خانه لوکس ، 7 راهکار مهم برای اینکه یک دکوراسیون شیک و لاکچری داشته باشید!-پارسیان دکور

بهتر است سرویس ناهارخوری را در ست با سرویس مبل استیل خود انتخاب کرده و در زاویه قائمه با مبلمان قرار دهید. به طور کلی در پذیرایی و حال بزرگ، قرار گیری جزیره ‌ای اجزای دکوراسیون، مناسب بوده و یکی از مدل ‌ها و تیپ ‌های دکوراسیون امروزی است. اتاق پذیرایی در شکل های مختلف ال، مربع، مستطیل طراحی و ساخته می شوند. اگر هزینه های کافی برای تغییرات دکوراسیون داخل منزل و بازسازی برخی از قسمت ها اختصاص دهید، ارزش خانه را به نوعی افزایش داده اید؛ بنابراین اگر روزی قصد فروش ملک را داشته باشید، به نفع شما خواهد بود. از لوسترهای لوکس و بزرگ با لامپ های درخشان در سالن اصلی خانه استفاده کنید.

  • یک کتابخانه ساده و کوچک در بخشی از منزل خود تعبیه کنید تا مهمانان شما در صورت تمایل سری به آن بزنند.
  • برای اینکه به دنیای طراحی دکوراسیون داخلی منزل وارد شوید، قطعاً باید طبق قوانین و اصول اولیه اقدام کنید.
  • همه ما نیز تمایل داریم که منزل ما نه تنها راحت، بلکه زیبا نیز باشد.
  • در غیر این صورت، مبلمان را در پذیرایی قرار داده و میز ناهار خوری را در حال جای دهید.

یک روش پرطرفدار دکوراسیون بین طراحان مختلف، قراردادن یک وسیله متفاوت در فضاست. آویزان‌کردن آینه‌ی گِرد در کنار قاب‌عکس‌های چهارگوش، یا قراردادن تک‌صندلیِ صورتی در اتاق ناهارخوری کنار مجموعه‌ی سفیدرنگ، از نمونه‌های این ایده‌ی دکوراسیون مدرن هستند. حرکتی مثل این، کمی رنگ به محیط اضافه می‌کند مجله خبری دکوراسیون و کل فضا را هم به هرج‌ومرج نمی‌کشاند. همینطور به این نکته نیز اشاره کنم که امکان خرید انواع مبلمان لوکس در فروشگاه اینترنتی مبلمان چی بچینفراهم شده است تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. پس به بخشفروشگاه آنلاینچی بچین مراجعه کنید و انواع مدل مبلمان را در آن مشاهده کنید.

چگونه دکوراسیون داخلی پذیرایی را طراحی کنیم؟

بنابراین انتخاب بسیار مناسبی برای چیدمان منزل به‌خصوص اتاق‌خواب است؛ که محل آرامش و آسایش شما پس از استرس‌ها و تنش‌های روزانه است. بهترین ایده در این مورداستفاده ترکیبی از رنگ موردعلاقه‌تان و دیگر رنگ‌هاست که به زیبایی هر چه بیشتر محل سکونت شما کمک می‌کند. دکوراسیون پذیرایی دایره‌ ای، دکوراسیون پذیرایی مستطیل، دکوراسیون پذیرایی بزرگ با کاناپه، استفاده از جدا کننده‌ های مدرن و نور پردازی در دکوراسیون پذیرایی و حال. خانه های لوکس انواع مختلفی دارند و می توان گفت هر کسی می تواند امضا خود را پای طراحی خانه لوکس خود بزند اما اصول این چیدمان ها تقریبا یکسان است. در واقع خانه های لوکس به چند دسته تقسیم بندی می شود که در این بخش به دو مورد از آن ها اشاره می کنیم. اگر طرفدار سادگی هستید از لوسترهایی با آویز بلند و پر زرق و برق استفاده نکنید.

نادیده گرفتن یا عدم توجه به هر کدوم از این جزییات، نهایتا میتونه تلاش و هزینه ای رو که برای سایر بخش ها انجام دادین به نحو قابل توجهی کمرنگ کنه. دکوراسیون لوکس هم عمدتا (نه همیشه) تو فضاهایی با دکور کلاسیک طراحی میشه و بهتره از پالت های رنگی متناسب با این سبک در کنار رنگ های دیگه به عنوان تزیینات و اکسسوری های استفاده کنید. مبلمان راحتی لاسیلیا یک کار شرکتی زیبا و ساده می باشد که به سبک اسپورت طراحی شده است. معماری داخلی در واقع طراحی یک فضا است که با استفاده از مرزهای ساختمان ایجاد شده و حتی طراحی اولین نقشه برای استفاده در طراحی یا تغییر دادن یک طرح یا تجدید نظر در طرح بر عهده معماری داخلی است. برای اینکه اشیا کوچک خود را نگهداری کنید، میتوانید سبدی که از حصیر بافته شده باشد را تهیه کنید و آنها را در سبد در قسمت های مختلف منزلتان قرار دهید.

محسن: طرح‌های جابی بود…

سراغ رنگی تیره‌تر از صورتی هزاره نروید اگرچه به یک‌میزان نباشند. برای رنگ‌های برجسته همیشه از پالت رنگ سبز متمایل به آبی، سفید و فیروزه‌ای استفاده کنید. چه کنار ساحل زندگی کنید یا آروزی آن را داشته باشید سبک ساحلی کاملاً قابل‌دستیابی است .

ممنون از مطلبتون اما کاش در مورد هر یک از نکاتی که گفتید به صورت جداگانه یکی مطلب خاص می زاشتید . از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. طبق پیشنهاد گرانت گیسبون (Grant K. Gibson)، اگر کودک یا حیوان خانگی در منزل دارید کنار پنجره ها یک نشیمن بسازید. در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. در بحث کف ساختمان نیز می‌توان از انواع سنگ، سرامیک یا پارکت به‌عنوان کف‌پوش استفاده کرد.

۸-یک اتاق پذیرایی با رنگ‌های مکمل

البته منظور ما از آینه، به کار گیری یک آینه کوچک در انتهای پذیرایی نیست بلکه منظور نصب آینه بر روی یک دیوار (به صورت کامل) است. آیا کسی را می شناسید که دلش نخواهد خانه ای شیک و زیبا داشته باشد؟ قطعا همه ما دلمان می خواهد خانه مان شیک باشد اما گاهی نمی دانیم چگونه! طراحی دکوراسیون منزل شیک، درصد زیادی بستگی به مدهای آن سال دارد. البته منظور ما این نیست که برای داشتن خانه ای شیک باید هر سال کل دکوراسیون خانه را عوض کنید و طبیعتا هزینه زیادی متحمل شوید بلکه منظور ما پیروی از اصولی است که مطابق با زمان زندگی شما باشد. بنابراین شرط اساسی برای داشتن یک خانه شیک بهره گیری از اصول و البته سلیقه به خرج دادن است.

یعنی اینکه، علاوه بر جلوه زیبای داخلی، لازمه که فریم و محیط قاب هم لوکس و ارزشمند بودن اون رو به نمایش بگذاره. مراقب باشین که دکور خونه به سمت فضاهای خیلی مدرن یا دکوراسیون به سبک صنعتی نره، اما تا حد امکان و به شکل معقول از المان های فلزی براق در کنار رنگ ها و تزیینات کلاسیک و لوکس استفاده کنین. قبلا در مورد اینکه سنگ های گران قیمت مثل مرمر و چوب های طبیعی ارزشمند هم می تونن جلوه هایی از یک دیزاین لوکس رو در فضاهای داخلی به نمایش بگذارن با هم صحبت کردیم و لازمه ازشون غافل نشین. ساده ترین و البته مهم ترین ایده برای بلندتر نمایش دادن یک فضا، استفاده از پرده هاییه که از زیر سقف تا زمین امتداد دارن.