بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + مدل و عکس دکور پلاس

یخچال، سینک و گاز جزء بخش هایی هستند که یک کدبانو در آشپزخانه بیشتر با آنها سر و کار دارد . دسترسی سریع و آسان به این سه مقوله امکان راحتی شستشو و پخت پز را فراهم می کند. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. از لوازم دکوری و اکسسوری های سنتی مثل کوزه ، ظروف سفالی با نقوش آبی ،ظروف مسی و قابلمه های سنگی استفاده کنید. واقعا چرا باید آشپزخونه ها همش کرم و سفید و طوسی باشن؟؟؟ یا همین کابینت هایگلاس اصلا شیک نیست. به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود.

  • اما داشتن نور مناسب در آشپزخانه یکی از مهم ترین آپشن برای آشپزخانه تلقی می شود.
  • در صورتی که معمار یک طرح نامناسب برای دکوراسیون داخلی منزل طراحی کرده باشد ساکنین خانه راضی نخواهند بود و سعی در بازسازی طرح خواهند داشت.
  • انتخاب گلیمی با طرح گبه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کف آشپزخانه است.
  • چرا که یکی از پر استفاده ترین قسمت های منزل، آشپرخانه به شمار می آید.

یکی از جذابیت‌های زندگی امروز، تجربه‌ی لذت آشپزی در یک آشپزخانه مدرن است. البته این مدرن بودن فقط در استفاده از لوازم به‌روز خلاصه نمی‌شود، توجه به دکوراسیون، رنگ، نورپردازی، چیدمان و… دکوراسیون آشپزخانه مدرن را شکل می‌دهد. دکوراسیونی که علاوه‌بر جذابیت‌های بصری منحصربه‌فرد، حس متفاوتی را هم به شما القا می‌کند. دکوراسیون آشپزخانه به سبک سنتی و یا کلاسیک به نام های مختلف مدیترانه ای، کانتری، فرانسوی یا وینتیج و قدیمی نیز معروف است. مثلا بر روی در کابینت ها انواع برش ها و آرایه ها مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر سبکی رسمی به حساب می آید. در این سبک هم چنین از تاج ها و پاخورهای مدل دار و تزئین شده برای کابینت ها استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه کلاسیک

اما هرقدر هم به یک یخچال ساید سیلور علاقه مند باشید، اما با سکونت در خانه ای که کابینت های کرم رنگ تیره دارد، از انتخاب چنین رنگی پشیمان می شوید. گاه نمای سرد و بی روحی که از کابینت های سفید رنگ در ذهن دارید، با قرار گرفتن شیرآلات ، سینک و دستگیره های کروم یا برنزی کابینت ها کاملا تغییر می کند. چوب عنصر پیوند دهنده و ایجاد کننده اعتدال است و استفاده از آن خصوصا به شکل خام در میان لوازم مختلف ، بین قفسه ها و کابینت ها می تواند نوید بخش صلح و دوستی باشد. برای نصب شلف های معلق نیازمند دیواری بدون کابینت یا حداقل بدون کابینت های بالایی هستیم. این دیوار ممکن است مجاور پنجره و یا بر روی بخشی از جداره مشترک آشپزخانه با راهرو واقع شده باشد.

اغلب در طراحی آشپزخانه ها با این سبک از مدل های کابینت هایی که با سبک کلاسیک برش خورده اند، استفاده می شود.

باید هماهنگی بین سبک دکوراسیون کلی منزل و دکوراسیون آشپزخانه برقرار باشد. همچنین انتخاب یک مدل خوب برای طراحی کابینت آشپزخانه که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه سه در چهار منزلتان باشد، علاوه بر زیبایی، به کارآمد بودن بیشتر آشپزخانه هم کمک می کند. از آنجا که امروزه با توجه به مدرن شدن آشپزخانه ها، اتاق نشیمن با آشپزخانه ادغام شده است ، طراحی کابینت مدرن بیش از گذشته ضروری است. استفاده از گلدان های زیبا و گل های رنگارنگ نیز می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدون اپن تاثیر مثبتی داشته باشد. همچنین رنگ کابینت، طرح کاشی ها، دستگیره ها و لوازم خانگی مانند یخچال، گاز و سینک، همه مهم هستند.

اما خانه هایی که در نت دیده ام دکوراسیون بسیار سرد و یکنواختی دارند!

بنابراین، چنانچه احتمالا در کشور دیگری حضور دارید، ممکن است به دلیل سبک ساختمان ها، نورگیری فضاهای داخلی ، طرح و رنگ کابینت ها ، سبک زندگی و سایر جزییات مهم، برخی از این نکات برای شما کارایی لازم را نداشته باشد. رنگ کاملا سفید و طرح کاملا ساده بدون هیچ نوع بافت ، شیار و رنگی ، در برخی از نمونه های کابینت ام دی اف وجود دارد. به علاوه، برخی سازندگان و طراحان بخش هایی از دیوار یا نمای آشپزخانه را به صورت کاملا سفید یکدست در نظر می گیرند. حضور نور و روشنایی از دیدگاه فنگ شویی در دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است.