دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های خاص خانه معمار-پارسیان دکور

دکوراسیون سیاه و سفید یکی از نمونه های زیبای دیزاین آشپزخانه می باشد، که مدرن و جدید می باشد و هیچ وقت تکراری نمی شود و شما را خسته نمی کند. همچنین با ترکیب نمودن خاکستری با رنگ های شکلاتی و قهوه ای به دکوراسیون شیک و زیبایی خواهید رسید. 1.اگر فضای زیادی برای گذاشتن میز ناهار خوری ندارید بهتر است میز ناهار خوری های کوچک که جای کمی را اشغال می کنند خریداری کنید. جزیره آشپزخانه می تواند با توجه به نوع دکوراسیون منزل شما کاملاً متفاوت باشد. انتخاب کابینت ها برای یک آشپزخانه و همچنین میز و صندلی و یخچال و گاز و غیره کار آسانی نیست خصوصا اگر فضای شما کوچک باشد. زیرا باید تمام این وسایل طوری خریداری شوند که هم پاسخگوی نیاز شما باشند و هم از نظر هزینه با پولی که شما در اختیار دارید جور باشد.

  • سبک طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک یکی از جدیدترین سبک ها در دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت است که به سبک کلاسیک با مواد و متریال امروزی و لوازم مدرن اشاره دارد.
  • به‌علاوه کابینت‌های هایگلاس هم به دلیل اینکه نور را به‌خوبی منعکس می‌کنند، برای آشپزخانه‌های بدون نوگیر بسیار مناسب‌اند.
  • این دیوار ممکن است مجاور پنجره و یا بر روی بخشی از جداره مشترک آشپزخانه با راهرو واقع شده باشد.

خصوصا در طراحی سبک مدرن و مینیمال به روز بودن و آشنایی با فناوری و تکنولوژی روز متریال مورد استفاده، اپلاینس‌های آشپزخانه و لوازم خانگی، نورپردازی مدرن بسیار مهم است. گروه معماری و معماری داخلی آرمند با بیش از 15 سال سابقه درخشان در این زمینه در این مسیر همراه شما می‌باشد. در صورت نیاز می‌توانید از طریق کامل کردن فرم طراحی آنلاین کابینت و دکوراسیون آشپزخانه با ما در ارتباط باشید. سبک‌های مختلفی در طراحی داخلی وجود دارد که برای توصیف دوران یا ظاهر یک اتاق و حتی مبلمان استفاده می‌کنیم. اما تعداد بسیار کمی از فضاهای داخلی منحصراً به یکی از این سبک‌ها تعلق دارند و اغلب سبک‌ها با هم ترکیب می‌شوند و یک نوع چیدمان جدید را تشکیل می‌دهند.

اگر آشپزخانه شما فضایی کاملا جدا از دیگر قسمت‌های منزل مانند پذیرایی دارد، سبک طراحی دکوراسیون آن بنا به سلیقه شما می‌تواند مستقل از سایز بخش‌ها باشد. اما چنانچه مرز میان آشپزخانه و پذیرایی تنها با یک کابینت جزیره مشخص شده است، بهتر است سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه متناسب با بخش‌هایی باشد که به آشپزخانه دید دارند. در ادامه برای ایده گرفتن شما چندین مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده و مدرن را آورده ایم. شما میتوانید با توجه به چگونگی قرارگیری جزئیات در این مدلها، دکوراسیون مد نظر خودتان برای آشپزخانه را طراحی کنید. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده امروزه با توجه به تغییر سلایق مردم به یکی از دکوراسیون های پرطرفدار تبدیل شده است. در ایران آشپزخانه یکی از مهم ترین فضاها و محل رفت و آمد همه افراد خانواده است و وسایل زیادی را نیز باید در خود جای دهد.

دکوراسیونی که علاوه‌بر جذابیت‌های بصری منحصربه‌فرد، حس متفاوتی را هم به شما القا می‌کند. برخلاف طراحی آشپزخانه معاصر، دکوراسیون آشپزخانه مدرن از مجموعه ای از رنگ ها، بافت ها، اشکال و کاشی های طرح دار استفاده نمی کند. کاشی ها در قالب یک شبکه افقی قرار می گیرند که دوباره بر خطوط افقی تأکید می کنند که وجه تمایز این سبک است. شرکت طراحی دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه را انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها، متراژ آن است. همان‌طور که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بزرگ دستمان بازتر خواهد بود، برای چیدمان آشپزخانه های کوچک محدودیت‌هایی خواهیم داشت.

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت پلکانی

ولی نکته مهم این است که با استفاده از اصول و ترفندهایی، بهترین استفاده را از این فضا داشته باشیم.سبک مدرن برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر است. چون اصولی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن وجود دارد به بزرگنر نشان دادن فضای آشپزخانه کمک می کند. استفاده از رنگ های روشن، طراحی های به دور از شلوغی و بلندتر در نظر گرفتن سقف آشپزخانه، نیز کمک کننده است. در آشپزخانه‌های بزرگ، فضای زیادی وجود دارد و از انواع کابینت و وسایل آشپزخانه می‌توان استفاده کرد. با اینکه دست شما در طراحی بازتر است اما نوع طراحی و چیدمان در دکوراسیون آشپزخانه‌های بزرگ ایرانی اصول خاص خود را دارد.

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه

این ترکیب رنگی به دلیل اینکه شامل رنگ های روشن است، برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسبه. همچنین در طول روز به دلیل روشن بودن کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه، نور تمام آشپزخانه رو روشن میکنه و نیاز به چراغ اضافه هم نیست. گاهی ممکن است، خانه را اجاره کرده باشیم و اجازه تغییرات آنچنانی نداشته باشیم ولی همیشه می‌توان دکوراسیون آشپزخانه جدید و مدرن و نوع آنها را انتخاب کنیم. گاهی حتی یه نقاشی ساده و رنگ جدید به کابینت‌ها می‌تواند محیط آشپزخانه را از این رو به آن رو کند. آشپزخانه‌های کم نور و بدون رنگ‌های مناسب، باعث می‌شود تا آشپز بیشتر احساس خستگی کند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که امروزه ذهن بسیاری از افراد به خصوص خانم های خوش سلیقه را به سوی خود جذب کرده است. آشپزخانه قلب هر منزلی می باشد که بایستی از شیک ترین و بهترین متریال ها و تجهیزات تهیه و طراحی شود. اگر شما نیز به دنبال تغییرات بسیار گسترده ای در طراحی منزل خود هستید، می توانید یک سری از مهمترین و اصلی ترین تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه ی خود، ایجاد کنید. در دکوراسیون مدرن سقف یکدست است و با لامپ های کوچک نورپردازی می شود.

ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت را به شما معرفی کنیم. انتخاب رنگ هایی که قرار است از آن‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک استفاده کنید ‌اهمیت بسیار بالایی دارد. برای انتخاب این رنگ ها و همچنین میزان بکار رفتن هر یک از رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه بهتر است با یک طراح دکوراسیون حرفه ای مشورت نمایید. چه این کفپوش در فضای پذیرایی واقع شده باشد و چه در دیزاین آشپزخانه به کار رفته باشد، بهتر است از کابینت های روشن و ترجیحا تونالیته های رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت ها استفاده شود. رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک نمایی دلباز و روشن ایجاد می کند و با انعکاس نور و نمایش سادگی رنگ سفید، می تواند گزینه ایده آل طراحی کابینت ها محسوب شود.

در صورتی که کارشناس به صورت حضوری از پروژه بازدید کند؛ اقدام به محاسبه اندازه آشپزخانه می‌کند. در تصویر زیر قرارگیری کابینت‌ها و مطابقت آن با شکل پنجره و همین‌طور چیدمان صندلی‌ها همگی اجرای یک ریتم مناسب در آشپزخانه‌ای مدرن را نشان می‌دهد. زمانی که در طراحی دکوراسیون، از یک عنصر ویژه چند بار استفاده کنیم، در واقع در حال اجرای ریتم در طراحی هستیم! این ریتم با ایجاد روند خاصی در طراحی باعث ایجاد تعادل و یکپارچکی فضا می‌شود. در اواسط قرن بیستم، سبکی تکامل یافت که از سبک های سنتی زمان قبل از انقلاب صنعتی دور شد. بسیاری تمایل دارند از اصطلاحات مدرن و معاصر به جای یکدیگر استفاده کنند، این اشتباه است.

۴۹- آشپزخانه ساده و کوچک با طراحی مینیمال و دوست داشتنی که از نورپردازی خطی نیز استفاده کرده است. در برخی موارد به کودکان گفته می شد که از آشپزخانه، فضای کار مادر دوری کنند مجله خبری دکوراسیون تا مادر بتواند راحت آشپزی کند. در بیشتر موارد، کودکان تشویق می شوند تا هنر آشپزی را یاد بگیرند، لذت تهیه یک غذای خانوادگی در تعطیلات، خاطرات واقعی یک عمر را ایجاد می کنند.