بهترین کتاب های شعر کودک 16 عنوان برتر به انتخاب خوانندگان

بهترین کتاب های شعر کودک 16 عنوان برتر به انتخاب خوانندگان

مرحله‌ٔ پیش‌ از خواندن یا آمادگی برای خواندن (Pre-reading)، مرحلهٔ کسب آمادگی و یادگیری مهارت‌های پیش‌نیاز خواندن است که می‌تواند از تولد تا شش سالگی فراکتاب به طول انجامد. شعرهای کودکانه، تصاویر متحرک و داستان‌های جذاب برای کودکان در این مرحله می‌تواند به رشد مهارت خواندن او کمک کند. کودکان در سنین 2 تا 4 سالگی عاشق نقاشی و بازی با رنگ‌ها هستند.

  • در تمامی صفحات این کتاب تصاویری وجود دارد که قابل حرکت دادن است این طراحی منحصربفرد باعث جذابیت این مجموعه برای کودکان شده است.
  • تفاوت گذاشتن بین فرزندان دختر و پسر یکی از موضوعات مهم در خانواده ها و بچه های امروزی است.
  • آن‌ سوی جنگل خیزران داستان تبعید یک خانواده ژاپنی است که در پایان جنگ جهانی دوم در کره زندگی می کند و برای فرار از آتش انتقام کره مجبور به ترک کره می شود.
  • پیام اصلی کتاب این است که انسان ها با ملیت و جنسیت و ظاهر و فرهنگ های متفاوت، باعث تفاوت در چهره ی جهان شده اند و همین گوناگونی است که جهان را زیبا کرده است!

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال‌ها پیش استانداردی برای کتاب‌های کودکان و نوجوان در نظر گرفته و از طریق آن کتاب مناسب برای هر سنی را معرفی می‌کند. این استاندارد یکی از معروف‌ترین روش‌های دسته بندی کتاب برای کودکان و نوجوانان است. این روزها علاوه بر رده سنی، کتاب پدرها و مادرها دغدغه‌ی دیگری هم برای تهیه کتاب مناسب برای فرزندانشان را دارند.

کتاب اراذل و اوباش 1: در لباس مبدل

مثلا ممکن است هنوز ژانر و سبک مورد علاقه‌ی خود را پیدا نکرده یا حتی کتابی را به دلیل حجم انبوه لغات ناآشنا نفهمد و تمایل به خواندن در او کمرنگ شده باشد. باید بدانید که قصه‌گویی فواید بسیار دارد از جمله این‌که قدرت تخیل کودکان و دایره‌ی لغات آن‌ها را پرورش می‌دهد و باعث رشد ذهنی و رفتاری بچه‌ها شده و به بهبود ارتباطات جمعی آن‌ها کمک می‌کند. این کتاب که جایزه‌ی انتخاب کتاب کودک و نوجوان در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرده، یک داستان هیجان‌انگیز در مورد مواجهه با ترس‌ها و قهرمان شدن است. شاید کتاب ماهی سیاه کوچولو از اولین کتاب‌هایی باشه که خیلی از ما در کودکی خونده باشیم.

کتاب مگنتی و وایتبردی انگلیسی

اما تمام فکر و ذکر خانم سیلور پیش لاکپشتش است و نگران این است که با همه ی مراقبت هایش چرا لاک پشتش بزرگ نمیشود. کتاب داستان پسرکوچولویی به نام چارلی است که در خانواده ای بسیار فقیر و همراه با هردو پدربزرگ و مادربزرگش زندگی میکند.خانواده ی آنها به قدری فقیر است که چارلی فقط سالی یک بار، در روز تولدش میتواند یک بسته شکلات وانکا بخرد. ویلی وانکا صاحب بزرگترین کارخانه ی شکلات سازی دنیاست و انواع و اقسام شکلات های عجیب و غریب را درست میکند.

این کتاب توسط انتشارات مختلف در ایران منتشر شده است و از نظر قیمت نیز قیمت‌های متنوعی با توجه به کیفیت جلد آن و سایر موارد دارد. گفتنی است که اکثر کتاب‌های آموزش زبان به کودکان با داستان همراه هستند تا کودکان را به یادگیری زبان ترغیب کنند. کتاب‌های سوپر سافاری برای دوره قبل ابتدایی، مجموعه‌ای کامل برای آموزش زبان از طریق داستان، آهنگ و بازی‌های مرتبط برای افزایش هوش شناختی، حسی حرکتی و اجتماعی کودکان به‌حساب می‌آید. مجموعه فمیلی اند فرندز این بوده که آموزش‌ها را در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه کند تا کودکان به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند شوند.

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و… با این اوصاف، باید قبل از دانلود کتاب کودک این مسئله را مورد توجه قرار دهید و فراموش نکنید که خرید کتاب کودک کار آسانی نیست اما می‌توانید با نگاهی به پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک درک بهتری نسبت به موضوع داشته باشید.

بازی‌دونه فروشگاه آنلاین تخصصی انواع اسباب بازی است که در آن تلاش کردیم به صورت هوشمندانه با ارائه دسته بندی مناسب بهترین اسباب بازی ها را با توجه به رده سنی و موضوع برای کودکان به شما پیشنهاد کنیم. در فروشگاه بازی‌دونه شما به راحتی می‌توانید با دیدن تصاویر و ویدیوهای اختصاصی از اسباب بازی ها بهترین انتخاب برای خرید اسباب بازی، خرید بازی فکری و خرید کتاب کودک را داشته باشید. هدف و تلاش ما این است که با توجه به سلیقه مخاطب، جدیدترین محصولات را با بهترین کیفیت در فروشگاه بازی‌دونه به شما ارائه کنیم. این اثر از بهترین کتاب‌های شعرکودک سروده‌ی مریم اسلامی و فیروزه کاتب می‌باشد.

داستان‌ها در کتاب های کودکانه به دلیل خاصیت قصه‌پردازی و هم سو بودن با دنیای کودکان می‌توانند راهی برای تقویت بسیاری از مهارت‌های زندگیشان باشند. کتاب Big Fun با استفاده از مبانی زبان و واژگان ساده، زبان انگلیسی را به بهترین نحو ممکن به کودکان آموزش می‌دهد. هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش‌آموز، یک کتاب تمرین، فایل‌های صوتی و نرم‌افزار است که زبان انگلیسی را طبق اصول و فصل‌بندی منظم به کودک آموزش می‌دهد.