بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس-پارسیان دکور

علاوه بر این، جزیره نیز از ویژگی های طراحی آشپزخانه مدرن لوکس است و اگر فضای آن را دارید، قطعا باید یکی را انتخاب کنید. اکثر خانواده ها به ترتیب ظروف را تمیز کرده، آبکشی و در ماشین ظرفشویی قرار می دهند. پس از آن، طراحی آشپزخانه باید سطل زباله، سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی را به ترتیب خطی قرار دهد و همچنین سطل زباله به میز ناهارخوری (یا گوشه صبحانه) نزدیک باشد. تنوع مدلهای میز ناهار خوری تولیدی گروه زیست بسیار زیاد است، شما میتوانید برای دیدن نمونه های بیشتر و خرید میز ناهار خوری کلیک کنید. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از دیوار با نمای آجر استفاده کنید. همان طور که پیش از این در ابتدای این مقاله نیز برای شما ذکر کردم، این نکات و مجموع مطالبی که در این حا مشاهده می فرمایید، برای دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ در یک خانه ایرانی بیان شده است.

  • برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از دیوار با نمای آجر استفاده کنید.
  • مانند سبک مدرن نورپردازی در این مدل ازکابینت جایگاه ویژه‌ای دارد.
  • یکی از مزایای استفاده از سنگ یا سرامیک برای کف آشپزخانه قابلیت شسته شدن آن می باشد.
  • ۲۷- استفاده از بافت تنه چوب ، ایده لوکسی برای آشپزخانه مدرن است.
  • در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین سبک طراحی برای دکوراسیون و دیزاین آشپزخانه توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

وسایل جا به جا کردن ظروف رو نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید. شاید هم بخواهید خوراکی‌ها بعد از مدرسه بچه‌ها را در محلی قرار بدید که راحت‌تر بهش دست رسی داشته باشند و البته بهتر خوراکی‌های سالم و مقوی بذارید. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام نوین کابین را دنبال فرمایید. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد . برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود. میتوانید از پرده های زیبا و تابلوهای مناسب و همچنین از گلدان یا مجسمه های کوچک برای تزیین استفاده نمایید.

طراحی آشپزخانه مدرن چیست؟!

شما می توانید با به کارگیری نکات و ترفندهای خلاقانه بهترین چیدمان ممکن را برای آشپزخانه ایجاد کنید. برخی از افراد در آشپزخانه ‎های خود لوازمی را نگه داری می کنند که بلا استفاده ‌هستند و یا خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرند و در کنار آن جای زیادی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود این لوازم را از محیط آشپزخانه خارج کنید و در جایی مانند انباری قرار دهید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

ترکیب این دو رویکرد سبک دکوراسیون نئوکلاسیک یکی از جدیدترین سبک های دکوراسیون را بوجود آورد. یکی از موارد مهم در طراحی مجله خبری دکوراسیون مینیمال استفاده از وسایل توکار مانند یخچال توکار، ماشین لباسشویی توکار، ماشین ظرفشویی توکار، فر برقی توکار و … است. کاربرد لوازم خانگی توکار به این صورت است که داخل فضای کابینت قرار می‌گیرد و به جای بدنه خارجی آنها درب کابینت قرار می‌گیرد. به این ترتیب وسایل برقی آشپزخانه از دید پنهان می‌شود و سطحی یک دست و یک رنگ را ایجاد می‌کند.

همانقدر که گیاهان طبیعی و زیبا می توانند تاثیرات مثبتی در جاری شدن انرژی های مثبت و شادی بخش در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشند، گیاهان خشک شده ، خراب و نازیبا ، انرژی های این محیط را تخریب می کنند. مبلمان های متعدد و اثاثیه های زیاد در بسیاری از خانه های ایرانی مشاهده می شوند. اگر سری به پیج های اینستاگرام دکوراسیون منزل بزنید، خصوصا خانه های نوعروسان گرامی با جهیزیه هایی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد ، مشکل لوازم و مبلمان های متعدد به وفور مشاهده می شود. همانطور که در تصویر می بیند و با توجه به ویژگی های سبک مینیمال، آشپزخانه مینیمال هم با رنگ های روشن و خنثی و حداقل تزیینات و با سطوح ساده و بدون جزییات یا تزیینات زیاد طراحی می شود. مدلی که به دلیل نبودن کابینت های دیواری، مقداری شلوغ به نظر میرسه. وسایل نقره‌ای جای خود، دیوارها و کاشی‌های که رنگ نقره‌ای دارند هم می تونه به عنوان یکی از انواع دکوراسیون آشپزخانه معرفی بشه.