درخت کریسمس براق بریت، اتاق غذاخوری و سرسرا


درخت کریسمس رنگارنگ شینی بریت، با ایده‌های تزئین سرسرای خنثی و یک اتاق غذاخوری قدیمی که برای کریسمس تزئین شده است. برای کریسمس احساسی قدیمی بیایید!

به دسامبر و همه چیز به کریسمس خوش آمدید! البته، مثل همیشه، خانه‌مان را برای کریسمس تزئین کرده‌ام و به نظر بسیار شبیه سال‌های گذشته است، اما چیزها را کمی به اینجا و آنجا جابه‌جا می‌کنم. امیدوارم از این گشت و گذار در اتاق نشیمن، سرسرا و اتاق غذاخوری ما لذت ببرید. اگر دلتنگ ایوان کریسمس من و مانتو و دکور آشپزخانه شده بودید، می‌تو،د آن‌ها را در پست‌های دیگر ببینید. کریسمس برای همه شما مبارک! من مشتاقانه منتظر تمام جشن هایی هستم که این ماه به ارمغان می آورد.

بیا داخل و به اطراف نگاه کنیم. من هر سال از همان گلدسته، کمان، زیور آلات شیشه ای و زنگ های طلایی روی راه پله هایم استفاده می کنم. من شک دارم که این را تغییر دهم، ما آن را خیلی دوست داریم. اینجا یک مجموعه ای از زنگ های طلا شبیه من من آنها را دوست دارم! می‌تو،د یکی از قالب‌های بابانوئل قدیمی مارک را در بالای پله‌ها ببینید.

من این زیور آلات شیشه ای زیبا را چند سال پیش از Tree Cl،ics گرفتم و خیلی دوستشان دارم. آنها جسور و درخشان هستند.

نگاه درست به اتاق نشیمن درخت بزرگ 7.5 فوتی ماست. با مارک و شینی بریت من از سالهای رشدمان تزئین شده است. هر دوی ما آنها را داریم و از مادرانمان برایشان ارزش قائل هستیم.

من بریت های براق او را در یک طرف درخت و مال خود را در طرف دیگر قرار دادم تا بتوانم وقتی دوباره ذخیره شدند آنها را جدا نگه دارم. من همچنین چند جعبه شینی بریت جدید ،یداری کرده ام که اکنون می تو،د آنها را پیدا کنید و آنها نیز یک روز کل،یونی خواهند شد. اگر می خواهید نگاهی بیندازید، در زیر این پست موارد مشابهی با دکوراسیون خود به اشتراک می گذارم.

من 3 روبان آبی مختلف را به درخت اضافه می کنم و این واقعا حجم و علاقه زیادی به آن می دهد. من روبانم را در نوارهای 2 تا 3 فوتی برش دادم و آن را در درخت فرو کردم و در حالی که آن را روی درخت می پیچم، رشته ها را بیرون می کشم. کنترل طول های کوتاه تر روبان بسیار آسان تر است.

رویه یک ستاره طلایی روشن است و من چندین پیک درخشان و رنگارنگ را در امتداد بالای درخت اضافه می کنم.
سپس تمام زیور آلات شیشه ای و چند کلنگ را به سراسر درخت اضافه می کنم. من همه انفجار رنگ روی درخت ما را دوست دارم، بسیار خوشحال کننده است و بی،ه بزرگی را نشان می دهد.

روی میز شیشه‌ای، یک کلوش با برف تقلبی زیر آن به همراه آدم‌های کوچکی که سال‌ها وقتی مجموعه‌ای از خانه‌های روشن را می‌گذاشتم داشتم، اضافه کردم. من آن ها را چند سال پیش فروختم چون جای خوبی برای استفاده از آنها ندارم. اما من مطمئناً عاشق ع، های کوچک زیر شیشه برای فصل کریسمس هستم.

من یک گلدسته شیشه ای زیبا اضافه کردم که فکر می کنم از مایکل گرفتم. ظاهری قدیمی دارد اما جدید است. در این گلدان طوفان شیشه ای شفاف، من به سادگی زیور آلات قدیمی شیشه ای جامد و یک رویه درخت قدیمی را که در خانواده ام بود روی هم انباشتم. من عاشق سادگی این ظاهر هستم که با چند قطعه سرو تازه پاشیده شده است.

من فقط چند بالش کریسمس به مبل اضافه کردم و آن را نیز ساده نگه داشتم.

از اتاق نشیمن به درب ورودی نگاه می کنم.

نگاهی دیگر به درخت پر. مارک امسال دوباره مجموعه قطار را راه‌اندازی کرد و حدود 10 دقیقه کار کرد و سپس متوقف شد و نتوانست دوباره آن را راه‌اندازی کند، بنابراین ما آن را بلند کردیم.

من از خانم دیزی خواستم تا با ژاکت جدید کریسمس کمی جلوی درخت ژست بگیرد. او خیلی شیرینی است و ما این دختر را دوست داریم.

او خیلی عروسک کوچکی است

نمی‌توانستم در مقابل ژست گرفتن او روی صندلی حصیری جلوی درخت مقاومت کنم.

او انگیزه زیادی داشت و من مدت زیادی او را آنجا رها نکردم. اون ژاکت خیلی نازه!

پیوندهای وابسته در زیر استفاده می شود.

اینجا هم برای شما لینکش میکنم از آمازون. من یک Medium برای او گرفتم، بنابراین به ابعاد نگاه کنید.

چند ع، دیگر از بریت،ایی های زیبای براق. من آنها را خیلی دوست دارم! در اینجا یک داستان زیبا است. بعد از اینکه خانه پدر و مادرم را در ژانویه فروختیم، هنوز از طریق پیام با مادر دختری که به آنجا نقل مکان کرده است در تماس هستم. والدین کمک ،د تا خانه دختر و نوه هایشان را درست کنند. آنها این جعبه را در تیرهای اتاق ابزار پیدا ،د و داخل آن تعدادی تزئینات قدیمی کریسمس وجود داشت. جعبه بیرون دست خط مامانم بود و میگفت “برای کریسمس رنه و رودا”. او به من پیام داد و به من گفت که آن را پیدا کرده‌اند و می‌خواهند بیام و آن را بگیرم، بنابراین من این کار را کردم. تعدادی زیور آلات ساتن وجود داشت، من به لورن، آن تاپر درختی که نشان دادم و یک جعبه زیبای بریتز براق را دادم، بنابراین یک جعبه دیگر از مادرم گرفتم. من از دیدن آن بسیار هیجان زده شدم!

شبستان من که سالها و سالها داشتم روی میز کنارم است.

وقتی به سرسرا می رویم، معمولاً این میز را خنثی می گذارم، زیرا شیشه های جیوه ای زیبا، زیورآلات سفید و نقره ای دارم. من عاشق درخشش و درخشش همراه با نورهای سفید هستم.

تابلوی کریسمس چند سال قدمت دارد از تابلوهای فروشگاه بین تو و من. من هنوز آن را دوست دارم.

دو ،ن شمالی بزرگ با فانوس طوف، که در زیر و در بالا روشن می‌شوند مجموعه‌ای از لهجه‌های برنجی و ف،ی است که در طول سال‌ها جمع‌آوری کرده‌ام.

من ،ن برنجی کوچکتر را چند سال پیش در یک مغازه دستفروشی پیدا کردم و اخیراً ،ن بزرگ برنجی با شاخ را در یک فروشگاه عتیقه فروشی محلی در آکورث پیدا کردم. مجبور بودم او را داشته باشم!

می دانستم که این افزودنی با 2 ،ن برنجی دیگر من عالی خواهد بود و دوست داشتم که شاخ ها شمع های نذری را نگه دارند. اینها نذرهایی هستند که الان دارم استفاده می کنم. آنها از راه دور کنترل می شوند و از یک باتری دکمه ای استاندارد استفاده می کنند که خیلی گران نیست. می تو،د پیدا کنید شمع اینجا و باتری های اضافی اینجا. من هم عاشق استفاده از برف تقلبی هستم!

من این درختان شیشه ای جیوه ای را چند سال پیش در Homegoods پیدا کردم.

این مجموعه از جا شمع نذری از Pottery Barn هستند و آنها زرق و برق دار هستند آنها هنوز در آن لینک موجود و در حال فروش هستند.

من این درخت شاخه را چند سال پیش در یک مغازه محلی پیدا کردم و فقط برای سرگرمی، تزئینات سفید و شیشه ای اضافی خود را به آن اضافه کردم.

توله سگ را ببینی؟! او دوست دارد زم، که من هر کاری انجام می دهم، بنشیند.

با رفتن به اتاق ناهارخوری، میز را تقریباً مانند سال گذشته تزئین کردم، خیلی دوستش داشتم!

این دونده صورتی و آن درختان شیشه ای صورتی و آبی از Walmart آمده و هنوز هم موجود است. من فقط احساس وینتیج را دوست دارم و چقدر عالی با Brites براق و قدیمی من جریان دارند.

من چند بریت بریت کوچکتر را به همراه یک حلقه گل اکالیپتوس و چراغ های چشمک زن به سینی طلا اضافه کردم.

آن ،ن شمالی صورتی ناز سال گذشته در Homegoods پیدا شد و من مجبور شدم او را داشته باشم، او خیلی بامزه است!

و او به خوبی با آن درختان شیشه ای هماهنگ می شود! آن زیور آلات صورتی بزرگ نیز قدیمی هستند.

مطمئناً یک میز درخشان ایجاد می کند.

آن بشقاب‌های قرمز و سفید ظروف انتقالی که سال‌هاست دارم و با رنگ‌های من خوب کار می‌کنند.

بوفه دارای یک حلقه گل کاج ساده با درختان شیشه ای جیوه ای و جا شمعی است.

من هنوز هم این طوفان های طلایی بامبو را که تابستان امسال پیدا کردم دوست دارم. اگر بخواهید سفارش دهید آنها نیز هنوز در دسترس هستند. آنها بسیار زیبا هستند و من در تمام طول سال از آنها استفاده خواهم کرد.

من چیزهای سرگرم کننده زیادی در خودم دارم ویترین فروشگاه آمازون و به خصوص فروشگاه کریسمس، بنابراین به همه چیزهایی که اضافه کرده ام نگاهی بیندازید. من همیشه چیزهای جدید اضافه می کنم.

در اینجا چند چیز از خانه من وجود دارد که هنوز می تو،د آنها را دریافت کنید، بنابراین آنها را در زیر بررسی کنید. فقط از طریق ویجت ،ید کلیک کنید. آن 3 درخت شیشه ای همگی هنوز از Walmart در دسترس هستند:

مربوط

یک پست را از دست ندهید، به لیست من بپیوندید!




منبع: https://southern،spitalityblog.com/،ny-brite-christmas-tree-dining-room-and-foyer/