تاج گل نهنگ DIY – کریسمس ساحلی


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. لطفا سیاست گفتمان ما را اینجا مطالعه کنید

تاج گل نهنگ DIY - کریسمس ساحلی
نهنگ ف،ی – تاج گل نهنگ DIY – منابع بیشتری را در انتهای پست بیابید

پارسال ،یدم این نهنگ ف،ی به قصد اضافه ، او به دکور من به نحوی (در هر فصل) در خانه ساحلی جدیدمان (جایی که در تمام سال زندگی می کنیم!). او در اصل یک تاج گل نهنگ نبود، اما برای زمستان است و فکر می کنم به او می آید!

در حالی که من معمولاً به دکورهای مضمونی علاقه چند، ندارم، وقتی در خانه‌ام شادی بیشتری پیدا می‌کنم که با چیزی احاطه شده‌ایم که شادی می‌آورد، زیرا به نوعی برای ما م،ادار است. اغلب عشق من به دریا به روش های ظریفی منع، می شود، از طریق خلق و خوی که با سبک، رنگ ها یا بافت های ما ایجاد می شود. گاهی اوقات با لوازم جانبی انتخابی ما یا هنرهای دریایی که سال ها جمع آوری کرده ایم، می درخشد.

تاج گل نهنگ DIY - کریسمس ساحلی
جزئیات حلقه گل // نهنگ ف،ی // فانوس سقفی نیروی دریایی // کاخ سفید سرامیکی مشابه // یکی دیگر از خانه های سرامیکی سفید مشابه (مال من سال ها پیش فروشگاه تارگت دلار بود)

من از پیروی از روندهای در حال تغییر دکوراسیون دنیای طراحی لذت نمی برم، بلکه از ایجاد پناهگاهی که برای خانواده ما م،ادار باشد لذت می برم.

پس وقتی دیدم این نهنگ عزیز و این باعث خنده ام شد، می دانستم که او به اینجا تعلق دارد. کمی هوی و هوس در دکوراسیون ما با حس شوخ طبعی من صحبت می کند و باعث می شود حال و هوای خانه ما طوری باشد که من می خواهم، آرام و دلپذیر باشد.

تاج گل نهنگ DIY - کریسمس ساحلی
نهنگ ف،ی // تاج گل مینی مصنوعی مشابه با توت عرعر // تاج گل توت درخت عرعر مشابه // تاج گل سدر مصنوعی مشابه // (مال من چندین سال پیش هدف بود)

به نوعی در هرج و مرج جابجایی و تازه حل شدن، فراموش کردم وال … تا چند هفته پیش.

حالا او اینجاست که تاج گل زمست، را با جذابیت خود تزئین می کند، همیشه با لبخند از ما در خانه استقبال می کند و برای هر،ی که سلام می کند شادی را به ارمغان می آورد!

آیا از دکوراسیون خود لذت می برید؟

این اکلیل پشت آویز “دندان اره” دارد و من تازه بستم این روبان مخملی اطراف آن را آویزان کنید قلاب فنج، همراه با تاج گل در درب منزل ما دکور آسان peasy، اما او شادی زیادی به ارمغان می آورد!

تاج گل نهنگ DIY - کریسمس ساحلی
تاج گل نهنگ DIY - کریسمس ساحلی


نهنگ ف،ی

تاج گل های مشابه: مینی تاج گل مصنوعی با توت عرعر // تاج گل توت درخت عرعر مشابه // تاج گل سدر مصنوعی مشابه // (مال من چندین سال پیش هدف بود)

روبان مخملی

قلاب جام

رنگ درب: Wythe Blue Benjamin Moore

کاخ سفید سرامیکی مشابه // یکی دیگر از خانه های سرامیکی سفید مشابه (مال من سال ها پیش فروشگاه تارگت دلار بود)

فانوس سقفی

هنر دیوار ساحلی (از کجا می توان ساحل / قایق بادب، / آثار هنری منظره دریا: منابع مورد علاقه)

چگونه گلدسته کریسمس را کامل و جشن بگیریم | و 25 ایده ساده برای امتحان




منبع: https://theinspiredroom.net/2022/12/06/diy-whale-wreath-coastal-christmas/