بهترین نمونه های دکوراسیون اتاق خواب 12 متری برای هر سن و سلیقه ای خریدمگ

تخت خواب های بلند در اتاق خوابی بزرگ و وسیع، فضا را پر کرده و مکانی زیبا تر ایجاد می کنند، اما در اتاق خواب های کوچک به خصوص اتاق های باریک بهتر است که تخت خواب های کوتاه را انتخاب کنید. تخت خواب های کوتاه باعث می شوند تا ارتفاع سقف بلند تر احساس شود و همین موضوع باعث بزرگ تر و دلباز تر دیده شدن اتاق خواهد شد. این موضوع مهم ترین نکته ای است که از طرف طراحان داخلی مورد توجه قرار گرفته و در واقع قانون اول به شمار می رود.

  • تزیین اتاق خواب دخترانه فانتزی چه او یک شاهزاده خانم صورتی دوست داشته باشد و چه بیشتر به رنگ های تیره و درام، وقتی نوبت به ایده های اتاق خواب دخترانه می رسد، هیچ جهت کلیشه ای مشخصی وجود ندارد.
  • اگر ظاهر خانه شما مدرن و امروزی است نگران نباشید، زیرا می‌توان با رعایت اصول و نکات دکوراسیون، به سادگی این سبک را با خانه‌های امروزی هماهنگ کرد.
  • یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید.
  • با اینکه این سبک شامل موارد زیادی می‌شود، اما ظاهری ساده و با نشاط دارد.
  • مدت زمان انجام هرپروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پنجره دار به نورپردازی کمتری نیاز دارد و نورها بیشتر جهت مطالعه در شب طراحی می‌شود. در اتاق خواب‌های کوچک و کم نور، نور غیرمستقیم یکی از مهمترین قسمت­های دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می­‌شود. علاوه بر لوستر موجود در اتاق، از نورهایی مثل آباژور، نورهای مخفی و یا ریسه های کم نور استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کره ای

لوازم اتاق خواب شما می‌توانند از متریال فلزی هم ساخته‌شده‌باشند. متریال فلزی در ترکیب با طراحی‌های مدرن، می‌تواند زیبایی و جذابیت خاصی به فضا ببخشد. در انتخاب مبلمان اتاق خواب، روی نیازهای اصلی خود تمرکز کنید و از زیادی شلوغ کردن فضا خودداری کنید. به عنوان مثال، یک صندلی با چند کاربری متفاوت در اتاق خواب، کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین وظایف دختر بچه‌ها درس خواندن است و ما نیز باید برای آن آمادگی کافی را داشته باشیم و برای اتاق او فضایی را برای درس خواندن و مطالعه در نظر بگیریم. فضای مطالعه نیاز به میز تحریر و کتابخانه دارد با انجام این کار قطعا فرزند شما نسب به انجام تکالیف درسی خود راغب‌تر می‌شود.

سیزده – چطور می توانیم یک اتاق خواب شیک و ساده طراحی کنیم ؟

اتاق خواب کوچک را که رنگ آمیزی تیره ای دارد می توانید با طرح های روشنی نظیر گل ها به تعادل برسانید. رنگ آبی تیره دیوارها در کنار مبلمان، تختخواب و تعدادی قاب عکس فضایی مناسب را پدید می آورد، در سمت مقابل تخت هم فضای مناسب برای نصب هرگونه مبلمان کاربردی یا کمد لباس با رنگ سفید وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین انواع آن قفسه هایی هستند که به شکل نردبان طراحی شده اند و فضایی مناسب برای کتاب ها، عناصر دکوری، گلدان ها، باکس ها و دیگر موارد مشابه هستند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کاملاً نمایانگر روحیه، احساسات و سلیقه فرد است که حالات درونی آن را بروز می دهد. علاوه بر احساسات دختران، سن افراد در دیزاین اتاق خواب دخترانه تأثیرگذار است. تمامی موارد ذکر شده باعث تفاوت و تنوع مابین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال و تزیین اتاق خواب دخترانه نوجوان می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. اگر دنبال فضایی کلاسیک و دنج برای دفتر کار خانگی در دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری خود می کردید، کنار پنجره بهترین گزینه است چرا که نزدیک به در یا راهروی محل رفت و آمد نیست.

هر مبلمان دارای وزن بصری است، به عنوان مثال ، یک قاب تختخواب حداقل بدون سر ، از نظر بصری بسیار سبک تر از یک تختخواب تیز و سرتاسری گسترده است. هنگام انتخاب مبلمان برای اتاق خواب خود ، به وزن بصری هر قطعه فکر کنید. نورپردازی – انتخاب و هماهنگ‌سازی رنگ‌ها – انتخاب و هماهنگ‌سازی اکسسوری‌ها با لوازم اصلی – سبک چیدمان لوازم اصلی و فرعی – نوع چیدمان باتوجه به متراژ اتاق خواب و … این مدل دیزاین به این دلیل محبوب شده که نیاز به اکسسوری‌های زیادی برای پر کردن و شلوغ نشان دادن فضا ندارند. از قضا این سبک طراحی اصرار به خلوت و ساده بودن اجزای محیط دارد. این‌که بتوانید از تناژهای مختلف رنگ آبی در دیزاین اتاق خواب نوزاد پسر استفاده کنید، یک کار حرفه‌ای و منحصربه‌فرد است.