خرید و قیمت چای سیاه لاهیجان 5 کیلویی ترب | OkChay

خرید و قیمت چای سیاه لاهیجان 5 کیلویی ترب | OkChay

برگ هاش درشته و مقدار زیادی ساقه گیاه هم داخلش هست که باعث می شه نسبت به بقیه انواع چای لاهیجان راحت تر از روی چای در تور سمنگان ظاهر تشخیصش داد. در بسیاری از قهوه خانه ها در شمال کشور، این مدل چای دم میشه و تلخی، گسی و عطر ملایم این چای مورد پسند تعداد زیادی از مردم بومی و مسافرها قرار میگیره. در مجموع اگه به نوشیدن چای طبیعی و ارگانیک علاقه دارید، توصیه میشه 1 بار چای قلمی که در فصل بهار تهیه شده رو امتحان کنید.

  • راه دیگه تشخیص چای درجه یک لاهیجان اینه که چایی که شما تو لیوانتون می ریزید نباید کدر باشه و باید کاملا شفاف باشه.
  • این دو دسته میزان کوچک و بزرگ بودن دانه های چای را بیان می کنند.
  • ما رفتیم به ارتفاعات دیلمان و باکیفیت ترین تولیدکنندگان چای ایرانی رو پیدا کردیم و این چای های کوهستانی بهاره رو در فروشگاه اینترنتی عطر گیلان می فروشیم.

چای سرگل بالاترین کیفیت در بین انواع چای ایرانی را دارد و در خوش‌رنگی و خوش طعمی دارای شهرت فراوانی است. برگ‌های چای سرگل کوچک‌تر از سایر برگ‌های چای هستند و کمی تلخ‌تر از سایر چای‌ها بوده و عطر و طعم کمتری نیز دارد. چای رفاه معروف‌ترین برند چای ایرانی است و سابقه طولانی در تولید چای سیاه و سبز ایرانی داشته و با توجه به نیاز بازار، محصولات خود را با تنوع بی‌نظیری در طعم و بسته‌بندی تولید نمود و نظر مخاطبین و چای‌شناسان را بخوبی به خود جلب کرده است. در صورتی که به دنبال خرید با کیفیت ترین چای ایرانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم چای سیاه را امتحان کنید، چای سرگل بهاره مرغوب‌ترین چای سیاه ایرانی است، بنابراین خرید این نوع چای برای کسانی که عاشق عطر و طعم بی‌نظیر چای هستند پیشنهاد می‌شود. شرکت چای رفاه لاهیجان با نام تیمن در سال ۱۳۸۱ در خطه سرسبز لاهیجان قریه زیبای بیجاربُنه به منظور فرآوری ، آماده‌سازی و عرضه محصولات چای سیاه و سبز ایرانی تأسیس شده است.

معرفی انواع چای سیاه و درجه بندی آن ها

همچنین رنگشون روشن تر هست و لطافت بیشتری هم دارن که معروفن به 2 برگ و 1 غنچه. از لحاظ ظاهری زمانی که خشک میشه برگ هاش ریزتر از انواع دیگه هستن و پیچ خوردگی دارن. این ظاهر پیچ خورده به علت لطیف تر بودن برگ هاست که وقتی تحت فرایند مالش قرار می گیرن خرد نمی شن. متاسفانه بعضیا چای بی کیفیت شکسته رو با چای سرگل مخلوط می کنن تا سود بیشتری ببرن. راه تشخیص خالص بودن چای سرگل اینه که برگ های ریزتری داره و کمی پیچ خوردگی دارن.

چای سیاه ممتاز بهاره لاهیجان 280 گرمی

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. به ازای هر نفر یک پیمانه چای بریزین و آب جوش رو به قوری اضافه کنید.