بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس-پارسیان دکور

در کل با وجود کوچک بودن فضا، سعی شده که آشپزخانه کاملاً کاربردی و فضا بهینه باشه. یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین سبک های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است. اصول طراحی کابینت های آشپزخانه مدرن تفاوت های زیادی نسبت به آشپزخانه های کلاسیک داره که باعث میشه این دو سبک از طراحی ناخودآگاه در جایگاه مقایسه با یکدیگر قرار بگیرن.

  • در ضمن این رنگ در دکوراسیون فروشگاهی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به نظرم یک دکوراسیون مدرن آشپزخانه درست و حسابی میتونه انتخاب دو رنگ جلوه گر باشه.
  • بدین منظور همیشه بر اصول طراحی تکیه کنید که برای ایجاد یک آشپزخانه جدید که کارآمد و زیبا باشد ضروری است.
  • با رعایت همین چند نکته می توان آشپزخانه ایی داشت که هر چند کوچک باشد ولی کدبانوی خانه به راحتی در آن به فعالیت می پردازد.

همچنین درصورتی که جزیره یا کانتر در ابتدای آشپزخانه قرار دهید بسیار به زیبایی فضا می‌افزاید و در کنار آن چیزی که این زیبایی را دو چندان می‌کند ایجاد هماهنگی در وسایل آن می‌باشد. همچنین شما می‌توانید برای مطالعه بیشتر به مطلب قبل و بعد از بازسازی آشپزخانه کوچک مراجعه کنید. وسایلی که برای این بخش از خانه تهیه می‌کنید باید همخوانی لازم را با استایل اصلی خانه داشته باشد. به عنوان مثال اگر شما برای خانه خود سبک مدرن را برگزیده‌اید و رنگ‌هایی سرد یا خنثی همچون طوسی یا سفید به کار برده‌اید نباید وسایلی که در چیدمان سنتی کاربرد دارد استفاده کنید، مثل وسایل زرق و برق‌دار یا مسی و برنزی.

برای همین این مقاله را با بررسی ویژگی‌های یک آشپزخانه مدرن شروع می‌کنیم تا مطمئن شوید آیا سبک مدرن به سلایقتان نزدیک است یا برای اجرای خواسته‌هایتان باید سراغ سبک‌های دیگری بروید. وقتی به طرح‌های آشپزخانه مدرن فکر می کنیم، کابینت‌های بدون قاب، سخت‌افزار براق و ساده، خطوط افقی قوی و عدم تزیینات با زیبایی طبیعی مواد در ذهنمان می‌درخشد. در سبک مدرن معمولا به جای استفاده از یک نقطه نوری بزرگ از تعداد زیادی نورهای کوچک استفاده می شود که در این صورت استفاده از نور، عملکردی تر شده و با توجه به عملکرد اشیاء نورپردازی مناسب آن انجام می شود. در طراحی باید ترجیحات سبک شخصی صاحب خانه و همچنین فضای موجود را در نظر بگیریم. بدین منظور همیشه بر اصول طراحی تکیه کنید که برای ایجاد یک آشپزخانه جدید که کارآمد و زیبا باشد ضروری است. می‌خواهید می‌توانید از کابینت‌های تمام چوب و میز و صندلی های چوبی استفاده کنید.

نکات خرید میز آرایش که باید به آنها توجه کنید

اولین و مهم ترین جز در طراحی آشپزخانه، انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است. با انتخاب یک رنگ متناسب با دکور داخلی برای کابینت می توان گفت نصف بیشتر راه را برای دکوراسیون آشپزخانه رفته اید. چوب گردو با داشتن نقوش طبیعی و منحصر به فرد بر روی خود یکی از زیباترین چوبها برای تولید میز ناهار خوری چوبی مدرن می باشد که میتوانید برای خرید میز ناهار خوری تمام چوب آن را انتخاب کنید.

آیا می‌توان به طراحی آشپزخانه جزئیات زیادی افزود یا دکوراسیون آشپزخانه ساده بهتر است؟

در هرحال اکسسوری های آشپزخانه با طرح و رنگ های متفاوت می توانند دیزاین آن را به سرعت از یک فضای سردِ بی روح به یک مکان شلوغ پر از رنگی رنگی و خورده ریز بدل کنند و لازم است در انتخاب ، خرید و یا حداقل در نمایش! درنورپردازی آشپزخانه می توانید خلاقیت های متعددی به خرج دهید و نیازی به هزینه های گزاف نخواهید داشت. به صورت ساده، انتخاب کفپوش های تیره تنها در صورتی منطقی ست که از پیش رنگ لوازم، کابینت ها و دیزاین کلی فضا توسط شما (اگر در این خصوص آگاهی و اطلاعات کافی دارید) یا یک طراح حرفه ای تعیین شده و این رنگ ها با یکدیگر متناسب باشند.

طرح آشپزخانه با کابینت های گلس طوسی و زرد(رنگ های ترند

ک آشپزخانه مینیمالیستی می تواند دکوراسیون لوکس و جذابی داشته باشد. جسور باشید و از لوستر های کشیده و بلند برای آشپزخانه های خطی استفاده نمایید. ۲۸- هارمونی گرم و سرد درقالب یک سبک مدرن می تواند حس لاچری بودن آشپزخانه را به مخاطب القا نماید. با استفاده از تعدادی از این نکات می توانید به لوکس سازی آشپزخانه کوچک دست پیدا کنید. گرچه در بازسازی آشپزخانه شما تصمیم می‌گیرید که همه یا صرفا قسمتی از آشپزخانه را همراه با لوازم عوض کنید.

تعویض کابینت آشپزخانه مهم ترین بخش بازسازی یک دکور آشپزخانه است. ممکن است برخی به شما پیشنهاد کنند که روکش کابینت خود را تعویض کنید. چون باید علاوه بر روکش، هزینه نصب ام‌دی‌اف در نمای جلویی را نیز بپردازید و طراحی آشپزخانه شما هم تغییری نمی‌کند. امروزه برای زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه مخصوصا قسمت پنجره در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک از قاب پرده بالای پنجره استفاده می شود تا برخلاف گذشته پنجره قطع کننده مجله خبری دکوراسیون نباشد و به زیبایی محیط اضافه کند. طراحی می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد. اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه سنتی داشته باشید بهتر است از کابینت های سنتی استفاده کنید تا آشپزخانه شما چیدمان سنتی بیشتری داشته باشد.