دو گزینه ما در مورد اضافه شدن خانه


سالهاست که اضافه شدن خانه ما یک فکر و رویا بیش نیست. من و مت در مورد آن به ،وان یک برنامه بلند مدت صحبت کرده ایم که انجام خواهیم داد یک روز، اما به نظر می رسید صحبت هرگز فراتر از آن حرکت نکرد.

تا همین اوا،. در حدود یک ماه گذشته، ما واقعاً به طور جدی در مورد آن صحبت کرده ایم و سعی کرده ایم برای آن برنامه ریزی کنیم. و دلیل اینکه ما بالا،ه در مورد آن جدی می‌شویم این است که بعد از نه سال کار روی این خانه، بالا،ه به دو اتاق آ، خانه‌مان که در حال حاضر است رسیدم.

در اینجا این است که چگونه به نظر می رسد در حال حاضر. اتاق های صورتی تمام شده است. (حمام پست قبل و بعد در راه است! قول می دهم!) اتاق های سفید هنوز باید تمام شوند. اتاق های خا،تری تیره ،اب خواهند شد.

بنابراین تا آنجا که اتاق‌های داخلی پیش می‌روند، من به ورزشگاه خانگی و استودیوی خود می‌روم، که شامل یک تغییر کوچک در نیمه حمام استودیو می‌شود.

وقتی اتاق آفتابگیر و حمام اصلی اصلی (کوچک) ،اب شدند، این چیزی است که می‌خواهیم به رنگ نارنجی اضافه کنیم…

همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، با دو گزینه متفاوت روبرو شده ایم. و صادقانه بگویم، من مطمئن نیستم که در حال حاضر به کدام سمت متمایل هستم. من می توانم مزایا و معایب هر دوی آنها را ببینم.

گزینه 1: ساخت ASAP.

فکر اولیه ما این بود که در اسرع وقت این الحاقیه را بسازیم، به ،وان مثال، شروع به مرتب ، همه چیز کنیم تا بتو،م ساخت و ساز را در بهار یا به محض مساعد شدن هوا شروع کنیم.

به این ترتیب، وقتی کارم با استودیو تمام می‌شود، اضافه‌، به حدی انجام می‌شود که کار را به عهده می‌گیرم و از پایان کار شروع می‌کنم، درست مانند کاری که با حمام انجام دادم. با حمام، پیمانکار ما و بچه‌هایش همه کارهای برق، لوله‌کشی، ساخت و جابجایی دیوار، کف زیرزمینی و دیوار خشک را انجام دادند. سپس آن را از آنجا برداشتم و اتاق را تمام کردم. بنابراین من فکر می کنم که چگونه ما اضافه ، را نیز انجام دهیم.

“طرفدار” واضح با این گزینه این است که خانه زودتر تمام می شود، و سپس می تو،م بنشینیم و از آن لذت ببریم…همه از آن … از جمله یک عرشه در حیاط پشتی اتاق خواب اصلی و اتاق خانواده. من نمی توانم برای آن صبر کنم، زیرا در حال حاضر، ما اصلاً از حیاط پشتی خود استفاده نمی کنیم زیرا واقعاً چیزی در آنجا وجود ندارد که آن را لذت بخش کند.

و هر چه زودتر این کار را انجام دهیم و همه آن اتاق اضافی (از جمله عرشه بیرون را داشته باشیم)، میزب، دوستان و خانواده را آسان‌تر خواهد کرد. در حال حاضر، وقتی ازدحام جمعیت داریم، همه چیز کمی به هم می‌خورد. مطمئناً خوب است که بتو،م کمی بیشتر گسترش دهیم.

اما “معایب” آشکار این گزینه فرسودگی شغلی است. من در حال حاضر نه سال است که به تنهایی به این کار می پردازم. من قطعاً شروع به کند شدن کرده ام (روزهای کاری 12 ساعته دیگر مانند گذشته عادی نیست) و در این مرحله احساس نمی کنم که خسته شده ام. در واقع، من برای تکمیل این دو اتاق آ، بسیار هیجان زده هستم. من فقط نمی خواهم به نقطه فرسودگی برسم، زیرا بهبودی از آن می تواند بسیار دشوار باشد.

گزینه 2: تا بهار 2024 صبر کنید.

تفکر پشت این گزینه این است که در مقطعی (امیدوارم) در نیمه اول سال آینده، تمام اتاق های خانه ما (همانطور که در حال حاضر وجود دارد) تمام شود. تمام شده! تمام اتاق ها برای اولین بار پس از 9 سال تکمیل خواهند شد. این اولین بار در 20 سال زندگی مش،مان خواهد بود که می‌تو،م در خانه‌ای زندگی کنیم که تمام اتاق‌های داخلی آن کاملاً تکمیل شده است.

و بخشی از من فکر می‌کند خیلی خوب است که بتوانم برای مدتی قبل از شروع یک اضافه بزرگ از آن لذت ببرم. من هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. کان، هرگز به طور کامل تکمیل و رنگ آمیزی نشده است. دامن سنگی ایوان جلو باید تکمیل شود. به‌علاوه، کل ایوان جلویی می‌توانست با مقداری رنگ جدید روی سقف، یک لایه لکه‌دار/درزگیر تازه روی ایوان، و غیره کمی تازه شود. در آنجا هستم تا عصاره های خلاقانه ام جاری شود.

بنابراین برنامه به طور کلی این است که اتاق های داخلی را که در حال حاضر در اختیار داریم در نیمه اول سال به پایان برس،م، سپس برای نیمه دوم سال کمی نفس بکشیم و فقط از داشتن یک خانه کاملاً تکمیل شده (در داخل) در حین استفاده لذت ببریم. مراقبت از برخی از پروژه های ناتمام بیرون و لذت بردن از استودیوی تمام شده ام. و سپس در ابتدای سال 2024، ما اضافه شدن را شروع خواهیم کرد.

“طرفدار” با این گزینه این است که ما برای مدتی یک فضای داخلی کاملاً تکمیل شده خواهیم داشت. بدون پروژه های بزرگ در داخل، هیچ ابزار و قوطی رنگ پخش نشده، و جدایی از خاک اره در داخل خانه. این کاملا یک تغییر خواهد بود!

مشکل این است که رسیدن به هدف بلندمدت بیشتر طول می کشد. این به این م،ی است که وقتی افراد زیادی داریم به له شدن ادامه می‌دهیم. این به این م،ی است که نتو،م از حیاط خلوت خود لذت ببریم، در فضای باز کباب کنیم، و غیره. و به این م،ی است که ما در اتاق خواب کوچکمان که هر روز که می گذرد کوچکتر به نظر می رسد، طول، تر خواهیم بود. (اتاق‌هایی با اندازه‌های معمولی هنگام برخورد با تحرک برای یک فرد ویلچر، بسیار کوچک به نظر می‌رسند.)

بنابراین این دو گزینه ای است که ما در نظر داریم. هر دوی آنها برای من خوب به نظر می رسند، اما فقط یکی می تواند برنده شود. اگر من مجبور شدم درست در همین لحظه تصمیم بگیرم، می‌توانم بگویم که می‌خواهم در اسرع وقت افزودنی ساخته شود. اما اگر مت مجبور به انتخاب امروز می‌شد، گزینه دوم را انتخاب می‌کرد تا قبل از اینکه با هر دو پا وارد یک اضافه شوم، کمی استراحت و کمی اتاق تنفس به من بدهد.

اما در پایان روز، او با هر یک از گزینه‌ها مشکلی ندارد (تنها نگر، او سوختن من است)، بنابراین واقعاً به انتخاب من خواهد رسید. *آه*

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/our-two-options-regarding-the-،use-addition.html