بهترین مدل طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب دی ایران-پارسیان دکور

این روزها داشتن یک اتاق خواب کوچک در یک خانه‌ی جمع‌وجور می‌تواند، یک نعمت بزرگ باشد! دردسر کمتر برای چیدمان و فضای کمتری که می‌تواند باعث شود تمیز کردن خانه یک دغدغه‌ی بزرگ نباشد! کافی است با دانستن چند نکته در مورد دکوراسیون اتاق خواب کوچک کاری کنید که اتاق شما دل‌باز و بزرگ به نظر برسد. کاغذ دیواری به عنصری مهم برای دکوراسیون اتاق خواب زیبا تبدیل شده است. کاغذ دیواری به خصوص نوع طرح دار آن برای اتاق خواب های ساده گزینه ای ایده آل است.

در انتها مطلب چیدمان اتاق کودک هم می‌تواند برای شما مدل‌های جالبی داشته باشد که می‌توانید به آن سر بزنید. همچنین نور میز آرایش را بالا آینه یا دو طرف آن قرار دهید، تا هنگام آرایش کردن و آماده شدن، سایه روی صورتتان ایجاد نشود. توجه داشته باشید که نور مجله خبری دکوراسیون وظیفه ای، نوری است که روشنایی لازم برای مطالعه و آرایش کردن را در اتاقتان به صورت مخصوص تامین می کند. یا مثل اتاق زیر، رنگ پرده، تخت و روتختی را مشابه انتخاب کنید. ۶- این فضای خلاقانه دارای ویژگی های مینیمالیستی و قاب پنجره های منحصر به فردیست .

  • در این دکوراسیون آباژورهای امروزی سفید به فضا جلوه بیشتری داده چرا که سایه‌های باقیمانده را از بین برده و فضا را مجلل کرده است.
  • کمد هایی که دارای درب های کشویی و آینه ای هستند برای استفاده در اتاق خواب های باریک انتخاب مناسبی به شمار می روند، زیرا هم فضایی دلباز تر ایجاد کرده و هم کاربردی راحت و ساده دارند.
  • در این اتاق خواب مدرن از چوب طبیعی در دیوار و کف، دیوار قرمز و نور طبیعی به عنوان دکوراسیون اصلی استفاده شده است.

بنابراین، برای داشتن یک دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک، بیشتر به دنبال وسایل و مبلمانی با خطوط صاف و مستقیم باشید؛ زیرا وسایلی که خطوط منحنی دارند، برای دیزاین اتاق خواب‌های کوچک مناسب نیستند. سادگی در سقف اتاق خواب، خود به تنهایی یک ترفند مناسب برای طراحان است. جانمایی مناسب نورپردازی در سقف، رنگ مناسب و آرامش بخش، اصلی‌ترین نکات در طراحی دکوراسیون سقف اتاق خواب هستند.

گزینه‌هایی برای بالای تخت: گالری دیواری

اگر اتاق پسر شما فضای کمی دارد، ساخت چنین دکوراسیون کم جایی می‌تواند ایده خوبی باشد. این طرح توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در کرج اجرا شده است. نیمکت‌های زیر پنجره که هم جایی برای استراحت در کنار پنجره و منظره منزل هستند هم از لحاظ کاربردی، دارای کشو و کمد هستند و به جادار شدن اتاق شما کمک می‌کند. در دکور اتاق‌ خواب‌هایی که در قسمتی از کنار پنجره قناسی دارند معمولا از این ترفند استفاده می‌کنند تا کجی دیوار را بپوشانند.

هر مبلمان دارای وزن بصری است، به عنوان مثال ، یک قاب تختخواب حداقل بدون سر ، از نظر بصری بسیار سبک تر از یک تختخواب تیز و سرتاسری گسترده است. هنگام انتخاب مبلمان برای اتاق خواب خود ، به وزن بصری هر قطعه فکر کنید. اتاق خواب محل استراحت و آرامش شماست؛ پس به جای رنگ‌های اصلی و تند، در دکوراسیون اتاق از رنگ‌ها و سایه‌های آرامش‌بخش استفاده کنید. دیوارهای خاکستری تیره اگر به خوبی با آثار هنری، هدبورد و ملافه ها هماهنگ نشوند، سرد و دلگیر کننده به نظر خواهند رسید. اگر دیوارهای تیره، فضای اتاق را زیادی تاریک کرده اند، از بالش ها، ملافه ها و اکسسوری دیواری خاکستری روشن و سفید استفاده کنید. با یکسری از جزئیات کوچک مانند اضافه کردن یا تغییر هدبورد، می توانید دکور اتاق خواب خود را تغییر دهید.

۱۰. قفسه‌ها را داخل دیوار ایجاد کنید

اتاق خواب علاوه بر نور محیطی که معمولا از آویز و چراغ های سقفی تامین می شود، به نور وظیفه ای و تزینی هم نیاز دارد. فوق ( تصویر بالا ) با دیوار بتنی زیبایش، حاکی ترکیب صنعت و مینیمالیسم است . ۳۱- کسانی که در تلاشند تا حداقلنمایی کنند، می توانند به دلایل زیادی طراحی بستر های کم ارتفاع را تحسین کنند، اما برای این نوع تخت ها، کف اتاق ها باید مناسب باشند. تخت شما باید تاج زیبایی داشته باشد، برای این منظور می‌توانید از ریسه‌های چراغ‌های کوچک استفاده کنید و خودتان صفحه‌ای زیبا بالای تخت بسازید. Cacoon تاب ریلکسی یکنفره ای است که شما می‌توانید در فضای باز برای در امان ماندن از نور شدید آفتاب و لذت بردن از چشم انداز محیط پیرامون خود از آن استفاده کنید. این تاب ریلکسی یکنفره مناسب برای کنار استخر، فضای سبز خانه، کنار دریا و …

با این که گام اول جمع کردن ایده است، اما ممکن است تا آخر راه مشغول ایده گرفتن باشید. اگر در اتاق خود شومینه دارید ولی علاقه ای به روشن کردن آن ندارید، آن را با شمع یا کتاب های قدیمی دکور کنید و حال و هوای دلنشین و آرامبخشی به اتاق خود بدهید. لامپ دایره ای شکل و وسایلی که به این اتاق اضافه شده اند، در صنعت مدرنیسم بسیار کاربرد دارند. پنجم؛ از دو سبک پرده، یک لایه سبک و ساده برای عبور حداکثری نور روز و یک لایه ضخیم و تیره برای تاریک کردن حداکثری در شب استفاده کنید. چهارم؛ از روتختی و پرده های تیره کمتر استفاده کنید و در صورت علاقه به این رنگ ها، آن ها را به صورت ترکیبی و بافت دار تهیه نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب جدید و مدرندیزاین اتاق خواب باید از سایر فضاهای خانه ساده تر باشد. اگر رنگ های زیادی دارید که بخواهید در اتاق استفاده کنید، بدست آوردن یک فضای آرام بخش سخت می شود. اگر هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک خود تصمیم دارید رنگ فضا را نیز تغییر دهید، توجه داشته باشید که رنگ دکوراسیون با روحیه‌تان تناسب داشته باشد؛ و البته مخل آسایش و خوابتان نشود. این روزها کمد دیواری و دراور جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و خارجی محسوب می‌شود.