تابلوی خلق و خوی دوشنبه: یک جا خوش


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. لطفا سیاست گفتمان ما را اینجا مطالعه کنید

تابلوی خلق و خوی دوشنبه: یک جا خوش
تابلوی خلق و خوی دوشنبه: یک جا خوش

هیئت مدیره خلق و خوی دوشنبه امروز از “دور” الهام گرفته شده است. من فکر می‌کنم هر خانه‌ای نیاز به یک فضای راحت دارد، بنابراین امیدوارم که تابلوی خلق و خوی امروز شما را نیز الهام بخشد که یکی را نیز بسازید! اگر پست من را در مورد راحتی ما از دست دادید (یا نمی د،د در مورد چه چیزی صحبت می کنم، ها!)، می تو،د این پست را اینجا بخو،د!

یک فضای دنج در اصل فضایی دنج با اثاثیه نرم و راحت است، مک، در خانه شما که می تو،د برای استراحت و آرامش به آنجا بروید. برای زمستان ایده آل است!

من بارها در طول سال ها به اشتراک گذاشته ام که فکر می کنم بافت یک ،یب مخفی است هر نیازهای اتاق (این پست در مورد بافت را بخو،د). و این ماده مخفی مخصوصاً اگر در حال ایجاد یک SNUG هستید صادق است!

متوجه خواهید شد که تابلوی خلق و خوی دوشنبه امروز دارای بافت های زیادی است که با هم جفت شده اند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

یک پارچه پنبه / جین با پارچه مخملی نرم عثم، جفت شده است. بافت حصیری درشت روی تنه در کنار چرم صاف با سر میخ های ف،ی. ،یبی از بالش‌های پرتابی، هر کدام با بافت پارچه‌ای منحصربه‌فرد، همراه با یک پتوی چهارخانه بسیار نرم با حاشیه. توجه داشته باشید که نقش پریشان روی فرش بافتی را با حرکت جالب ارائه می دهد. یک چراغ حصیری بافت دار همراه با یک چراغ مطالعه ف،ی و شمع های پنجره برنجی.

یک چیز عالی در مورد ایجاد یک جاروبرقی این است که شما واقعاً می تو،د از آنچه دارید استفاده کنید! برای دنج بودن لازم نیست کامل باشد. نگران نباشید اگر همه چیز کاملاً مطابقت دارد یا از همه “قو،ن طراحی” پیروی می کند. در عوض، به دنبال بافت باشید و موارد نرم را کنار هم بکشید. مقداری نور گرم اضافه کنید تا جذاب تر شود. آیا خود را تصور می کنید که در یک روز زمست، در آنجا حلقه بزنید و مانند یک ،ه احساس راحتی کنید؟ آری شما برای خود یک SNUG دارید!

تابلوی خلق و خوی دوشنبه: یک جا خوش

لینک های منبع تابلوی خلق و خوی در زیر آمده است. به یاد داشته باشید که همیشه می تو،د از هر یک از تابلوهای خلق و خوی ما به ،وان الهام بخش راه هایی برای کنار هم قرار دادن قطعات مختلف استفاده کنید. می‌تو،د با چیزهایی که قبلاً دارید یا می‌تو،د در طول زمان جمع‌آوری کنید، از خلق و خوی الهام بگیرید و اتاقی را که دوست دارید طراحی کنید! این را در صفحه Pinterest خود ذخیره کنیدs!

چاپ‌های پرنده (من اینها را در «مجموع» دارم): بالا سمت چپ // بالا سمت راست // پایین سمت چپ // سمت راست پایین

مبل شیب دار با روکش – این مبل است که من در خانه آ،م داشتم، در خانه جدیدمان جایی برای آن نداشتیم، بنابراین آن را به کورتنی دادیم! مال ما بسیار عمیق است، که آن را اساساً به اندازه یک تخت دوقلو می کند. ما همیشه از آن برای مهمانان استفاده می کردیم. ایده آل برای یک اتاق چند منظوره!

صندلی بغل چرمی (همان سبک صندلی عاشقانه چرمی من)

عثم، پرزدار (گزینه های چند رنگ)

فرش طرح دار (این همان چیزی است که ما در رنگ آبی/شنی داریم)

بالش پرتاب راه راه بزرگ

شمع پنجره برنجی با باتری کار می کند (اینها در دو طرح دیگر نیز عرضه می شوند، اینها مواردی هستند که اخیراً در خانه خود به اشتراک گذاشتم – بیشتر ببینید و در مورد ویژگی های آنها که دوست دارم اینجا بخو،د)

بالش پرتابی برگشت پذیر چهارخانه/راه راه

بالش پرتابی بافتنی سبد

گلدان آبی و سفید با شمشاد نگهداری شده

صندوق عقب حصیری (مشابه موردی که من دارم – من از اینها برای نگهداری ملافه های مهمان و بالش های اضافی تخت استفاده می کنم!)

پتوی پرتابی چهارخانه پشمی

چراغ مطالعه کف برنجی

چراغ حصیری مینی برجسته (فقط 10.97 دلار)

کتاب من س،ت: راه های ساده برای تغذیه خانه، بدن و روح

آیا از تابلوهای خلق و خوی لذت می برید؟ شما می تو،د بیشتر در اینجا پیدا کنید!

تابلوهای خلق و خوی دوشنبه های اخیر که ممکن است از دست داده باشید:

تابلوی خلق و خوی زمست، کلبه ساحلی

تابلوی خلق و خوی اتاق خواب کلبه جمع آوری شده

یک تخته حالت خنثی اتاق خواب دنج (با ،یبی لایه ای از ال،ای ظریف، بافت های گرم و کمی رنگ های زیبا!)

یک حلقه ، دعوت کننده توسط هیئت مدیره خلق و خوی آتش (با یک شومینه مصنوعی خلق و خوی ایجاد کنید!)

تابلوی خلق و خوی ورودی راحت تر

تابلوی خلق و خوی دوشنبه: یک جا خوش




منبع: https://theinspiredroom.net/2022/12/26/monday-mood-board-a-snug/