابینت سفارش دهید، به چند کابینت ساز مراجعه کرده اید و هر کدام قیمت های متفاوتی را ارائه کرده اند.
  • اگر شما هم علاقمند به دکوراسیون آشپزخانه سفید هستید توجه داشته باشید رنگ صفحه کابینت، کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه را از رنگ های متضاد استفاده کنید تا زیبایی محیط آشپزخانتان را بیش از پیش کنید.
  • پس بهتر است در زمان انتخاب طرح و دکوراسیون و رنگ ها بسیار دقت کنید و در صورت امکان از طراح دکور مشاوره دریافت کنید.
  • ترکیب رنگ‌های «سفید و خاکستری» و «سفید و مشکی» هم پرکاربردترین رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه مدرن است.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، قرارگیری عناصر باید به گونه ای باشد که بهترین چیدمان در آن تولید شود.

گاهی ممکن است، خانه را اجاره کرده باشیم و اجازه تغییرات آنچنانی نداشته باشیم ولی همیشه می‌توان دکوراسیون آشپزخانه جدید و مدرن و نوع آنها را انتخاب کنیم. گاهی حتی یه نقاشی ساده و رنگ جدید به کابینت‌ها می‌تواند محیط آشپزخانه را از این رو به آن رو کند. آشپزخانه‌های کم نور و بدون رنگ‌های مناسب، باعث می‌شود تا آشپز بیشتر احساس خستگی کند. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه چه به شیوه سنتی و چه به شیوه مدرن، بهتر است از یک فرد یا گروه متخصص کمک بگیرید. این افراد با تحلیل اصولی آشپزخانه و در نظر گرفتن بودجه شما، بهترین دکوراسیون را طراحی خواهند کرد. ما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به دفتر شرکت دکوراسیون ترنج واقغ در شهرک غرب تهران مراجعه کرده و از آخرین طرح های اجرا شده ودستاوردهای شرکت بازدید به عمل آورید.

چطور می توان بدون داشتن آشپزخانه ایی بزرگ،محیطی دلچسب و مورد پسند خانمها داشته باشید؟

از میز کانتر به عنوان میز کار و میز غذا خوری نیز استفاده می کنند. نظرتون راجع به این طرح بنفش چیه؟ترکیب رنگ خاصی که که البته با بقیه المان های طراحی کنتراست خوبی ایجاد کرده و باعث زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شده. کفپوش چوبی هماهنگ با مرزبندی‌های قهوه‌ای به کار رفته در طراحی کابینت ها، علاوه بر نورانی تر کردن فضای این آشپزخانه مدرن سفید کوچیک، اون رو نسبت به اندازه واقعی بزرگتر نشون می‌ده. آشپزخانه مدرن هایگلاس که کابینت های اون ترکیبی از دو طرح مختلف داره. رنگ بندی روشن کابینت های آشپزخانه باعث میشه فضا بزرگتر از مقداری که در واقعیت هست، به نظر بیاد.

ایده های زیبای چیدمان کنار گاز در طراحی آشپزخانه

یک ردیف از قفسه‌های باریک می‌تواند جای مناسبی برای کتاب آشپزی‌های شما باشد. آویزهای نور پر رزق و برق تر نسبت به حالت مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب سنگ طبیعی برای روی کانتر و کابینت نقش اصلی را در این سبک ایفا می‌کند. درصورتی که می‌خواهید بازسازی کلی آشپزخانه را انجام دهید، کابینت، پرده، لوازم آشپزخانه و کف آن از مواردی است که تغییر آن توصیه می‌شود.

ویژگی های اساسی یک آشپزخانه خوب طراحی شده:

در کابینت مدل کلاسیک، درب کابینت‌ها معمولا با جک باز نمی‌شوند و بطور کلی از یراق‌های مدرن استفاده نمی‌شود. بالای کابینت‌ها تاج نصب می‌گردد که اکثر اوقات دارای کنده‌کاری و نقوش متنوعی است. کابینت با درب‌های شیشه‌ای به عنوان ویترین جزء طراحی این سبک قرار می‌گیرد. نورپردازی از طریق یک منبع مانند لوستر در مرکز سقف و روی کانتر انجام می‌شود. رنگ‌هایی که در مدل کلاسیک استفاده می‌شود رنگهای طبیعی چوب، قهوه‌ای، کرم، سفید همراه با رنگهای طلایی و نقره‌ای که بر لوکس بودن فضا می‌افزایند. برای کف آشپزخانه نیز معمولا از پارکت قهوه‌ای استفاده می‌شود که زیبایی و حس آرامش بیشتری را به فضا می‌بخشد.