بهترین دیزاین دکوراسیون آشپزخانه مدرن + مدل و عکس دکور پلاس-پارسیان دکور

اتاقی که در آن میز ناهارخوری خود را قرار می دهید می تواند در کف خود فرش یا قالیچه داشته باشد که باعث زیباتر شدن محیط اتاق می شود. فرشی که به عنوان کفپوش بر سطح زمین انداخته می‌شود باید طول و عرض .. افرادی که حساسیت زیادی برای چیدمان دکوراسیون منزل خود در قسمت های مختلف دارند سعی می کنند نورپردازی هر قسمت متناسب با فضایی باشد که در اختیار دارند و معمولاً برای قسمت های غذاخوری منازل نمی دانند که چ.. خرید وسیله ی مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک دکوراسیون منحصربفرد و جذاب دارد و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی خودش می تواند تم خاص خودش را داشته باشد. در این سبک دکوراسیون، عناصر و جزئیات به صورت تصادفی انتخاب می شوند. هر شخص بنا به سلیقه و انتخاب خود می تواند جزئیات یا لوازم مختلف را به دکوراسیون اضافه کند.

  • می توان از جلوه بصری رنگ های متضاد در رنگ کابینت ها و دیوارها استفاده کنیم.
  • در کنارش هم با استفاده از تصاویر مختلف آشپزخانه‌های مدرن، شما را با ایده‌های روز دنیا را آشنا کردیم.
  • یکی از ایده طراحی دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از دو رنگ متضاد برای صفحه روی کابینت و درهای کابینت هاست.
  • محل تجمع در آشپزخانه باید مستقل از مثلث کار باشد تا ساکنین بتوانند در حین خوردن و نوشیدن، سرآشپز را تماشا کنند بدون اینکه مانعی برای آشپزی باشند.
  • اگه از جمله افرادی هستین که رنگ‌های تیره رو نمی پسندن، ترکیب به اندازه رنگ طوسی با سفید علاوه بر متعادل کردن محیط، با ایجاد تضاد، دیگه خسته کنندگی آشپزخانه‌های تیره رو هم نداره.

مجله خبری دکوراسیون با کابینت های ام دی اف قهوه ای یکی از شاهکارهای ممکن به شمار می آید که امروزه برخی از طراحان این رنگ از کابینت را با رنگ سفید ترکیب کرده و بی نظیرترین و شیک ترین طراحی ها را برای مشتریان خود به وجود می آورند. اگر آشپزخانه‌تان پنجره‌ دارد یا از کابینت، میز و صندلی چوبی در آشپزخانه استفاده می‌کنید، برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می‌توانید آن‌ها را با نقش و نگار و گره‌های ایرانی انتخاب کنید. البته شاید تمیز کردن گرد و غبار آن‌ها کمی مشکل‌تر از سطوح صاف باشد اما در عوض زیبایی بی‌نظیر و حال و هوای سنتی به آشپزخانه ایرانی شما می‌بخشد. اگر دکوراسیون آشپزخانه شما انرژی بخش و شاد باشد، خانه شما نیز از فضای دلنشین و مطبوعی بهره مند می‌شود. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء نقش مهمی را بر عهده دارند. در کل برای داشتن یک محیط مطلوب باید برای انتخاب تک تک وسایل خود سلیقه به خرج دهید.

به نظر می رسد این میز کانتر چوبی درست از وسط دیوار به شکل یک مجسمه بیرون آماده است. ۳- رنگ آبی نفتی در کنار بافت چوب MDF از جذابیت خاصی برخوردار است. چنانچه تصمیم به بازسازی دارید کف آن را نو کنید و بعد از جدید کردن در کابینت‌ها سراغ تهیه لوازم نو بروید. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. محل تجمع در آشپزخانه باید مستقل از مثلث کار باشد تا ساکنین بتوانند در حین خوردن و نوشیدن، سرآشپز را تماشا کنند بدون اینکه مانعی برای آشپزی باشند. استفاده از کاشی سبز در کنار گلهای طبیعی یک منظره زیبا خلق میکند.

طرح آشپزخانه با کابینت های گلس طوسی و زرد(رنگ های ترند

طراحی دکوراسیون آشپزخانه چه کوچک باشد و چه بزرگ اهمیت ویژه ای دارد به دلیل این که آشپزخانه مرکز خانه است. این جایی است که وعده های غذایی پخته می شوند و به بدن، ذهن و روح افراد در سراسر جهان سوخت رسانی می کنند. برخی می گویند در حالی که زندگی ممکن است از اتاق خواب شروع شود اما مطمئنا در آشپزخانه ادامه پیدا می کند. وسایل آشپزخانه همان چیزی است که دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تشکیل می‌دهد. به همین خاطر بهتر از لوازم دقیق و درست و زیبایی خریداری و تهیه شود تا موجب زیبایی بیشتر شود. همچنین باید هنگام خرید به استایل و مدل، رنگ و هارمونی آن‌ها با بقیه وسیله‌ها و مابقی بخش‌های منزل در نظر گرفته شود.

نکاتی که یک صاحبخانه خوب باید در دکوراسیون خانه ای که اجاره می دهد رعایت کند. و برای اینکه از لزوم اینکار مطمئن شوید، لازم است به عرض برسانم این یک ایده اخلاقی نیست! بلکه یک شیوه منطقی برای سالم و در امان ماندن منزل شما از اسباب کشی های متعدد و تخریب خانه است. چوب عنصر پیوند دهنده و ایجاد کننده اعتدال است و استفاده از آن خصوصا به شکل خام در میان لوازم مختلف ، بین قفسه ها و کابینت ها می تواند نوید بخش صلح و دوستی باشد. در طراحی‌های مدرن معمولاً از رنگ قهوه ای در کنار یک رنگ خنثی مثل سفید و طوسی استفاده می کنن.

دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک

برای نمونه، در تصویر زیر اولین چیزی که در این آشپزخانه مدرن توجه هر کسی را به خودش جلب می‌کند، نورپردازی ویژه‌ی بوفه است. تاکیدی که با یک نورپردازی متفاوت به‌خوبی و کاملاً به‌اندازه به اجرا در آمده است. مینیمالیسم همیشه نشانه مدرن بودن است، این اغلب جایی است که معاصر و مدرن مشابه نیستند. در حالی که ممکن است اشکال کاشی های طرح دار یا چندین متریال با بافت، رنگ و پتینه را در یک آشپزخانه معاصر ببینید، در آشپزخانه مدرن چیز زیادی از آن نخواهید دید. کابینت ها بدون تزیین هستند و باعث می شوند زیبایی و طبیعی بودن متریال بکار رفته جلوه کنند. خطوط افقی قوی، درهای کابینت تخت و وسایل ساده و در عین حال براق عناصر برجسته کننده در این سبک هستند.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی زهره از اراک

ترکیب رنگهای روشن و تیره در کنار یکدیگر یک ایده زیبا و جذاب است. در دکوراسیون سنتی از لوازم برقی جدید خبری نیست اما این به معنای استفاده نکردن از آنها نیست. بهتر است لوازمی مثل توستر ، ماکرویو و لوازم برقی را در فضایی خارج از دید عموم قرار دهید. اما در هر صورت به این موضوع دقت کنید که از نصب این شلف ها به این دلیل که کاملا متناسب با دیزاین آشپزخانه بوده و کاربردی مشابه با دکوراتیوهای آن دارند، بر روی دیوار مجاور یا نزدیک به پذیرایی خودداری کنید.

البته شکل و شمایل جزیره آشپزخانه با توجه به دکوراسیون آشپزخانه هر منزلی دارای تفاوت می‌باشد. یکی از بخش‌های مهم هر منزلی آشپزخانه آن است زیرا دکوراسیون آشپزخانه و نحوه ترتیب و نظم آن اثری مستقیم در فضای خانه و زیبایی دکوراسیون منزل دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود نسبت به نظم و ساماندهی و دکوراسیون آشپزخانه دقت کافی لحاظ شود.