جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت گروه معماری آرمند

در استفاده از رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه از رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی به صورت ملایم استفاده کنید. و از رنگ های کمرنگ و خنثی بپرهیزید زیرا حس بیمار گونه و ناخوشی را القا می کند و در نهایت از رنگی استفاده کنید که متناسب با دیگر رنگ های دکوراسیون خانه باشد. کابینت سازها همگی ساخت کابینت را آموزش دیده اند و می توانند نوعی از آن را در آشپزخانه شما اجرا کنند . نکته ای که هنگام سفارش کابینت باید مورد توجه قرار دهید، این است که به یک کابینت ساز حرفه ای که کلیه متریالهای با کیفیت را برای آشپزخانه شما می خرد، مراجعه کنید. نکات زیادی هستند که سبب می شوند آشپزخانه به شکلی زیبا و جذاب اجرا و پیاده سازی شود.

خانواده پر رفت و آمدی هستید و می خواهید تمام تجهیزات و وسایل مخصوص آشپزی و مهمانی را داخل آشپزخانه تان قرار دهید و نه داخل انباری؟ پس به کابینت های بلند و جادار احتیاج دارید. چرا که باید از هر سانتی متر فضای آشپزخانه به عنوان فضای نگهداری ظروف، خشکبار، غلات، حبوبات و … بهره ببرید، همچنین باید سیستم های ساماندهی مناسب داخلی فکر کنید و برای قفسه های تزیینی برنامه نریزید. با گذشت زمان و تغییر شرایط و اوضاع، زنان نقش های جدیدتری در جامعه را پذیرفتند. با کوچک تر شدن ابعاد خانه ها، آشپزخانه ها به صورت اپن و یا باز ساخته شدند.

  • امروزه با در اختیار داشتن فضایی هر چند کوچک می ‌توان با خلاقیت و استفاده از المان ها ی کاربردی یک دکوراسیون آشپزخانه دلخواه را داشت.
  • در ادامه این مطلب تصاویری از انواع نحوه طراحی پنتری آشپزخانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.
  • از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است.
  • ابزارها و لوازم خانگی مثل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، آبچکان، قالیچه و کابینت آشپزخانه، دکوراسیون داخل آشپزخانه را تکمیل می کنند.
  • در این مدل از آشپزخانه تمام دستگیره‌ها حذف می‌شود و جای آن را دستگیره‌های مخفی یا فشاری می‌گیرد.
  • بهتر است بخش اپن آشپزخانه های کوچک نیز به شکل یونیت طراحی شود تا بتوان از قسمتی که رو به آشپزخانه است به عنوان یک یونیت کامل برای جاسازی وسایل استفاده کرد.

در یک آشپزخانه بزرگ شاید میزان رنگ این لوازم در مقایسه با کابینت ها چندان هم زیاد نباشد، اما به دلیل ماهیت اغلب متالیک ، پراکنده و تکه تکه های رنگی این لوازم، تاثیر گذاری بسیار بالایی دارند. وقتی در خصوص رنگ سفید صحبت می کنیم، اغلب تونالیته های این رنگ مانند شیری شکری ، استخوانی ، هلویی روشن ، بژ روشن و سایر رنگ های متمایل به سفید نیز مدنظر هستند. در انتهای این مطلب و نکات دهگانه مهم، در خصوص رنگ سفید کاملا خالص نیز با هم صحبت می کنیم. سعی کنید برای آشپزخانه تان رنگی را انتخاب کنید که در جاهای دیگر خانه نیز می توان آن را دید. این کار باعث می شود که خانه در کل انسجام بیشتری پیدا کند و جریان انرژی در آن بهتر شود.

گوشی ارزان- ۲۰ عدد از بهترین گوشی های ارزان قیمت پاییز ۱۴۰۰

در این مدل از آشپزخانه تمام دستگیره‌ها حذف می‌شود و جای آن را دستگیره‌های مخفی یا فشاری می‌گیرد. برای داشتن آشپزخانه مینیمال باید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. رنگ سفید و توسی یکی از پر طرفدارترین رنگ‌ها برای سبک مینیمال در آشپزخانه است. رنگ سفید معمولا با چوب ترکیب می‌شود و چشم هر بیننده را به خود جلب می‌کند. رنگ‌های مورد استفاده در آشپزخانه به سبک مینیمال با تمام رنگ‌ها به خوبی هماهنگ می‌شوند و دیگر جای نگرانی نیست.

در این آشپزخانه، شکل چراغ ها و صندلی ها و حتی سینک کاملاً مدرن بوده ولی کابینت ها حالتی مشابه با کابینت های کلاسیک دارند. به دلیل اینکه کابینت ها در طراحی خودشون قاب دارند، کمی به کابینت های ممبران کلاسیک مشابه هستند. در ادامه نکات بیشتری از دکوراسیون داخلی آشپزخانه همراه با عکس دکوراسیون داخلی آشپزخانه را به شما خواهیم گفت که امیدواریم بتوانید در آشپزخانه خودتان اجرا کنید.

به عبارتی تنها به وسیله استفاده درست از رنگ می توان یک آشپزخانه ایده آل طراحی کرد. در طراحی آشپزخانه نیز مانند دیگر محدوده های خانه، رنگ ها بیان کننده حالت و خصوصیتی خاص هستند و همچنین شخصیت اشخاص را بازگو می کنند. با ارائه یک رنگ خاص در آشپزخانه یا جا به جایی رنگ ها و ترکیب آن ها با یکدیگر می توان احساس و اندیشه درونی خود را به بیننده انتقال داد.

از طرف دیگر کابینت‌های با درهای شیشه‌ای هم علاقه‌مندان خاص خود را دارد، کابینت‌هایی که برای یک آشپزخانه مدرن کوچک انتخاب بسیار مناسبی است. به‌علاوه کابینت‌های هایگلاس هم به دلیل اینکه نور را به‌خوبی منعکس می‌کنند، برای آشپزخانه‌های بدون نوگیر بسیار مناسب‌اند. آشپزخانه انتقالی ویژگی هایی از طراحی سنتی و مدرن را به وجود می آورد تا ظاهری تازه و به روز ایجاد کند. در روش انتقالی هدف این است که از تزیینات طراحی سنتی در حد معقول در کنار سبک ها، روش ها و مواد جدید استفاده شده و ظاهری جدید و به روز ایجاد شود. در این سبک درها تزیینات زیاد و بیش از حد ندارند و تزیینات ساده برای پاخور و تاج کابینت ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

مراحل طراحی دکوراسیون آشپزخانه

وجود قفسه های کافی در کمد ها و کابینت های آشپزخانه نیز امری لازم بوده به طوری که تا جایی که ممکن است ظروف و وسایل کوچک آشپزخانه در آن چیده شوند. در آشپزخانه هایی که فضای خیلی کوچک تری دارند، می‌توان از پیشخوان به عنوان میز ناهار خوری و با استفاده از یک طراحی خاص، استفاده نمود. آنچه که در این مطلب از شارین آرک به بیان آن پرداختیم، ارائه اصول و نکاتی در زمینه طراحی آشپزخانه بود. استفاده از راه کار های ارائه شده می تواند در اجرای یک طراحی زیبا در آشپزخانه به شما کمک کند. شرکت شارین آرک می تواند متناسب با دکوراسیون شما، به طراحی و بازسازی آشپزخانه شما بپردازد و با خلق و اجرای طرح ها و ایده هایی نو در زمینه زیباسازی خانه شما بکوشد. برای همکاری با تیم تخصصی شارین آرک می توانید با شماره ۹۱۰۰۷۰۰۵_۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و با مشاوران و متخصصان مجموعه شارین آرک در زمینه طراحی دکوراسیون و بازسازی ساختمان خود مشورت نمایید.

که خرید لوازم، اکسسوری ها و تجهیزات برقی تیره رنگ برای آشپزخانه می تواند چیدمان فضای خانه یا خانه های آتی شما را دشوار کند. لوازم به رنگ سفید به آسانی با انواع رنگ و طراحی های کابینت هماهنگ شده و دیزاین جذابی خلق می کند. اما اگر تنها مشکل شما با انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها و دیزاین آشپزخانه ، دغدغه تبدیل شدن این فضا به یک دکور سرد و بی روح است، بهتر است بدانید این مشکل را می توان به آسانی با اکسسوری های بسیار جذاب برطرف نمود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن، طرح کمدها و کابینت‌ها، افقی، پهن و بلند است در حالی که در طراحی کلاسیک، بیشتر از خطوط و طرح‌های عمودی استفاده می‌شود.

چیدمان به شکل ال

با ورود مدرنیته به زندگی ما طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی روی کار آمد و توانستیم طرح‌های زیبای سنتی را با ترکیب مدرنیته همچنان پرطرفدار نگه داریم. اگر شما هم کنجکاو شده‌اید تا بدانید یک آشپزخانه سنتی چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه طراحی می‌شود ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید. در ادامه برای ایده گرفتن شما چندین مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده و مدرن را آورده ایم.