در مورد نهال گردو در ویکی تابناک بیشتر بخوانید | nahalfa

در مورد نهال گردو در ویکی تابناک بیشتر بخوانید | nahalfa

این در حالی است که خرید نهال گردو از نوع پیوندی می‌تواند خیال باغدار را از بابت عمر بیشتر، مقدار باردهی و ثباتی که در شاخص باردهی دارد، راحت کند. تفاوت دیگر نهال گردوی بذری و پیوندی در زمان باردهی است. نهال بذری معمولا در سال سوم و گاه پنج سال بعد از کاشت به باردهی می‌رسد درحالی‌که نهال پیوندی معمولا در همان سال نخست یا نهایتا یک سال بعد به بار می‌نشیند. نهال گردو ژنوتیپ خوشه ای تخم مرغی زود بازده . مناسب برای ارتفاع 1800 متر از سطح دریا به پایین. نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ 7 خیلی دیر برگ ده .

  • نهال را در عمقی مناسب قرار دهید و دقت کنید در ارقام پیوندی محل پیوند حدود 5 تا 7 سانت بالاتر از خاک باشد.
  • گردو از میوه های بسیار پرخاصیت است و از این جهت مورد استفاده و مصرف بسیاری از خانوار ها قرار گرفته و سهم بالایی از تقاضای بازار به فروش و صادرات این محصول اختصاص دارد.
  • زیرا بسیاری از درختان گردو مناسب کاشت در ارتفاع کم و بسیاری دیگر مناسب کاشت در ارتفاعات زیاد است.
  • بهترین مناطق برای رشد نهال گردو مناطق با دمای منفی 30 تا 30 درجه نهال فا سانتیگراد مثبت است.
  • مغز گردوی فرنت بسیار حاوی ویتامین های B می باشد که می تواند تاثیر مثبتی به روی جوانی و سطح آنتی اکسیدان بدن شود.

نهال این نوع گردو را می توانید در نهالستان غرب نهال خریداری کنید.. مغز گردو بسیار سبک و سرشار از چربی است ، بنابراین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. میوه نهال گردو دارای جدا کننده سخت داخلی نیست.

خرید نهال گردو رقم جمال

عملکرد سالانه این نوع گردو 25 تا 35 کیلوگرم خواهد بود. یکی از انواع گردوهای بومی ترکیه نهال گردو شبین است. این نهال همچنین به عنوان یکی از سریعترین و پرمصرف ترین انواع آجیل در ترکیه شناخته می شود. میوه های این نوع آجیل ها پوستی شبیه کاغذ دارند و دیرگل می شوند. اما این نهال ها به نور خورشید و سوختگی حساس هستند. گرده افشانی این نوع نهال ها از طریق نهال گردو بیلچک و یالووا انجام می شود.

نهال گردو اسرائیلی (فلسطینی)

بنیان گذار شرکت رویال نهال مهندس آرمین قاسمی به داشتن مشتریان فهیمی چون شما افتخار می‌کند. • روغن گرد در صنعت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد اگر با مدیران شرکت‌های تولید این محصولات مذاکره و قرار داد ببندید از فروش روغن گردو حتی بیشتر از خود گردو می‌توانید سود داشته باشید. بنابراین بهتر است هرس را در فصل خواب زمستانی درخت و با چیدن شاخه‌های‌ زائد و برداشتن علف‌های هرز انجام دهید.

همچنین انواع وارداتی یعنی خارجی و ایرانی نیز وجود دارد. مورد دوم که درباره خرید نهال گردو باید بررسی کرد از نظر سرمایی و یا دیرگل و زود گل بودن چه شرایطی دارد. حالا زمان انتخاب نوع نهال میباشد که از چه ارقامی باشد. مرحله آخر انتخاب نهال مناسب از نظر سلامت میباشد، حتما دقت کنید که ساقه و جوانه های روی نهال سبز و تازه باشند.