بهترین نمونه های دکوراسیون اتاق خواب 12 متری برای هر سن و سلیقه ای خریدمگ

از زمان های قدیم تا به امروز سبک های قدیمی ایرانی در دکوراسیون منزل و اتاق خواب مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. بهترین گزینه برای چیدمان اتاق خواب دخترانه ایرانی استفاده از سرویس خواب چوبی است. چوب به دلیل اینکه یکی از عناصر طبیعت است انرژی مثبت را به همراه می آورد. محصولات چوبی اغلب درارای قیمت های گزاف هستند می توانید از سرویس خواب هایی با رنگ چوب استفاده نمایید. برای تکمیل تزیین اتاق خواب دخترانه ساده ایرانی خود میتوانید یک فرش یا قالی ایرانی را در اتاق پهن کنید و از آن لذت ببرید. همچنین برخی از رنگ ها به نام رنگ های اصیل ایرانی شناخته می شوند مانند رنگ های آبی ، نیلی، قرمز، فیروزه ای و …

سبک مدرن، معاصر، آرت دکو، وینتیج، بوهو یا بوهمیا، مینیمال، روستیک، صنعتی، میانه‌ی‌قرن، فرانسوی، اسکاندیناوی، کلاسیک، سنتی، رمانتیک و گرمسیری از پرکاربردترین سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب محسوب می‌شوند. نورپردازی یکی از مسائل مهم در دکوراسیون منزل و اتاق خواب است که باید به درستی اجرا شود . اگر اتاق خواب نور کافی ندارد می توانید از چراغ خواب های زیبا برای تامین روشنایی آن استفاده کنید . در اتاق خواب نباید نور فضا یکدست باشد و استفاده از چراغ خواب ها در کنار لوستر ها این مشکل را حل خواهد کرد . برای جذابیت بیشتر می توانید اطراف آینه میز توالت نورپردازی اجرا کنید و فضای اتاقتان را زیباتر کنید . اگر اتاق خوابتان پنجره دارد باید یک پرده مناسب برای آن تهیه کنید .

  • البته میتوانید بخش بالایی کمد را به صورت یک فضای جداگانه با درب های متفاوت درنظر بگیرید.
  • دکوراسیون اتاق خواب دخترانهبرای دیدن قیمت این سرویس اینجا کلیک کنید.
  • تخت خواب یک نفره بوستون از مدل های جدید با طرحی منحصر به فرد است.2.
  • اتاق خواب دو نفره شما هر اندازه یا شکلی داشته باشد، چیدمان متقارن مبلمان و دکور به شما حس آرامش و دنج بودن می دهد.
  • کلوزت، علاوه بر این که مکانی برای انبار کردن و نگهداری وسایل است، برای تعویض لباس نیز کارایی دارد.
  • پس همراه ما باشید تا در ادامه 31 مدل جذاب دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.

ایده های متنوعی برای اضافه کردن آیینه به چیدمان اتاق خواب تان وجود دارد. می توانید از یک آیینه قدی با ریسه های نور در اطراف آن کمک بگیرید و فضایی رمانتیک داشته باشید و یا چندین آیینه را برای ساخت گالری دیواری انتخاب کنید و جلوه ای مدرن و جذاب به فضا ببخشید. وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق‌خواب می‌شود، گزینه‌های زیادی پیش روی ماست.

نورپردازی مناسب نیز کمک زیادی به شما میکند مخصوصا اگه نور به صورت طبیعی باشد. با ساختن پنجره های بزرگ هم از نور طبیعی بیشری بهره خواهید برد. دریچه ای رو به بیرون باز میشود که گاهی خطای دید بوجود میاورد که بنظرمیرسد بیرون هم بخشی ازاتاق شماست.

شیوا: سلام مطلب لوستر بسیار جالب بود . برای منزل هم کاربرد داره .گزینه ها و نکته هایی…

اگر هنگام طلوع آفتاب نور زیادی به پنجره می تابد باید از پرده های ضخیم و تیره استفاده کنید تا با تابیدن نور خورشید اذیت نشوید . برای دکوراسیون مدرن از پرده با طرح های ساده و شیک استفاده کنید . در طراحی دکوراسیون اتاق خواب یک لیست از وسایلی که باید داشته باشید و یا دوست دارید داشته باشید هم تهیه کنید. اتاق خواب ایده آل خودتان را تصور کنید و ببینید که این اتاق ایده آل چه چیزهایی باید و چه چیزهایی نباید داشته باشد که اتاق رویایی شما باشد و آن ها را یادداشت کنید.

• دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان

این تخت خواب بسیار با کیفی و دوام بوده و از متریال مرغوبی ساخته شده است. همچنین با استفاده از کمد دیواری هایی از جنس ام دی اف که قطر کمی دارند و مقاومت بالایی دارند می توانید طبقه بندی اتاق خواب ها را بازسازی کنید. منظور از اتاقهای خواب زیبا ، آرامش بخش ، مناطق راحت و بهترین رنگها برای دستیابی به آنها است.

کاربردی بودن، یکی از اساسی ترین ویژگی، سبک مدرن بوده و اهمیت فراوانی دارد. کاربردی بودن سبک مدرن در واقع حذف اجزا و وسایل اضافی را به همراه خواهد داشت. اگر اتاق خواب برای شما فقط جایی برای خوابیدن نیست و اعضای خانواده تان و حتی مهمان ها از این اتاق به طور مرتب استفاده می کنند، مجبورید فضای بیشتری را در آن آزاد بگذارید. با استفاده از تختخواب های تاشو و مبلمان چندمنظوره می توانید این کار را انجام دهید. امروزه مدل های مختلف از تختخواب های مورفی یا تختخواب های تاشوی دیواری در بازار وجود دارند. شلف های دیواری برای اتاق ۱۲ متری کوچک عالی به نظر می رسند و بسیار کاربردی هستند.

در عکس بالا، تخت و کمد سفید، اتاق را از قرمزی خالص در آورده‌اند. اگر اهل دکوراسیون با رنگ‌های خاص هستید، می‌توانید این کار و یا هر طرح خاص دیگری را، به یکی از صدها متخصص سلام ساختمان در شهر خودتان سفارش دهید. تخت دو طبقه بالا یک نمونه دکوراسیون چوبی اتاق پسرانه است که علاوه بر زیبایی، فضای کمی را اشغال می‌کند.

همانطور که در مقاله های مربوط به دکوراسیون اتاق خواب برای بزرگترها گفته شد اتاق خواب افرادی که بزرگتر هستند نیاز به آرامش دارد و آسایش در اتاق خواب بزرگترها اولین هدف است. برای اینکه اتاق خواب بازسازی شود باید اول از همه به فردی که از آن اتاق استفاده می کند توجه کنید. معمولاً اتاق خوابی که برای کودکان و مخصوص دختر خانم ها انتخاب می شود بهتر است که از رنگ های شاد و روشن در آن استفاده کنید. اگر درون اتاق کمد های قدیمی وجود دارد می توانید قسمتی از دیوار را برای قرار دادن کمد دیواری هایی با درهای کشویی یا چارچوب های مختلف و شلف ها اختصاص دهید.

طرفداران این سبک با اجرای رنگ های تیره در اتاق خواب ، حس تملک ، راحتی و احساس امنیت و آرامش می کنند . استفاده از رنگ های تیره به صورت دائم باعث می شود افراد میلی به رنگ های روشن نداشته باشند و انتخاب رنگ کلیه اشیاء برای آنها محدود به چند رنگ تیره می شود . در این مقاله ترفندهایی برای دکوراسیون اتاق خواب بیان می‌­کنیم تا در عین زیبایی، کارایی زیادی نیز داشته باشد.