بهترین نمونه های دکوراسیون اتاق خواب 12 متری برای هر سن و سلیقه ای خریدمگ

زیاد در مورد یک قطعه فانتزی و چشم نواز نگران نباشید، اگر فضای کمتری دارید ، بگذارید تختخواب شما نقطه کانونی باشد. یک ترفند عالی برای تغییر تعادل بینایی هر اتاق آینه دیواری است ، آینه های سبک تقریباً می توانند یک وزن بصری منفی ایجاد کنند ،گویی که به فضای اتاق شما فضا اضافه می کنند. یکی از مواردی که معمولا در خرید و طراحی مبلمان مورد استفاده در اتاق خواب مورد توجه قرار نمی گیرد، اما در واقع در ظاهر اتاق خواب بسیار تاثیر گذار خواهد بود، ارتفاع تخت خواب است!

  • برای این که چنین فضایی در اتاق خوابتان ایجاد کنید، ابتدا دکور کل منزلتان را در نظر بگیرید.
  • سرویس خواب ، یک دست مبل راحتی ، کتابخانه ، میز مطالعه ، پرده ، فرش ، کنسول و دیگر موارد می توانند دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ را به نمایش بگذارند .
  • در ضمن باید درنظر بگیریم که عملکرد های دیگری غیر ازخوابیدن مانند مطالعه، نشستن و گفتگو نیزدراین فضا صورت میگیرد.
  • این سبک، اتاق خواب شما را به فضایی گرم و دلنشین تبدیل می‌کند.
  • لطفا با توجه به تغییرات دائمی قیمتها قبل از خرید، تلفنی استعلام بگیرید .

می توانید از رنگ های سفید، صورتی، گلبهی و یا رنگ های قرمز و بنفش و یا نارنجی برای دیوار ها، مبلمان و اکسسوری ها جهت رنگ اتاق خواب دخترانه خود استفاده نمایید. بعضی ها سقف ساده دوست دارند و فقط با رنگ آمیزی ، زیبایی سقف را تکمیل می کنند . بعضی ها ترجیح می دهند با اجرای سقف کاذب طراحی زیبا و جذابی را برای سقف اتاق خواب فراهم کنند . خیلی ها با نمای ستاره ای یا اقیانوس توسط سقف کاذب فضای جذابی را برای اتاق خواب ایجاد می کنند . تزئین سقف با تور یکی از ایده های جذاب دیگر برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است .

در سال های اخیر بیشتر بر پرده های ساده و پارچه ای تمرکز شده است. حتی پرده های شید و زبرا در دکوراسیون اتاق خواب دو نفره خیلی توصیه نمی شود. پرده های زیبایی در مدل ها و رنگ های جدید مورد استفاده قرار گرفته که در ادامه چند نمونه را با هم می بینیم. در اتاقهایمان باید سعی کنیم از مبلها و راحتی های کوچک استفاده کنیم. ازمبلهای چند کاره که اینروزها با قیمت مناسب همه جا پیدا میشوند استفاده کنید. باید سعی کنیم تا اگرمیزی ویا گلدان ووسیله ای دکوری در اتاقمان داریم، آنها را درکناردیواربگذاریم تا وسط اتاق خلوتترباشد.

راه حل دیگر قراردادن میز جلوی تختخواب است که البته در این حالت فضای کافی برای عبور از بین صندلی و پنجره را مد نظر داشته باشید که آن را ابعاد میز مشخص می کند و حداقل اندازه آن نیم متر است. در این تصاویر قفسه کتاب و فضایی برای کار و مکانی برای استراحت به طرز ماهرانه ای چیدمان شده اند. برای صرفه جویی در فضا می توانید چند کمد یا قفسه های باز را در فضای بالای تخت نصب کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب :

فرش های کوچک مانند گلیم یا طرح گلیم، معمولاً رنگ های زیاد و زنده دارند. یک فرش کوچک به اندازه عرض تخت، پایین تخت و با کمی فاصله پهن کنید. یا یک گلیم کنار تخت خواب و با اندازه کوچکتر از طول تخت، روی زمین بیندازید. این مدل، طرفداران خاص خود را دارد، کسانی که از وسایل و اجزای اضافه خوششان نمی آید و دوستدار سادگی اند، از علاقمندان تخت بدون هدبورد هستند. استراحت بر روی تخت خوابی با سرتخت، احساس امنیت و راحتی می دهد و حتی تا حدی ایمنی را نیز فراهم می کند.

در این مطلب تصاویری جدید و متنوع از انواع طراحی و چیدمان اتاق خواب ایرانی گردآوری کرده ایم که در ادامه می توانید ببینید و در طراحی دکوراسیون اتاق خوابتان الگو بگیرید. بهترین محل قرار گیری تخت خواب، حالتی است که از هر طرف آن بتوانید بدون دردسر بلند شوید. البته این نوع چیدمان فضای اتاق خوابتان را متعادل و زیباتر نیز جلوه می دهد. سرویس خواب ، یک دست مبل راحتی ، کتابخانه ، میز مطالعه ، پرده ، فرش ، کنسول و دیگر موارد می توانند دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ را به نمایش بگذارند .

پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره رفع چکه شیر اهرمی را بخوانید. مهم ترین معیار در انتخاب سرویس خواب تناسب فیزیکی آن با بدن انسان است. بنابراین برای انتخاب سرویس خواب دخترانه اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم، تناسب آن با فیزیک و بدن فرزندمان است. قطعا سلیقه دختر بچه‌های ۵ تا ۱۰ سال بسیار متفاوت با سلیقه دخترهای ۱۳ و ۱۴ ساله هست. پس بهتر است در زمان چیدمان اتاق برای آن‌ها به سن دخترتان توجه کنید.

برای مثال به جای میز های پاتختی ساده و معمولی می توانید مدل های خلاقانه تر و متفاوتی را به کار ببرید. با این روش بدون هیچ تلاش مضاعفی می توانید اتاق خواب خود را به فضایی زیبا تر و قابل توجه تبدیل کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر از رنگ صورتی پررنگ به‎‌عنوان رنگ اصلی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی استفاده می‌کنید، حتما به میزان نورگیر بودن اتاق توجه داشته‌بشید. و این نکته را فراموش نکنید که اگر پنجره بزرگ و رو به آفتابی در آن اتاق وجود ندارد، از رنگ‌های ملایم‌تر طیف صورتی استفاده کنید؛ تا فضای اتاق دلگیر و زننده نباشد. مهم‌ترین معیار در انتخاب رنگ، ایجاد آرامش و انرژی مثبت در محیط است. بنابراین بهترین رنگ اتاق خواب دخترانه با توجه به سلیقه افراد می‌تواند متفاوت باشد و این بستگی به فرد دارد.

پنج طرح دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری

پیشنهاد می‌کنیم مقاله 12 نکته مهم برای طراحی اتاق خواب مدرن را مطالعه فرمایید. طراحی اتاق خواباینکه ندانید رنگ های آرام و یکنواخت را انتخاب کنید و یا رنگ های پر انرژی و نورانی، طبیعی است که پس از گشتی در نمونه عکس‌هایی که فقط از اتاق خواب ها جمع کردید می‌توانید کم‌کم تصمیم خود را بگیرید. توصیه می‌کنیم سعی کنید از خود پسرانتان هم برای دکوراسیون اتاق خواب آن‌ها کمک بگیرید و حتما سلیقه آن‌ها را نیز در نظر بگیرید.

بازسازی اتاق خواب

در صورتی که شما به یک سبک دکوراسیون علاقه داشته باشید هم می توانید از وسایلی مدرن در این سبک استفاده کنید. با فضایی به سبک روستایی و راحت و صمیمی است، تخت و وسایل چوبی و طبیعی در آن به کار می رود. کسانی که سبک روستیک را انتخاب می کنند باید بر چوب با بافت نمایان و ساییده شده، فلز تیره که انگار کهنه شده و پارچه های چند لایه تمرکز کنند. در این اتاق خواب، می توانید به سرعت انرژی از دست رفته در طول روز را بدست آورید. به معنی عشق به خانه، فضای گرم و راحت و محیطی که فقط از اجزای خوشایند تشکیل شده است. هوگه یکی از سبک های محبوب برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب دو نفره در سال جدید است.