دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ، ایده های طراحی + مدل های مختلف رنگی شیک و مدرن-پارسیان دکور

توجه داشته باشید در نور پردازی طبیعی در آشپزخانه اجاق گاز را هیچگاه در نزدیکی پنجره قرار ندهید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه امری است که باید به دست کاردان آن سپرده شود چون با حساسیت بالایی همراه است. اگر خودتان تصمیم دارید که آشپزخانه منزلتان را به بهترین شیوه چیدمان کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. برای مثال استفاده از مدل کابینت مکعبی شکل نمای بهتری در نسبت با مدل کابینت نامنتظم ایجاد می‌کند. همچنین در صورتی که فضای آشپزخانه باز باشد، می‌توان علاوه بر کابینت‌ها، با نصب قفسه‌هایی بر روی دیوارها از فضای موجود به بهترین نحو استفاده کرد.

  • چه خانه بزرگی داشته باشید و چه یک خانه کوچک، باید از مزایای داشتن تمامی فضاها به طور کامل استفاده کنید.
  • در کابینت مدل کلاسیک، درب کابینت‌ها معمولا با جک باز نمی‌شوند و بطور کلی از یراق‌های مدرن استفاده نمی‌شود.
  • خیلی از مشکلات خانم ها به این طریق حل می شود و فضای آشپزخانه، برای کار کردن خانم ها راحت تر می شود.
  • ۶- اگر کابینت های شما رنگ روشنی دارند پیشنهاد می کنیم ، فضای بین کابینت ها را با سرامیک طرح چوب زیباسازی نمایید.

در چینش آشپزخانه و وسایل آن، کابینت‌ها با توجه به موقعیت خود در جای تعیینی خود هستند و تنها کاری که شما باید انجام دهید چیدن وسایل آشپزخانه درون کابینت‌ها و روی آن‌ها می‌باشد. توصیه دکورساز این است که کابینت‌های پایینی برای قرارگیری وسایل بلوری یا با وزن زیاد استفاده شود و وسایلی که وزن کمتری دارند در کابینت‌های قسمت بالا قرار دهید. قیمت دکوراسیون آشپزخانه بسیار متغیر است و به صورت پروژه‌ای یا به صورت موردی محاسبه می‌شود.

نکات خرید میز آرایش که باید به آنها توجه کنید

آویزهای نور پر رزق و برق تر نسبت به حالت مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب سنگ طبیعی برای روی کانتر و کابینت نقش اصلی را در این سبک ایفا می‌کند. هنوز هم شمار زیادی از افراد وجود دارند که به آشپزخانه هایی با المان های ایرانی و سنتی علاقه نشان می‌دهند. چوب مهم ترین عنصری است که حال و هوای سنتی را به آشپزخانه های ایرانی می‌دهد.

چیدمان منزل عروس و داماد و انتخاب مبلمان مناسب

برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ها و راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که این مجموعه برای مشتریان خود و لاغیر طراحی رایگان انجام می‌دهد. شما می‌توانید آشپزخانه خود را قبل از نصب کابینت به صورت مجازی مشاهده نمایید. طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه تان بوجود آورید.

سنگ‌های طبیعی که برای کانتر و روی سطح کابینت بکار می‌رود نیز از مشخصه‌های آشپزخانه کلاسیک است. استفاده از چوب طبیعی و سنگ طبیعی، این سبک از کابینت آشپزخانه را بسیار پر هزینه کرده است. مهمترین نکته در طراحی مدل کابینت و دکوراسیون آشپزخانه مینیمال حذف جزییات و تزیینات اضافی است سطوح کابینت ها صاف با خطوط مشخص طراحی می‌شود. این طراحی مینیمال تا جایی پیش رفت که فضایی به اسم مطبخ یا آشپزخانه کثیف بودجود آمد.

طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه‌های بزرگ راحت‌تر انجام می‌شود و می‌توان در آن ریزه‌کاری‌های بیشتری به کار برد اما در آشپزخانه‌های کوچک اصلی‌ترین هدف قرار دادن مناسب وسایل است به‌ گونه‌ای که از فضا بهترین استفاده صورت گیرد. قبل از هرگونه انتخاب مدل برای مجله خبری دکوراسیون بهتر است از یک کارشناسی دعوت کنید تا با توجه به معماری آشپزخانه منزلتان طرح‌های مناسب را به شما پیشنهاد دهد. از این رو چیدمان وسایل آشپزخانه و مدیریت فضای آن امری ضروری است. علاوه بر این دو، توجه به کیفیت هوا ، ایمنی ، منابع انرژی ، مدیریت سطوح و استفاده از لوازم نو نیز اموری ضروری هستند. در این مقاله قصد داریم به ذکر 10 نکته‌ی کلیدی درباره‌ی طراحی حرفه‌ای دکوراسیون آشپزخانه مدرن بپردازیم.