بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + مدل و عکس دکور پلاس

به همین دلیل بیشتر خانم‌ها به دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت خاصی نشان می‌دهند. به علاوه، برای نصب برچسب بر روی نمای کابینت ها، گاه لازم است یک پولیش و پرداخت کلی بر روی آن ها انجام شود. یک برچسب مناسب که با دقت بر روی کابینت ها قرار بگیرد، می تواند تا چندین سال شما را از هزینه های تغییر کابینت رها کند و تغییرات بسیار اساسی و عالی در دکوراسیون منزل تان ایجاد نماید. اگر دکوراسیون آشپزخانه منزل تان نورگیری مناسبی ندارد، می توانید از نورپردازی مصنوعی برای ایجاد یک محیط روش استفاده کنید. ارائه این فهرست به هیچ وجه به این معنا نیست که سایر رنگ ها امکان قرارگیری در کنار رنگ سفید در دیزاین آشپزخانه را ندارند، اما به صورت متداول رنگ های زیر به نحو جذاب تری با کابینت ها و دکور سفید رنگ ست می شوند. در یک آشپزخانه بزرگ می توانید از تزییناتی مانند مبلمان های راحتی یا تاب های ریلکسی نیز برای دیزاین فضا استفاده نمایید.

  • برای نصب شلف های معلق نیازمند دیواری بدون کابینت یا حداقل بدون کابینت های بالایی هستیم.
  • این روزها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه سبک‌های جدید و مختلفی قابل مشاهده است.
  • در سال 2022 استقبال از جزیره آشپزخانه در طراحی دکوراسیون بسیار زیاد شده است.
  • برای آشپزخانه می توان از لامپ های دو تایی یا سه تایی تزئینی یا لوسترهای مخصوص آشپزخانه استفاده کرد.
  • برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه ایرانی می‌توانید از پارکت‌های طرح چوب، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های طرح چوب، چند قاب عکس سنتی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی استفاده کنید.

چنانچه تصمیم به بازسازی دارید کف آن را نو کنید و بعد از جدید کردن در کابینت‌ها سراغ تهیه لوازم نو بروید. اما همچنان بهتر از از شلوغ کردن بیش از حد محیط آشپزخانه جلوگیری شود. در طراحی‌های مدرن معمولاً از رنگ قهوه ای در کنار یک رنگ خنثی مثل سفید و طوسی استفاده می کنن. وسایل جا به جا کردن ظروف رو نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید. شاید هم بخواهید خوراکی‌ها بعد از مدرسه بچه‌ها را در محلی قرار بدید که راحت‌تر بهش دست رسی داشته باشند و البته بهتر خوراکی‌های سالم و مقوی بذارید. مي تونيد کاشي هاي شش ضلعي رو در قسمت هاي مختلف آشپزخونه تون استفاده کنيد و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه اي خاص و چشمگير تبديل کنيد.

آشپزخانه مدرن

در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های پنجره دار بهتر است سینک ظرفشویی در زیر پنجره قرار گیرد. در چنین حالتی می توان در هنگام شستن ظروف فضای بیرونی آشپزخانه را نیز تماشا نمود. وجود پنجره در آشپزخانه علاوه بر تامین نور کافی، می تواند به عنوان یک تهویه کننده طبیعی نیز باشد. زیرا با باز نمودن مکرر آن می‌ توان فضای داخلی آشپزخانه از هوای تازه پر کرده و بوی انواع غذا ها در هنگام پخت از منزل خارج نمود.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر آشپزخانه شما فضایی کاملا جدا از دیگر قسمت‌های منزل مانند پذیرایی دارد، سبک طراحی دکوراسیون آن بنا به سلیقه شما می‌تواند مستقل از سایز بخش‌ها باشد. اما چنانچه مرز میان آشپزخانه و پذیرایی تنها با یک کابینت جزیره مشخص شده است، بهتر است سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه متناسب با بخش‌هایی باشد که به آشپزخانه دید دارند. سبک دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از انواع سبک های مدرن دکوراسیون به شمار می رود. از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است.

دکوراسیون آشپزخانه با طراحی رنگی

با روی کار آمدن سبک‌های مدرن و مینیمال و افزایش طرفداران آن، هنوز هم هستند افرادی که به دنبال اصالت و زرق و برق سبک کلاسیک هستند. قطعا برای داشتن دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک نیاز به یک آشپزخانه با همین سبک نیز داریم. مانند سبک مدرن نورپردازی در این مدل ازکابینت جایگاه ویژه‌ای دارد. نور زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان خواهد کرد پس اگر آشپزخانه شما دارای پنجره است و نور طبیعی وارد آن می‌شود بهتر است از پرده‌های نازک و یا پرده‌های روز و شب استفاده کنید به این صورت در طول روز از نور طبیعی بهره‌مند می‌شوید.