دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های خاص خانه معمار-پارسیان دکور

چیزی که شما به آن نیاز دارید آشپزخانه بزرگ‌تر نیست بلکه علم و تجربه متخصص برای دکوراسیون آشپزخانه شماست. در حقیقت دکوراسیون آشپزخانه مدرن به گونه ای طراحی می شود که شلوغی را به حداقل برساند. سطوح براق و انعکاسی و مواد با تکنولوژی بالا در آشپزخانه های مدرن نقش اساسی دارند. در واقع تاکید بر خطوط افقی به وضوح مشهود است.به عنوان مثال، رگه‌های روی پیشخوان مرمری یا خطوط افقی زیبای کابینت یا کفپوش همگی تداعی کننده دکوراسیون آشپزخانه مدرن هستند. اجزای طراحی (مانند کابینت آشپزخانه، لوازم خانگی، رنگ، نورپردازی، میز و غیره) با استفاده از اصول طراحی (تاکید، تعادل، نسبت و مقیاس) ساخته می شود. دکوراسیون آشپزخانه مدرن گاهی اوقات به عنوان سبکی که کمتر سنتی و بیشتر معاصر است طبقه بندی می شود.

  • مجموعه نوین کابین در صدد جمع آوری عکس به روزترین کابینت های امروزی و مورد پسند عام این مقاله را تحت عنوان ۱۰۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه جدید در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شیک و اشرافی، در کنار کابینت‌های مدرن و صیقلی، معرف یک دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه ست.
  • گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد.
  • خوب است که پیش از شروع کار تکلیفمان را با خودمان روشن کنیم که آیا سبک مدرن را دوست داریم یا نه؟!

در مطلبتزیین آشپزخانه به‌طور کامل در مورد تزیین آشپزخانه‌ها مخصوصا تزیین دکوراسیون آشپزخانه ساده صحبت کردیم. همچنین می‌توانید پارچه‌های ترمه یا گلدوزی شده که در گذشته رواج داشته را به‌عنوان رومیزی اپن یا میز غذاخوری به‌کار برید. شما باید انتخاب خود را بر اساس فضای آشپزخانه و میزان روشنایی آن با متریال کابینت در نظر بگیرید (برای مثال کابینت های تیره آشپزخانه را کوچکتر نشان می دهند). پس رنگ و متریالی را انتخاب کنید که علاوه بر همخوانی با سایر لوازم آشپزخانه سبب کوچکتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما نشود. در طراحی داخلی و بازسازی منزل مهم ترین بحث مربوط به آشپزخانه می باشد که همیشه در زمینه طراحی داخلی مطرح بوده است. آشپزخانه که یک بخش مهم در خانه محسوب می شود، طراحی داخلی آن تحت شرایط موجود در فضا انجام می شود.

چند نکته در مورد دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب میان. اکثر طراحی های مدرن تاکید زیادی مجله خبری دکوراسیون بر استفاده بهینه از فضای خانه و آشپزخانه دارند. مطلبی در مورد کابینت های گوشه آشپزخانه در یک آشپزخانه مدرن براتون آماده کردیم.

طراحی حرفه‌ای دکوراسیون آشپزخانه و تأثیر رنگ‌ها

برای مثال یخچال یکی از وسایلی است که در روز بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین بهتر است در مکانی جای داده شود که کمترین رفت و آمد صورت گیرد. همچنین وسایلی که زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بهتر است در مناطق انتهایی آشپزخانه جای داده شوند. این نکته به ویژه برای زمان‌های میانی روز که احتمال حضور تعداد بیشتری از اعضای خانواده در آشپزخانه وجود دارد، اهمیت یافته و باعث تسهیل در دسترسی می‌گردد. اگر نور خورشید به ‌اندازه‌ی کافی به آشپزخانه شما تابیده شود، نیازی به استفاده از منابع مصنوعی نور در روز ندارید؛ اما برای شب باید منابع نور به ‌اندازه‌ی کافی وجود داشته باشند. به ‌طور کلی نورهای مصنوعی باید به ‌گونه‌ای تنظیم شوند که به بهترین نقاط بتابند.

دکوراسیون آشپزخانه بزرگ ایرانی

دیزاین آشپزخانه اعم از طراحی و ساخت کابینت ها ، انتخاب کفپوش ، دیزاین سقف و انتخاب تجهیزات و لوازم آن ، منجمله گران قیمت ترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل است. به علاوه ، به دلیل ماهیت پر از مساله، خورده ریز و نکات مهم در چیدمان این فضا، لازم است ده ها و بلکم صدها نکته کوچک اما تاثیرگذار در دکوراسیون نهایی این فضا در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا یک دیزاین جذاب و چشم نواز خلق شود. یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند روی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه است.

بزرگ تر به نظر برسد بهتر است درب کابینت ها را شیشه ای را انتخاب کنید تا فضای بیشتری از آشپزخانه قابل رویت باشد. همچنین اگر رنگ کابینت ها و دیوارها مشابه یکدیگر باشند در این صورت مرز بین دیوار و کابینت از بین می رود و فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر می رسد. توجه داشته باشید که از چیدن وسایل اضافی روی سطح کابینت ها خودداری کنید تا فضای آشپزخانه مرتب و منظم تر به نظر برسد. 1.میز ناهار خوری النا از مدل های بسیار شیک و زیبا بوده و از طرح های پرفروش و پر طرفدار است. 1.میز ناهار خوری روبرتو یک کار شرکتی زیبا و با کیفیت می باشد که به شکل ساده و راحت طراحی شده است. میز ناهار خوری در سال های اخیر تبدیل به یکی از لوازم ضروری منزل شده است و شما در تمام منازل یک میز ناهار خوری را در سالن پذیرایی خواهید دید.