جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت گروه معماری آرمند

اما این که کدام یک از این سبک ها زیباتر باشد بستگی به سلیقه و نظر افراد و همچنین نوع دکوراسیون دارد. همچنین استفاده از سبک جزیره در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر مواردگفته شده همچنین به جنس کف پوش نیز دقت زیادی باید داشت زیرا برخی کف پوش ها دارای شیار می باشند که این موضع سبب می شود که لکه های کثیف به سختی پاک شوند و چربی و مواد ریز در بین شیار ها گیر کند. برای سقف آشپزخانه نیز امروزه معمولا از سقف کاذب مانند کناف استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی می‌توان شبکه تاسیسات نیز پشت آن پنهان شود ارتفاع سقف هم باید فاصله منطقی از کابینت های آشپزخانه را داشته باشد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید و به دلیل کوچکی آن نمی توانید میز در داخل آشپزخانه داشته باشید و تمایل به داشتن میز دارید، می توانید از کابینت ساز خود بخواهید یک میز مخفی برای شما بسازد. نور یکی از مواردی است که زیبایی خارق العاده ای را برای دکوراسیون آشپزخانه فراهم می کند و بر جذابیت آن می افزاید.

این پنجره ها باعث میشه نور به خوبی وارد فضای آشپزخانه بشه و آشپزخانه نیاز به روشن کردن چراغ در روز نداشته باشه. چوب بیشتر برای ساخت کابینت های کلاسیک به کار میره و معمولاً نمایی کلاسیک به آشپزخانه شما میده اما در این طرح با استفاده از چوب، یک طراحی مدرن انجام شده. یادتونه گفتیم بین طراحی مدرن و کلاسیک مرز مشخصی وجود نداره؟ این مورد یکی از همون موارده که با یک متریال کلاسیک، یک طراحی مدرن صورت گرفته. سعی کنید در آشپزخانه‌های کوچک حداقل یک پنجره قرار دهید تا نور خورشید باعث دل‌باز‌تر شدن آشپزخانه شما شود. این میز ناهار خوری بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد و با نهایت دقت و ظرافت ساخته می شود.

مهترین جزء در آشپزخانه کابینت است که در طراحی مدرن معمولا کابینت ها بدون دسته هستند، درب ها به صورت کشویی طراحی می شوند. جنس کابینت ها معمولا از هایگلاس براق و یا مات است و معمولا ساده و بدون تزیینات هستند. آشپزخانه قلب خانه است و اگر نگوییم طراحی دکوراسیون آن بیش از بقیه فضاها زمان می برد، قطعا کمتر از آن وقت نمی خواهد. رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شیک و اشرافی، در کنار کابینت‌های مدرن و صیقلی، معرف یک دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه ست.

  • همچنین برای جلوگیری از کاهش زیبایی محیط و دکوراسیون آشپزخانه، از جمع شدن وسایل در یک قسمت خاص اجتناب نمایید.
  • اغلب ما دوست داریم که میز غذاخوری خود را داخل آشپزخانه قرار دهیم.
  • بهتر است ظروف سنگین و شکستنی در کابینت های پایینی باشند و ظرف های با ارتفاع بیشتر در عقب کابینت قرار بگیرند و ظروف پرکاربرد در جلوی دست باشند.
  • در اینجا استفاده یکپارچه از رنگ سفید، همراه با رعایت تناسب ابعاد کابینت‌ها و جزئیات هندسی به کار رفته، باعث ایجاد حس آرامش میشه.

علاوه بر کارآیی نور پردازی، باید به زیبایی لامپ ها و آویزهای آنها دقت کنید چرا که تاثیری فوق العاده در زمان خوردن و آشپزی کردن دارند. انواع چراغ های ریلی (برای بالای کانتر)، فلش لایت ها، چراغ های ال ای دی و لوسترهای سقفی و چراغ های دیواری کنار سینک در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. نورپردازی باید متناسب با ابعاد فضا باشد و برای فضاهای پر از رنگ های تیره به نورپردازی های بهتری احتیاج داریم. استفاده از آینه برای آشپزخانه های کوچک تر کمک می کند تا فضا بزرگتر به چشم بیاید. سبک معاصر، سبکی است که در زمان حال در بین مردم رایج می شود و نمی توان گفت در تمام زمان ها یکسان است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه و طراحی آن

پرده های رنگی رنگی و با طراحی های شاد دقیقا همان چیزی ست که فضای آشپزخانه سفید منزل تان به آن نیاز دارد. نورهای سقفی، لوستر اصلی آشپزخانه ، روشنایی های دکوراتیو دیواری و نورپردازی های مخفی همگی می توانند جلوه های زیبایی در دیزاین آشپزخانه پدید آورند. استفاده از یک روشنایی دیواری جذاب چوبی به شکل فانوس یا یک استند معلق با نورمخفی بر روی دیوار می تواند منجمله این نورپردازی ها باشد. چه از فضای آشپزخانه صرفا برای پخت و پز استفاده می شود و چه یک میز صبخانه خوری یا میز جزیره با کاربری صرف غذا در دکوراسیون آشپزخانه دارید، گیاهان می توانند روحیه افراد حاضر در این فضا را بهبود بخشند. یک راهکار بسیار کلیدی و عالی در ایجاد حس و حال متفاوت و البته تغییر دکوراسیون آشپزخانه ، تغییر رنگ و طرح بین کابینتی هاییست که این روزها در بازار پیدا می شود. طراحی های جذاب ، لوکس و متفاوتی که در برخی از موارد هیچ نیازی به نصاب نیز ندارند و به صورت پنل های آماده نصب و برش به فروش می رسند.

مهم ترین المان در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، انتخاب کابینت مناسب است. در انتخاب کابینت باید به جنس کابینت، رنگ، متریال و نحوه اجرای آن دقت نمایید. در انتخاب کابینت می توانید از کابینت های pvc و mdf، فلزی و… استفاده کنید.

در روزگاران گذشته آشپزخانه مطبخ دار ایرانی در فضایی بیرون از ساختمان اصلی منزل ساخته می‌شد. به همین دلیل آشپزخانه‌های ایرانی دارای فضایی تاریک و بدون رنگ بودند. وجود نور کافی در آشپزخانه های کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که کم نوری خود باعث دلگیر شدن و کوچکتر نشان داده شدن فضا خواهد شد. در حال حاضر اکثر آپارتمان ها از آشپز خانه های کوچکی و برخوردار هستند. اما این موضوع جای نگرانی ندارد چرا که به راحتی می توان با طراحی ‌های خاص و زیبا آشپزخانه کوچک خود را به محلی زیبا و جذاب تبدیل نمود.

استفاده از لاستیک‌های فرسوده در طراحی‌های دیواری

اغلب رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی و یا سیاه برای این کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد. در آشپزخانه ال مانند، کابینت ها تنها بر روی دو وجه عمود بر هم دیوار نصب می شوند. این فضا را می توان به راحتی به وسیله میز ناهارخوری از اتاق نشیمن جدا کرد. یک خانواده خلوت دونفره هستید که تنها می خواهید وسایل ضروری را در آشپزخانه قرار دهید و در عوض حسابی اهل تجربه های متنوع آشپزی هم هستید و یک تخته کوچک برایتان کافی نیست؟ پس باید فضای بیشتری را برای میزکار آشپزی درنظر بگیرید. قفسه های باز می توانند جایی در آشپزخانه شما داشته باشند و یا حتی کابینت های شناور را در نظر داشته باشید. به کابینت های پایینی که به دیوار وصل می شوند و پایه ندارند، شناور می گویند.

طراحی آشپزخانه ساده و شیک

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا (خدمت از ما) می‌باشد. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. از شما میخواهیم نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما درمیان بگذارین.

کابینت های ایرانی تمامی مدل های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک را شامل می شود. این میز برای خانه های کوچک مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند و به سبک دکوراسیون مدرن ساخته شده است.. برای چیدمان آشپزخانه، کابینت ها که با توجه به شکل و معماری خانه در سر جایگاه مشخص خود قرار می گیرند و وظیفه شما چیدن وسایل در داخل آشپزخانه و در داخل کابینت‌ها و قرار دادن وسیله های کاربردی تر در روی کابینت ها می باشد. بر روی کابینت ها هم چاقو ها و کارد های پرکاربرد و همچنین سماور و غیره را قرار دهید و بهتر است از تراکم وسایل در یک نقطه بخصوص جلوگیری کنید زیرا زیبایی فضا گرفته می شود. مزیت بزرگ رنگ سفید کاملا یکدست بازتابش عالی نور و کمک به نمایش فضایی دلباز و روشن است. دکوراسیون آشپزخانه را بدون توجه به فضاهایی که در اطراف آن قرار گرفته اند خصوصا پذیرایی یا نشیمن، چیدمان نکنید.