دکوراسیون آشپزخانه دکور ساز

این سینک اضافه برروی جزیره، میتونه از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کنه. همچنین کاربری بیشتری به جزیره موجود در آشپزخانه بده و فضای بالای جزیره، بدون استفاده باقی نمونه. آشپزخانه‌های مدرن به طور معمول حالتی هندسی‌تر دارن و رنگ‌های نقره‌ای و طوسی خیلی تو این سبک دیده میشن و بهترین دکوراسیون آشپزخانه مدرنبه همین سبک هستش و نمونه اش رو در تصویر زیر میتونید ببینید. دکوراسیون ترنج با داشتن یک تیم خلاق و حرفه ای و پیش رفتن با جدید ترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان عزیز می باشد. یکی دیگر از مواردی که می‌توان از آن برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه استفاده کرد، استفاده از گیاهان است.

  • یکی از مواردی که در طراحی آشپزخانه های مدرن دیده میشه، این است که معمولاً این آشپزخانه ها دارای فضای جدا کننده از سایر بخش های منزل نیستن.
  • اگر آشپزخانه دارای درب و پنجره نباشد و به صورت تمام دیوار باشد، یک طراحی و دکوراسیون جذابی را می توان برای آن اجرا کرد.
  • اگر قصد دارید از آشپزخانه‌های جزیره‌ای یا آشپزخانه بدون اپن استفاده کنید حتما این گزینه رو در نظر داشته باشید.
  • این طراحی مینیمال تا جایی پیش رفت که فضایی به اسم مطبخ یا آشپزخانه کثیف بودجود آمد.
  • فرش، دکوراسیون آشپزخانه ایرانی را از خسته کننده بودن نجات می دهد.
  • استفاده از یک نوع رنگ به جای چند رنگ در طراحی آشپزخانه ساده اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر آشپزخانه شما فضایی کاملا جدا از دیگر قسمت‌های منزل مانند پذیرایی دارد، سبک طراحی دکوراسیون آن بنا به سلیقه شما می‌تواند مستقل از سایز بخش‌ها باشد. اما چنانچه مرز میان آشپزخانه و پذیرایی تنها با یک کابینت جزیره مشخص شده است، بهتر است سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه متناسب با بخش‌هایی باشد که به آشپزخانه دید دارند. سبک دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از انواع سبک های مدرن دکوراسیون به شمار می رود. از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است.

دکوراسیون آشپزخانه منازل ایرانی

سبک این دکوراسیون به گونه‌ای است که در آن از کابینت‌های دیواری بلند استفاده می‌شود. استفاده از کابینت‌های بلند و عمودی در چنین دیزاینی به منظور ایجاد فضای عمودی و بخش‌های بیش‌تر است، تا فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهد. از طرفی فضای مفید و نسبتا بزرگی نیز برای جای دادن دیگر وسایل ایجاد شود. در مورد بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه استفاده از کابینت هایی با رنگ روشن بسیار کارآمد است. برای بزرگتر دیده شدن فضا نسبت به اندازه واقعی سعی کنید از وسایلی که بیشتر رنگ های روشن دارند استفاده کنید. اگر رنگ وسایل با رنگ دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد، علاوه بر بزرگ دیده شدن فضا، هارمونی ایجاد شده برای بینندگان نیز بسیار چشم‌ نواز خواهد بود.

در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های پنجره دار بهتر است سینک ظرفشویی در زیر پنجره قرار گیرد. در چنین حالتی می توان در هنگام شستن ظروف فضای بیرونی آشپزخانه را نیز تماشا نمود. وجود پنجره در آشپزخانه علاوه بر تامین نور کافی، می تواند به عنوان یک تهویه کننده طبیعی نیز باشد. زیرا با باز نمودن مکرر آن می‌ توان فضای داخلی آشپزخانه از هوای تازه پر کرده و بوی انواع غذا ها در هنگام پخت از منزل خارج نمود.

خلاقیت در ساخت صندلی با استفاده از چوب طبیعی

اگر دکوراسیون یک آشپزخانه شاد و انرژی‌بخش باشد، منزل شما نیز محیط مطبوعی خواهد داشت. دکوراسیون یک آشپزخانه را طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء موجود در آن تشکیل می‌دهد؛ بنابر‌این برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل لازم است در انتخاب‌های خود دقت به خرج دهید. به طور مثال در دکوراسیون آشپزخانه خیلی از کشورها از تولیدکنندگان ایرانی خرید می کنند مخصوصا در کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی شامل طیف گسترده رنگی و طرحی می باشد که توسط چندین برند ایرانی تولید می شود.

آن را با یک طراح باتجربه در میان بگذارید و بر سر هزینه‌ها با یکدیگر به توافق برسید. با پیشرفت تکنولوژی و سریعتر شدن روند زندگی، به روز کردن دکوراسیون و سبک زندگی ضروری است. وجود انواع دستگاه های مدرن همراه با دیجیتالی شدن آنها نیاز به یک طراحی حرفه ای دارد.