بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + مدل و عکس دکور پلاس

در آشپزخانه کلاسیک نورپردازی در قالب لوستر های لوکس و گرانقیمت انجام می شود. در سبک کلاسیک کابینت ها معمولا دارای تزیینات و منت کاری شده هستند. در سبک مدرن سعی بر این است که از لوازم و تجهیزات در کنار فناوری نوین استفاده شود و از ترکیب آنها و استفاده از لوازم چند کاره و قفسه های چند منظوره نکاتی مثل کمتر اشغال کردن فضا و پر کاربرد بودن لوازم در نظر گرفته شود.

  • از انتخاب رنگ‌های قرمز، بنفش، سبز و آبی در فضای آشپزخانه به سبک سنتی خودداری کنید.
  • رنگ سفید شاید بدون اغراق مناسب ترین رنگ برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک و یکی از جذاب ترین گزینه ها در طراحی کابینت آشپزخانه های بزرگ است.
  • در کل با توجه به کاربری خاص این آشپزخانه، طراحی مناسبی برای اون صورت گرفته.
  • برای این منظور می‌توانید کفپوش و سرامیک‌هایی با طرح فرش آشپزخانه انتخاب کنید، سپس با پهن کردن یک قالیچه که امروزه تنوع بسیار خوبی دارند، سلیقه شخصی‌تان را با یک آشپزخانه به سبک سنتی ایرانی هماهنگ کنید.

ظهور طراحی‌های خاص اروپایی و غربی در کشور ما باعث شده تا طراحی دکوراسیون سنتی، طرفداران کمتری داشته باشد؛ اما این نوع از طراحی، سازنده هویت ایرانی بوده و دکوراسیون سنتی خلاقانه می‌تواند بسیار زیباتر از دکوراسیون‌‌های غربی باشد. در طراحی دکوراسیون ایرانی باید تمام اجزاء آشپزخانه با هم متناسب بوده و طبق یک اصول انتخاب شوند. طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه تان بوجود آورید. امروزه برای زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه مخصوصا قسمت پنجره در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک از قاب پرده بالای پنجره استفاده می شود تا برخلاف گذشته پنجره قطع کننده دکوراسیون آشپزخانه نباشد و به زیبایی محیط اضافه کند. پنجره در آشپزخانه مزایا و معایبی دارد، متاسفانه بسیاری از سازندگان توجه زیادی به جای پنجره نمی کنند یا اصلا از آن در آشپزخانه استفاده نمی کنند. 1.اگر فضای زیادی برای گذاشتن میز ناهار خوری ندارید بهتر است میز ناهار خوری های کوچک که جای کمی را اشغال می کنند خریداری کنید.

طرح آشپزخانه با کابینت های گلس طوسی و زرد(رنگ های ترند

قرار دادن گل و گلدان های مصنوعی یا طبیعی در بخش هایی خالی از آشپزخانه می تواند نمایی زیبا را به نمایش بگذارد. گمان نکنید که این تفاوت قیمت ها به دلیل گران کار کردن کابینت ساز است بلکه افزایش قیمت به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت تر و بادوام تر برای ساخت است . برای مثال لوله های تاسیساتی ممکن است در قسمت هایی پیاده سازی شده باشد که در مدل طراحی شده کابینت شما جای نادرست است . لازم است برای سفارش کابینت جدید جای لوله های تاسیساتی را تعویض کنید. در صورتیکه در آشپزخانه خود پنجره دارید، گاز خود را نزدیک پنجره قرار ندهید.

از این رنگ می توان به غیر از کابینت ها در وسایل دیگری همچون یخچال فریزر، گاز و هود نیز استفاده نمود. یکی از نکات مهم دیگر در چپدمان و دکوراسیون آشپزخانه سبک طراحی آشپزخانه است. مثل سبک مینیمال ، سبک روستیک یا روستایی ، سبک صنعتی ، آشپزخانه های سبک سنتی ایرانی، سبک تلفیقی و… اما دو سبک طراحی مدرن و کلاسیک جز سبکهای پر طرفدار هستند که در ادامه به این دو سبک و همچنین سبک سنتی ایرانی می پردازیم. اکسسوری ها وسایلی هستند که به نظم و آرایش آشپزخانه و کابینت ها کمک می کنند.

انواع میز صبحانه خوری مدرن و مناسب خانه های لوکس خرید میز صبحانه خوری مدرن و شیک میز صبحانه خوری مدرن را اغلب اوقات با نام‌های میز ناهار خوری دوم و … تنوع مدلهای میز ناهار خوری تولیدی گروه زیست بسیار زیاد است، شما میتوانید برای دیدن نمونه های بیشتر و خرید میز ناهار خوری کلیک کنید. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از دیوار با نمای آجر استفاده کنید.

استفاده از گل در دکوراسیون آشپزخانه

ما در این مقاله سعی داشتیم برایتان از اصول طراحی در سبک مدرن بگوییم و نکات ضروری‌ای را که برای اجرای دکوراسیون آشپزخانه مدرن به آن احتیاج دارید، به شما گوشزد کنیم! در کنارش هم با استفاده از تصاویر مختلف آشپزخانه‌های مدرن، شما را با ایده‌های روز دنیا را آشنا کردیم. انتخاب لوسترهای برنجی برای سقف آشپزخانه به سبک مدرن انتخاب بسیار درستی خواهد بود. همچنین قرار دادن چندین گیاه که درون گلدانی از جنس سفال فیروزه‌ای کاشته شده‌اند، فضای آشپزخانه شما را به سبک سنتی و ایرانی نزدیک‌تر می‌کند.

کابینت هایگلاسو ام دی اف در کنار صفحه کابینت کورین که میدرخشه، باعث زیبایی و چشم نوازی این طرح شده اند. جزیره این آشپزخانه سینک نداره اما گاز روکار برروی اون قرار گرفته تا کاربردی تر بشه. در این آشپزخانه نوآوری زیبایی در طراحی پنجره صورت گرفته که کمتر دیده ایم. رنگ قهوه ای تیره در طراحی آشپزخانه و کابینت ها، کاربرد کمتری نسبت به قهوه ای روشن داره و کاربرد اون بیشتر در موارد و طراحی های خاص هست. همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب میان.

آشپزخانه که یک بخش مهم در خانه محسوب می شود، طراحی داخلی آن تحت شرایط موجود در فضا انجام می شود. به عنوان مثال متریال و رنگ های مورد استفاده برای آشپزخانه که بسیار متنوع هستند هر کدام کاربرد و زیبایی خاص خود را دارند که این رنگ ها و متریال باید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد. رعایت کنتراست رنگی در بین اشیاء در دکوراسیون می تواند جلوه بصری مناسبی را برای فضای آشپزخانه فراهم کند . رنگ سفید بیشترین طرفدار را در ساخت کابینت و رنگ دیوارها و انتخاب سرامیک دارد و قابل ترکیب با کلیه رنگ های دلخواه مشتریان است.

از انتخاب رنگ‌های قرمز، بنفش، سبز و آبی در فضای آشپزخانه به سبک سنتی خودداری کنید. وجود یک پنجره در چارچوب دیوارهای آشپزخانه یک تنوع و نقطه آرامش برای این فضای پر کاربرد منزل به شمار می آید. یک پنجره نوری را برای آشپزخانه به ارمغان می آورد که با هزاران چراغ مصنوعی نمی تواند آن را جایگزین نمود.

اصول مهم دکوراسیون آشپزخانه تنها در ظاهر زیبای آن خلاصه نمی شود و باید به کاربردی بودن آن و اصول ایمنی نیز توجه کرد. بنابراین بهتر است برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه تان به روحیات و سلیقه خود دقت کنید. در ادامه به سوالات شما در خصوص اینکه اصول چیدمان آشپزخانه چیست پاسخ خواهیم داد. همانطور که می‌دانید و اجرای دکوراسیون در یک آشپزخانه کوچک به مراتب سخت تر از آشپزخانه بزرگ است لیکن محدودیت فضا می تواند موانع زیادی در طراحی مناسب محیط ایجاد کند و این مهارت طراح است که چگونه از کمترین فضاها بیشترین بهره را ببرد. استفاده از رنگ های روشن نظیر کرم و سفید در آشپزخانه های کوچک انتخاب بهتری است چراکه محیط کوچک آشپزخانه شما را بزرگ تر نشان می دهد و از نظر انعکاس نور انتخاب مناسب تری محسوب می شود.