جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت گروه معماری آرمند

سبک طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک یکی از جدیدترین سبک ها در دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت است که به سبک کلاسیک با مواد و متریال امروزی و لوازم مدرن اشاره دارد. رنگ های خنثی بینظیر هستند و به همین خاطر جزء پرطرفدارترین رنگ ها برای آشپزخانه و طراحی دکوراسیون بشمار می روند. در طراحی دکوراسیون به سبکهای مدرن رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که احساس راحتی و آرامش را در فضا ایجاد می کند. یکی از مسائلی که طی سالیان گذشته روز به روز بیشتر شده استفاده از کابینت دو رنگ است.

  • در عکس زیر که از طراحی‌های آشپزخانه مدرن ۲۰۱۹ است، می‌توانید نمونه‌ی خوبی از هماهنگی را میان رنگ، اجزا و وسایل موجود در آشپزخانه ببینید.
  • در انتخاب کف پوش و دیوار پوش باید به ماندگاری طولانی مدت آن، تناسب طرح کف پوش با دیگر وسایل مورد استفاده در دکوراسیون و رنگ مناسب آن که دارای تناسبی با کابینت ها و دیگر دکوراسیون خانه باشد، باید توجه کرد.
  • شما طرفدار آشپزخانه کلاسیک ایرانی هستید یا مدرن؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
  • دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت ویژه ایی برخوردار است چرا که آشپزخانه را به نام مرکز خانه می شناسیم.

1.میز ناهار خوری روبرتو یک کار شرکتی زیبا و با کیفیت می باشد که به شکل ساده و راحت طراحی شده است. 1.میز ناهار خوری فاخر از مدل های سلطنتی و بسیار لوکس است که باعث می شود دکوراسیونی چشم گیر و خیره کننده داشته باشید. میز ناهار خوری چوبی میز ناهار خوری چوبی و ساده یکی از مدل های میز ناهار خوری است که هیچگاه دمده نمی شود و همیشه طرفدار های خاص خودش را دارد. همچنین نور پردازی کافی و رنگ سفید همان طور که اشاره کردیم باعث بزرگ جلوه دادن فضای آشپز خانه شما می شود، بنابراین اگر فضای آشپرخانه شما کوچک است می توانید با استفاده از نور پردازی مدرن و رنگ سفید آن را بزرگ تر جلوه دهید. آشپزخانه‌ها در بین بخش‌های متعدد منزل برای خانم‌های خانه‌دار، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند؛ چون مدت بسیار زیادی از وقت خود را در آن‌جا سپری می‌کنند.

اینجا اولین جــایـیه که قیــمت کابینت ساز رو تضـمین میکنه

در خصوص عناصر فنگ شویی و ارتباطات آن ها در مقاله و مطالب پیشین به صورت گسترده صحبت شده است. لازم است بدانید فنگ شویی تاکید می کند که دو عنصر آب و آتش نبایستی در ارتباط نزدیک و مجاورت یکدیگر قرار داشته باشند. بنا به این رهنمود، ماشین ظرفشویی و سینک بهتر است در کنار اجاق گاز قرار نگیرند چرا که موجب ایجاد تنش در فضای آشپزخانه می شود. یکی از پرسش هایی که مکررا در مشاوره های دکوراسیون اتود مطرح می شود، انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه، از یخچال و فریزر و لباسشویی بگیرید تا اکسسوری ها و ظروف پذیرایی ست.

در کل با وجود کوچک بودن فضا، سعی شده که آشپزخانه کاملاً کاربردی و فضا بهینه باشه. برخی افراد تصور می‌کنند طراحی دکوراسیون فقط مخصوص محیط‌های وسیع و بزرگ است؛ در صورتی که این فکر کاملا اشتباه بوده و اصول زیادی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک وجود دارد. این طراحی‌ها به شما کمک می‌کنند که با استفاده از وسایل مناسب و رنگ‌های خاص، آشپزخانه کوچک خود را به محیطی دل‌باز تبدیل کنید. آشپزخانه پنجره دار نور طبیعی مناسبی را در طول روز دریافت می کند و با یک نورپردازی خوب نیز می توانید نور کافی در طول شب را نیز فراهم کنید. اگر آشپزخانه شما دارای نورپردازی کافی باشد، در این صورت انتخاب رنگ تیره برای کابینت امکان پذیر می شود و اجباری نیست که کابینت با رنگ های روشن مانند سفید را انتخاب کنید.

طراحی و کشیدن نقشه آشپزخانه

تماشای یک آشپزخانه سفید رنگ یک دست به تنهایی با نمایشی که همین فضا در کنار یک پذیرایی شلوغ تیره و کم نور دارد بسیار متفاوت است. به همان زیبایی که پارچه خود را رها و آویزان می کند، رنگ ها در فضای آشپزخانه پخش می شوند و سردی فضا را در خود حل می کنند. یک دکوراتیو جذاب مانند یک گلدان یا حتی کتری رنگی از رنگی که به صورت عمده در پارچه پرده به کار رفته است می تواند برای ایجاد تناسب رنگی بهتر در بخشی از کابینت یا روی میز اپن قرار بگیرد. انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه دست شما را برای انتخاب انواع طرح و رنگ بین کابینتی ها باز نگاه میدارد و با خیال راحت بدون دغدغه شلوغ شدن یا تیرگی فضا می توانید از ایده های گوناگون در این خصوص استفاده کنید.

مطالعه و رعایت اصول فنگ شویی در دکوراسیون منزل به شما کمک می کند از افراط در این خصوص خودداری نمایید. و در نهایت، جلوه های نوری و رنگی متعدد بر روی برخی از آن ها اعمال شده است. به عبارتی ، میزان درخشش و روشنایی تصویری که شما مشاهده می فرمایید چندین درجه با واقعیت متفاوت است . کفپوش اصلی آشپزخانه اعم از سرامیک، سنگ یا پارکت به صورت کلی و به دلایل بهداشتی بهتر است از رنگ های روشن انتخاب شود.

انتخاب رنگ هایی که قرار است از آن‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک استفاده کنید ‌اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها، متراژ آن است. همان‌طور که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بزرگ دستمان بازتر خواهد بود، برای چیدمان آشپزخانه های کوچک محدودیت‌هایی خواهیم داشت. دکوراسیون داخلی آشپزخانه سبک کلاسیک نیز ویژگی های خاص خود را دارد. سبک کلاسیک در هر کجایی که استفاده شود از تزیینات، ظرایف ها و زرق و برق فراوان آن قابل تشخیص است.