بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + مدل و عکس دکور پلاس-پارسیان دکور

در این نوع خانه ها برای بزرگ جلوه دادن محیط معمولاً جلوی آشپزخانه را باز می‌گذارند. در این مطلب درباره انواع مجله خبری دکوراسیون ، ۵۰ عکس از بهترین دکور های کابینت آشپزخانه و همچنین انواع سبک کابینت آشپزخانه در دکوراسیون صحبت میکنیم. علاوه بر آن بهتر است از رنگ هایی در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه مدرن استفاده کنید که در فضای منزل حس هیجان ایجاد نشود و با نگاه کردن به آن احساس آرامش داشته باشید. در سال‌های اخیر ورود طرح‌های اروپایی به دکوراسیون ایرانی باعث شده تا دکوراسیون سنتی، طرفداران کمتری داشته باشد. اما با توجه به اینکه طراحی سنتی و ایرانی، سازنده هویت ایرانی است می‌توان با دکوراسیون سنتی خلاقانه دکوراسیونی به مراتب زیباتر از دکوراسیون‌‌های غربی داشت.

  • برای داشتن آشپزخانه مینیمال باید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید.
  • در طراحی دکوراسیون به سبکهای مدرن رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که احساس راحتی و آرامش را در فضا ایجاد می کند.
  • آشپزخانه ها در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم های خانه دار، مهم ترین قسمت خانه هستند زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می خواهد برای چیدمان آن و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد.
  • نورپردازی این آشپزخانه بسیار مناسبه و در کنار چراغ های متعدد، پنجره بزرگی هم داره که از نور خورشید به خوبی استفاده کنه.

در ادامه سه کنج بای شما نمونه هایی باز طرح های ترند 2021 را جمع آوری کرده تا بتوانید از بین آن ها بهترین دیزایت آشپزخانه را انتخاب کنید. آشپزخانه قلب خانه است و اگر نگوییم طراحی دکوراسیون آن بیش از بقیه فضاها زمان می برد، قطعا کمتر از آن وقت نمی خواهد. رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شیک و اشرافی، در کنار کابینت‌های مدرن و صیقلی، معرف یک دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه ست. استفاده از دو رنگ طوسی و قهوه ای، به عنوان رنگ‌های خنثی اما مکمل، ست مناسبی در طراحی آشپزخانه ست. در اینجا استفاده یکپارچه از رنگ سفید، همراه با رعایت تناسب ابعاد کابینت‌ها و جزئیات هندسی به کار رفته، باعث ایجاد حس آرامش میشه.

در این آشپزخانه‌ها متناسب با فضا از وسایل بزرگتری می‌توان استفاده کرد. بهتر است در این آشپزخانه‌ها از ترکیب رنگ‌های روشن و تیره یا ترکیب دو رنگ استفاده کرد. در سبک طراحی این آشپزخانه‌ها دست شما باز است می‌توانید به سبک‌های مدرن، کلاسیک یا نئوکلاسیک دکوراسیون آشپزخانه ایرانی خود را طراحی کنید. برای طراحی آشپزخانه مدرن گزینه های زیادی وجود دارد که از یکی از مهمترین آنها استفاده از کابینت های سبک مدرن است. در آشپزخانه های باید لوسترها، طرح اپن و آرک، نورپردازی، انتخاب رنگ و میز غذاخوری باید مدرن انتخاب شوند تا کاملاً هماهنگی و هارمونی در دکوراسیون شما برقرار شود. رنگ سفید از محبوبترین و پرطرفدارترین رنگها در دکوراسیون مدرن آشپزخانه های ایرانی است که البته در بعضی مواقع استفاده از کابینت های مدرن مشکی رنگ برای زوج های جوان نیز کار شده است.

مجموعه ای از بهترین طرحهای دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک، شامل 40 طرح از سرویس خواب و طراحی ساده دیوار گرفته تا مدل پرده ها؛ رنگ اتاق و … انتخاب رنگ سفید و یا ترکیب آن با رنگ‌های روشن، فضا را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد. استفاده از نورهای موضعی در قسمت‌­هایی از آشپزخانه مثل بالای جزیره با لوستر­های تزئینی یکی از بهترین راه‌هاست.

برای اطلاع از “هزینه دکوراسیون آشپزخانه” با پاسخ به چند

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک باید از رنگ‌های بسیار روشن نظیر سفید، آبی و کرم بهره مند شوید. استفاده از کابینت‌ها و کاشی‌های با رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و طوسی پر‌رنگ فضای آشپزخانه را کوچک نشان می‌دهد. زمانی که شما سبک دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید ارتفاع کابینت‌ها متاثر از سبک انتخابی می‌باشد.

چند نکته در مورد دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

همانقدر که گیاهان طبیعی و زیبا می توانند تاثیرات مثبتی در جاری شدن انرژی های مثبت و شادی بخش در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشند، گیاهان خشک شده ، خراب و نازیبا ، انرژی های این محیط را تخریب می کنند. مبلمان های متعدد و اثاثیه های زیاد در بسیاری از خانه های ایرانی مشاهده می شوند. اگر سری به پیج های اینستاگرام دکوراسیون منزل بزنید، خصوصا خانه های نوعروسان گرامی با جهیزیه هایی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد ، مشکل لوازم و مبلمان های متعدد به وفور مشاهده می شود. همانطور که در تصویر می بیند و با توجه به ویژگی های سبک مینیمال، آشپزخانه مینیمال هم با رنگ های روشن و خنثی و حداقل تزیینات و با سطوح ساده و بدون جزییات یا تزیینات زیاد طراحی می شود. مدلی که به دلیل نبودن کابینت های دیواری، مقداری شلوغ به نظر میرسه. وسایل نقره‌ای جای خود، دیوارها و کاشی‌های که رنگ نقره‌ای دارند هم می تونه به عنوان یکی از انواع دکوراسیون آشپزخانه معرفی بشه.

نکات خرید مبل استاندارد و با کیفیت + عکس

البته در طراحی این آشپزخانه زیبایی لامپ‌های ادیسونی و هماهنگی آن‌ها با دکوراسیون کلی را نباید نادیده گرفت. در طراحی مدرن خانه‌های بزرگ کنار آشپزخانه اپن‌‌، آشپزخانه در بسته‌ای به نام مطبخ یا آشپزخانه کثیف قرار می‌گیرد که تمام آشپزی‌ها و ریخت و پاش‌ها در آن انجام شده و آشپزخانه اصلی، تمیز و دست‌ نخورده باقی می‌ماند. به طور کلی دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که طراحی فضاها بر اساس میزان مساحت و کاربری داخلی محیط در نظر گرفته شود. طراحی آشپزخانه و مخصوصا کابینت ها از مهمترین جنبه های دکوراسیون داخلی است.