دکوراسیون آشپزخانه ایرانی 5 راز ناگفته دکوراسیون آشپزخانه ایرانی خریدمگ

طراحی اسکاندیناویایی یکی از طراحی های مدرن امروزی است که نماینده آن برند IKEA است. پالت های رنگ روشن و تمیز و یا استفاده از رنگ های پاستلی، مواد و متریال طبیعی، خطوط براق افقی و صیقلی و تمرکز بر روی کارایی از ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه مدرن است. استفاده از کابینت های بدون تزیین، بدون شیار و بریدگی و صاف از نشانه های کابینت های سبک مدرن هستند. یکی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال استفاده از وسایل توکار مانند یخچال توکار، ماشین لباسشویی توکار، ماشین ظرفشویی توکار، فر برقی توکار و … است. کاربرد لوازم خانگی توکار به این صورت است که داخل فضای کابینت قرار می‌گیرد و به جای بدنه خارجی آنها درب کابینت قرار می‌گیرد. به این ترتیب وسایل برقی آشپزخانه از دید پنهان می‌شود و سطحی یک دست و یک رنگ را ایجاد می‌کند.

  • در صورت نیاز می‌توانید از طریق کامل کردن فرم طراحی آنلاین کابینت و دکوراسیون آشپزخانه با ما در ارتباط باشید.
  • بعد از بررسی شرایط می توانید جای پنجره ها و در ورودی را در نقشه مشخص کنید و یک طرح و نقشه برای شروع کار بکشید.
  • اگر به این ایده برای طراحی یک دکوراسیون شیک و متفاوت در آشپزخانه سفید رنگ منزل تان علاقه مندید، لازم است مطلب زیر را نیز به دقت مطالعه بفرمایید.
  • با ورود ام دی اف به بازار کار کابینت سازی، کم کم کابینت های فلزی جای خودشان را به کابینت های ام دی اف دادند.
  • صندلی های این کار نشیمن راحتی داشته و بخاطر تکیه گاه بلندی که دارد کمر شما را د..

این ترکیب به دلیل خنثی بودن می توانند با تمام رنگ های موجود در در چرخه ی رنگ که باب سلیقه ی شماست هماهنگ شوند و ظاهر ایده آلی را برای دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد نمایند. رنگ سفید می تواند رنگ سیاه را که بعنوان یک رنگ یاغی و سرکش شناخته می شود را به تعادل برساند و رنگ سیاه نیز از سردی و بی روحی سفید می کاهد. د رادامه چند عکس از ترکیب این دو رنگ که برای اجرای کابینت آشپزخانه استفاده شده را مشاهده می کنید.

اضافه شدن صندلی های آیکونیک و طراحان مبلمان به ایموجی های اپل!

یکی از قسمت هایی که در هر خانه ای مورد توجه بیشتر خانم‌های خانه قرار دارد و سعی می کنند برای تزئین آن انرژی زیادی را صرف کنند، آشپزخانه و بخش های مربوط به غذا می باشد و در بین این ها میز غذاخوری .. امروزه بیشتر افراد در خانه های کوچک و آپارتمان ها زندگی می کنند و در عین حال دوست دارند که در فضای کوچک منزل خود از تمام وسایلی که مورد نیاز یک خانه کامل است، استفاده کنند. تنوع وسایل خانه و آشپزخانه به علت تقاضای بالای مشتری بسیار زیاد است و از بابت خرید نگرانی نداشته باشید، زیرا با هر سلیقه و بودجه ای می توانید بالاخره یک دکوراسیون زیبا داشته باشید. مطابق اصول فنگ شویی، قرار دادن گیاهان با شاخ و برگ های تیز و تیغ دار مانند انواع کاکتوس یا گیاهانی که برگ ریز بسیاری دارند در محیط آشپزخانه توصیه نمی شود. با دیزاین آشپزخانه های سقید ، رنگ های متعددی را می توانید ست و در کنار یکدیگر چیدمان نمایید که در زیر به صورت خلاصه و فهرست وار می توانید این موارد را مطالعه نمایید.

اگر هم دلتان می‌خواهد کمی از سردی فضای آشپزخانه‌تان کم کنید، می‌توانید به شکل متعادل‌کننده‌ای از رنگ‌های گرم استفاده کنید؛ درست مثل عکس زیر. باید بدانید که مدرن بودن آشپزخانه، شما را در استفاده از رنگ‌ها محدود نمی‌کند اما آنچه که در این سبک اهمیت دارد تناسب رنگ‌ها با یکدیگر، رعایت حد اعتدال و انطباق آن با فضای مدرن است. در تصویر زیر قرارگیری کابینت‌ها و مطابقت آن با شکل پنجره و همین‌طور چیدمان صندلی‌ها همگی اجرای یک ریتم مناسب در آشپزخانه‌ای مدرن را نشان می‌دهد. زمانی که در طراحی دکوراسیون، از یک عنصر ویژه چند بار استفاده کنیم، در واقع در حال اجرای ریتم در طراحی هستیم!

سبک دکوراسیون آشپزخانه مدرن

برای این منظور می‌توانید کفپوش و سرامیک‌هایی با طرح فرش آشپزخانه انتخاب کنید، سپس با پهن کردن یک قالیچه که امروزه تنوع بسیار خوبی دارند، سلیقه شخصی‌تان را با یک آشپزخانه به سبک سنتی ایرانی هماهنگ کنید. اگر چه آشپزخانه جایی برای لذت بردن است، ما به جرأت می‌توان گفت کاربردی ترین نقطه هر ساختمان و یا یک منزل مسکونی به شمار می آید. بنابراین پرهیز از وسایل اضافی و استفاده از ابزار های کاربردی یکی از ایده های داشتن یک آشپزخانه مناسب و شیک به شمار می آید. در حال حاضر به راحتی می توان در عین حالی که از محیطی شیک و زیبا برخوردار بود، تنها از وسایل کاربردی و مفید در طراحی آن استفاده نمود. استفاده از کابینت های براق که در طراحی آشپزخانه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد، جلوه زیبایی به آشپزخانه های کوچک خواهد داد. به طور کلی برخورداری از نور کافی در هر یک از قسمت های منزل به خصوص آشپزخانه اهمیت بسزایی دارد.

ایده های زیبای دیوارکوب آشپزخانه در خانه های مدرن و کلاسیک

هماهنگی این خصوصیات هنگام طراحی سبک منزل باعث می‌شود خانه شما دکوراسیون یکدست و هماهنگی داشته باشد. بنابراین ابتدا از هماهنگی آشپزخانه سنتی با سبک طراحی سایر بخش‌های منزل مطمئن شوید. در دنیای امروز معماری و دکوراسیون داخلی یکی از نکات بسیار مهم هنگام طراحی آشپزخانه‌ای سنتی، توجه به فضای آن است. ممکن است خیلی از افراد به استفاده از وسایل تزیینی و غیر ضرور در چیدمان آشپزخانه خود علاقه داشته باشند. اما در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است تنها وسایلی که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند قرار داده شود.

با توجه به اینکه امروزه آشپزخانه ها دیوار جدا کننده ای ندارند، جزیره می تواند به جداسازی فضای نشیمن و آشپزخانه بپردازد. همچنین با وجود جزیره آشپزخانه شما دیگر نیازی به یک میز به عنوان میزغذاخوری هم ندارید و با قرار دادن چند صندلی در اطراف جزیره می توانید از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده نمایید. دکوراسیون سیاه و سفید یکی از نمونه های زیبای دیزاین آشپزخانه می باشد، که مدرن و جدید می باشد و هیچ وقت تکراری نمی شود و شما را خسته نمی کند. همچنین با ترکیب نمودن خاکستری با رنگ های شکلاتی و قهوه ای به دکوراسیون شیک و زیبایی خواهید رسید. 1.میز ناهار خوری کایلی یکی از مدل های زیبا و پر استقبال در مدل های ناهار خوری آف دکور می باشد.

1.اگر به دنبال یک میز ناهارخوری ساده، شکیل و راحت می گردید، بی شک مدل آدونیس یک انتخاب ایده آل برای شماست. یکی از مهم ترین قسمت های فضای آشپزخانه ویترین آن است که می تواند قسمت چشمگیر و جذاب فضای آشپزخانه باشد و در صورتی که تزیین این ویترین به صورت صحیح و هوشمندانه باشد می تواند ظاهر آشپزخانه را بسیار چشم .. افرادی که حساسیت زیادی برای چیدمان دکوراسیون منزل خود در قسمت های مختلف دارند سعی می کنند نورپردازی هر قسمت متناسب با فضایی باشد که در اختیار دارند و معمولاً برای قسمت های غذاخوری منازل نمی دانند که چ.. در هر خانه ای دکوراسیون اتاق غذاخوری و آشپزخانه تاثیر چشم گیری در دکوراسیون کلی منزل دارد و می تواند در روشنایی منزل هم تاثیر زیادی داشته باشد. سعی کنید اگر آشپزخانه شما کوچک است یک پنجره دوجداره نیز داشته باشد تا فضای آشپزخانه نورانی تر باشد.